Nee! Er was eerder sprake van een voorbeeld forum (benchmark) en dan kijk je eerst bij de anderen om er dàn een beter forum van te kunnen maken. Ik heb tot nu toe aangegeven als suggesties, enige statistieken en een eerder persoonlijk kunnen voorstellen aan andere deelnemers. (profiel). Daarboven was de vraag of er misschien andere voorstellen zijn, die tenslotte door de beheerder bestudeerd kunnen worden om er wèrkelijk het allerbeste consumentenforum van te kunnen maken wanneer e.e.a. sowieso verbeterd gaat worden (?).Lady1234 schreef:@hänschen klein
Dus u wilt eigenlijk dit forum omvormen naar het Kassa forum, terwijl u daar helemaal niet tevreden over bent?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Feedback op het Forum - deel 1
-
Re: Feedback op het Forum - deel 1
-
He ja, heeft iemand een probleem, kan hij zich eerst gezellig voorstellen. Wat is het nut daarvan? En wat is het nut ervan voor de vaste gebruikers? Ik heb op dit forum al genoeg meegemaakt met stalkers en dergelijke... Momenteel zit er een 'bekende' van hier op Kassa over me te klagen en allerlei valse info over me te verspreiden, terwijl ik daar niet eens actief ben...hänschen klein schreef:en een eerder persoonlijk kunnen voorstellen aan andere deelnemers.
Hoe minder info je over jezelf op dit forum zet, hoe beter het is, lijkt het wel.
-
Mijn item is, hoe maak je een consumentenforum geloofwaardig met serieuze (vaste) en herkenbare deelnemers en hoe kom je van dat snauwen en trollen af. Had ik niet juist aangegeven, dat BNNVara daarvoor het non-voorbeeld was? Dit hele TROSRadar topic staat vol met kritiek, voorstellen en suggesties en indien dit op het topic geen respons kan vinden, de beheerder is er misschien dankbaar voor om een innovatieve richting te kunnen bepalen/vastleggen. Er wordt zèlfs in de topicvraag toe geanimeerd.witte angora schreef:He ja, heeft iemand een probleem, kan hij zich eerst gezellig voorstellen. Wat is het nut daarvan? En wat is het nut ervan voor de vaste gebruikers? Ik heb op dit forum al genoeg meegemaakt met stalkers en dergelijke... Momenteel zit er een 'bekende' van hier op Kassa over me te klagen en allerlei valse info over me te verspreiden, terwijl ik daar niet eens actief ben...hänschen klein schreef:en een eerder persoonlijk kunnen voorstellen aan andere deelnemers.
Hoe minder info je over jezelf op dit forum zet, hoe beter het is, lijkt het wel.
Zich voorstellen aan collega's is voor u klaarblijkelijk dus niet nodig, Dan weten we dat dus alvast! Maar er zijn enorm véél andere deelnemers zoals u eerder kon lezen. @witte angora is voor mij een fantasienaam ... met een aantal post in de hoogste liga, maar wie is het uiteindelijk? Is toch raar, dat je dagelijks leest wat iemand meent en je geen idee hebt waarom iemand met zoveel mededelingsdrang zo actief is?
Het is overigens NIET zo bedoeld, dat iedere TS gelijk een levensloop erbij gaat posten.
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 18 jun 2018 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
En dan komt iemand met een zeer 'dringende' vraag, zoals dat zijn badeendje door de kat van de buren is ontvoerd, denk jij nu echt dat zo iemand gaat kijken wat voor mensen er hier rondlopen? Denk jij überhaupt dat er topicstarters zijn die uitgebreid gaan kijken wie de mensen zijn die op hem/haar reageren? De meesten komen na één post nooit meer terug...
-
Je eigen forum beginnen met een ballotagecommissie.hänschen klein schreef:Mijn item is, hoe maak je een forum geloofwaardig met serieuze (vaste) deelnemers en hoe kom je van dat snauwen en trollen af. Had ik niet juist aangegeven, dat BNNVara daarvoor het non-voorbeeld was? Dit hele topic staat vol met kritiek, voorstellen en suggesties en indien dit op het topic geen respons kan vinden, de beheerder is er misschien dankbaar voor om een innovatieve richting te kunnen bepalen/vastleggen. Er wordt zèlfs in de topicvraag toe geanimeerd.
Zich voorstellen aan collega's voor u dus niet nodig, Dan weten we dat dus alvast! Maar er zijn enorm véél andere deelnemers zoals u eerder kon lezen.
[Tekst verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 19 jun 2018 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reactie op verwijderde berichten. (Berichten die verwijderd zijn wegens op de persoon spelen.)
Reden: Reactie op verwijderde berichten. (Berichten die verwijderd zijn wegens op de persoon spelen.)
-
Het antwoord staat in de vorige post!witte angora schreef:En dan komt iemand met een zeer 'dringende' vraag, zoals dat zijn badeendje door de kat van de buren is ontvoerd, denk jij nu echt dat zo iemand gaat kijken wat voor mensen er hier rondlopen? Denk jij überhaupt dat er topicstarters zijn die uitgebreid gaan kijken wie de mensen zijn die op hem/haar reageren? De meesten komen na één post nooit meer terug...
bprosman schreef:[
Dieven kunnen hem uitlezen
Als je half overneemt klopt het dat er geen touw aan vast te knopen is....
maar, ik bedoelde;
Er zit een 2G telefoon in die de standen doorgeeft.
En bij hacken en uitlezen wat in theorie kan, dan weet ik niet of ik mijn eigen of die van mijn 4 buren heb uitgelezen!
Bij een vrijstaande woning pak je vaak al buren maar in rijtjeshuis dan weet je nog steeds niet welke slimme meter waar hangt!
Dus dieven die een digitale meter uitlezen zien dan dat er iemand niet thuis is?
Mijn vriezer en koelkast draaien door als ik op vakantie ben en ook de vaatwasser en Wasmachine kunnen werken terwijl ik weg ben.
Daarmee wil ik aangeven dat de slimme meter hacken nauwelijks interessant is voor dieven, tenzij ik niets aftap en een plantage heb, want dan zie je hoeveel planten er zouden kunnen staan!
Als je maar 1 regel pakte is elke bijdrage uit zijn verband te halen!
Dus voor je een oordeel geeft, eerst goed lezen en niet half overnemen!
Laatst gewijzigd door stofzuigertje op 18 jun 2018 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
We gaan hartstikke off- topic ! !
Advies aan HK : take a break , take a kit-kat of a cup a soup , het is 4 uur geweest of neem ff een neut !
U verwijt een ander dat ie veel post , nou u post ook bij voortduring ( ja ja ik ook nu , maar ik verwijt het niet een ander ) en persoonlijk vind ik dit gedoe nu vervelend worden en u wilt een prettig forum , nou haal even adem en post minder en/ of vriendelijker.
Dit riekt nu wat naar gedram/ gezeur en bovendien naar gestook over Gosewijn.
Edit : ik drukte op de meldknop, maar het is al door een ander gemeld.
On topic : kijk dan is het zinvol om het melden telbaar te maken.
Advies aan HK : take a break , take a kit-kat of a cup a soup , het is 4 uur geweest of neem ff een neut !
U verwijt een ander dat ie veel post , nou u post ook bij voortduring ( ja ja ik ook nu , maar ik verwijt het niet een ander ) en persoonlijk vind ik dit gedoe nu vervelend worden en u wilt een prettig forum , nou haal even adem en post minder en/ of vriendelijker.
Dit riekt nu wat naar gedram/ gezeur en bovendien naar gestook over Gosewijn.
Edit : ik drukte op de meldknop, maar het is al door een ander gemeld.
On topic : kijk dan is het zinvol om het melden telbaar te maken.
Laatst gewijzigd door moederslink op 18 jun 2018 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok , dan quote ik de gehele zin. Sorry maar het staat hier echt als een feit.Dieven kunnen hem uitlezen maar als ik avond naar concert gebouw ga en de vaatwasser en wasmachine draaide na 23.00 uur op de timer, dan misleid ik ze wel.
Had je nou de woorden "misschien, theoretisch" oid gebruikt maar daar kom je later pas mee.
Dat bedoel ik nou dat je er complete geen verstand van hebt. Tijdens de communicatie komt het serienummer van de meter mee, en/of is er onderdeel van.Er zit een 2G telefoon in die de standen doorgeeft.
En bij hacken en uitlezen wat in theorie kan, dan weet ik niet of ik mijn eigen of die van mijn 4 buren heb uitgelezen!
Daarmee is direct te zien welke meter je te pakken hebt.
Laatst gewijzigd door bprosman op 18 jun 2018 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
@hänschen klein
U schrijft Witte Angora is een fantasienaam en dat lijkt me logisch, want een gebruikersnaam voor dit forum. Of wilt u zeggen dat u werkelijk Hänschen Klein heet?
U schrijft Witte Angora is een fantasienaam en dat lijkt me logisch, want een gebruikersnaam voor dit forum. Of wilt u zeggen dat u werkelijk Hänschen Klein heet?
-
[Tekst verwijderd door de Moderator]
Ik denk dat emoties nu bij dit soort topics horen, dat is ook uit het vorige topic over de ban van MM en de moderatie gebleken.
Beter ff knallen dan onderhuids dooretteren....
Het heeft bij mij in ieder geval best wel emoties opgeroepen, het onrecht en het onbegrip over deze ban en daarbij het gehannes vd mods , maar ja ik ben een vrouw en ook nog naturally rossig /roodharig
Kijk , heeft u toch nog wat persoonlijke info over mij
Ik denk dat emoties nu bij dit soort topics horen, dat is ook uit het vorige topic over de ban van MM en de moderatie gebleken.
Beter ff knallen dan onderhuids dooretteren....
Het heeft bij mij in ieder geval best wel emoties opgeroepen, het onrecht en het onbegrip over deze ban en daarbij het gehannes vd mods , maar ja ik ben een vrouw en ook nog naturally rossig /roodharig
Kijk , heeft u toch nog wat persoonlijke info over mij
Laatst gewijzigd door Radar op 19 jun 2018 16:18, 3 keer totaal gewijzigd.
-
I'll take a break ...
(blond met blauwe ogen).
(blond met blauwe ogen).
Verstandige zet, laat de gemoederen even rusten en ik stel voor om dan gewoon weer prettig met elkaar om te gaan. En ja, ik heb ook een blauw oog maar die begint paars te worden...heeft ook even tijd nodig.
“We listen to reply, not to understand”... denk ik regelmatig op dit forum. Zo ook nu...
bprosman schreef:Ok , dan quote ik de gehele zin. Sorry maar het staat hier echt als een feit.Dieven kunnen hem uitlezen maar als ik avond naar concert gebouw ga en de vaatwasser en wasmachine draaide na 23.00 uur op de timer, dan misleid ik ze wel.
Had je nou de woorden "misschien, theoretisch" oid gebruikt maar daar kom je later pas mee.
Dat bedoel ik nou dat je er complete geen verstand van hebt. Tijdens de communicatie komt het serienummer van de meter mee, en/of is er onderdeel van.Er zit een 2G telefoon in die de standen doorgeeft.
Daarmee is direct te zien welke meter je te pakken hebt.
Maar als ik 5 meters zie en 5 nummers, weet ik zonder mijn eigen meterstanden nog steeds niet welke van de 5 bij mijn in de kast hangt!
Omdat ze alle op 1 dag geplaatst zijn weet ik dan alleen het verschil in gebruik van mezelf en de 4 buren maar nog steeds niet wie welk nummer heeft!
Daarom is inbraak door meter uitlezen technisch mogelijk maar niet bruikbaar voor criminelen.
Ik had een compleet verhaal en dat uit verband halen en op ander topic als hier plaatsen is off Topic forum vervuiling.
Dit is geen Feedback op forum hoe het hier beter kan, maar mijn persoonlijk beschuldigen maar ik vul alleen maar aan wat andere laten liggen.
Vele Juridisch deskundig lijkende blijken teksten van onder andere Money te herplaatsen zonder bronvermelding!
Zo kwam ik letterlijke dingen tegen van Kassa of andere forums die hier gewoon knip en plak werk waren!
De waarschuwing dat elders in Europa de geweigerde meters juist geld kosten voor de jaarlijkse opname en bij alsnog plaatsen er kosten komen!
Daar hoor ik je niet over.
Wij kunnen ons toch niet echt druk gaan maken dat in buitenlanden betaald moet worden voor opname van de standen bij geweigerde meters?
Ik weet dat het niet totaal nog niet speelde maar als wij advies geven hoe die meter te weigeren?
Als elders in Europa de meters al in hele regio staan en voor de overgebleven weigeraars een extra bedrag erbij komt voor opname en dat is met weinig huizen niet bepaald voordelig...
En die firma heeft hier ook een bedrijf gekocht, dus kun je verwachten dat geweigerde slimme meters wel eens achteraf domme actie kan zijn!
Als elders in Europa de meters al in hele regio staan en voor de overgebleven weigeraars een extra bedrag erbij komt voor opname en dat is met weinig huizen niet bepaald voordelig...
En die firma heeft hier ook een bedrijf gekocht, dus kun je verwachten dat geweigerde slimme meters wel eens achteraf domme actie kan zijn!
-
ATTENTIE -- ATTENTIE !!
Ik kreeg zojuist een PB van de Moderatie. Goed nieuws:
Ze gaan het probleem van de meterstanden onmiddellijk en met hoge prioriteit oplossen.
Bedankt voor de feedback !!
Ik kreeg zojuist een PB van de Moderatie. Goed nieuws:
Ze gaan het probleem van de meterstanden onmiddellijk en met hoge prioriteit oplossen.
Bedankt voor de feedback !!
-
Vanavond nog in de uitzending? Wow... als ze nou eens net zo vlug waren met modereren...
-
In de Uitzending? Nee hoor, ze zijn gewoon blij als ze nu in hun eigen meterkast kijken.witte angora schreef:Vanavond nog in de uitzending? Wow... als ze nou eens net zo vlug waren met modereren...
En mijmeren over procesverbeteringen.
Dit topic gaat over feedback voor verbetering van het forum, remember?