LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onur Air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
controller

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door controller »

terwijl ik 200% nederlander ben
Helaas het is niet mogelijk om meer dan 100% nederlander te zijn. Is "gecontroleerd" en wiskundig bewezen. :idea:

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

je snapt wat ik bedoel.
Alleen jammer dat je nu geen antwoord meer geeft ophet onderwerp discriminatie dat je zelf hebt aangehaald.
Word ik op dat moment niet gediscrimineerd volgens jou?

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een gel*l hier nu. Gaat toch echt nergens meer over?

Nouja zeg! :roll:

controller

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door controller »

Gaat in ieder geval niet over onur. Het topic gaat verder niet over discriminatie. Dus gast met jou eens, gaat nergens meer over. Sluiten zou ik zeggen.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Hmmmmmmmmm, controller jij bent degene die het onderwerp naar discriminatie verplaatst, maar durft vervolgens geen antwoord meer op vragen te geven daarover.
Hiermee bewijs je dus meteen hoe verschrikkelijk zielig je bent en geen flauw idee hebt wat discriminatie inhoud.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad het gaat over Onur en daar kunnen we nog heel lang over praten. tik onur air maar eens in op google en je komt op tal van forums. sommige bestaan al 3 jaar en het gaat steeds over de kwaliteit van onur of die nu goed of slecht is. doen ze dus al 3 jaar lang. praten over onur :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

En dat wil jij ook? Ga dan daar naar toe!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Tik op google KLM of welke maatschappij dan ook in en je schrikt je ook kapot wat daar allemaal mee gebeurd is (en nog gebeurd)

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

we hebben het over Onur, weet je nog :idea:

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

B....m? Hou es op!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

WAT IS IS HET HIER OP DIT FORUM ELKE KEER DAT JE ZEGT DAT ER OOK EENS IETS MIS GAAT MET EEN NEDERLANDSE MAATSCHAPPIJ KOMT HET ANTWOORD WE HEBBEN HET HIER OVER ONUR. DE OPMERKING OVER KLM IS DUIDELIJK TE RECHT IN DIT FORUM. MET ANTWOORDEN ALS we hebben het over Onur, weet je nog ALS HET OVER EN ANDERE MAATSCHAPIJ GAAT KOM JE NIET VER OF BEN JE BANG ZIJN ER HIER MENSEN BANG DAT JE OVER NEDERLANDSE MAATSCHAPPIJEN BEGINT HIER OKK LIJKEN UIT DE KAST GAAN VALLEN ZOALS BIJ ONUR DE AFGELOPEN WEKEN;

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Er bestaan wereldwijd wel tienduizend forums over verschillende vliegtuigmaatschappijen. Over alle maatschappijen wordt goed of slecht gesproken. Het zou toch te zot voor woorden zijn om in dit topic over al die maatschappijen te gaan lopen roepen. Dit topic gaat over ONUR of het je nu aanstaat of niet!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Kan je het nu echt zo slecht hebben dat er zich net zoveel problemen voor doen met andere maatschappijen.
Heb je echt van die oogkleppen op dat je maar over 1 maatschappij enkel de slechte dingen wilt horen en zien en van de andere slechts de goeie dingen?
Daar begint er namelijk wel zeer sterk op te lijken.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

gast van 11:26 met deze opmerking jbewijs je het gelijk van de vorige gast.
Dit is een forum over onur en maatschappij die de laatste weken problemen heeft gekend. en het hoofdonderwerp moet onur blijven maar spijtig genoeg voor u hebben andere maatschappijen hier mee te maken.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Als je deze topic bekijkt gaat het over Onur.Daar is deze topic ook over geopend door topic starter.Vandaar dat het over Onur gaat.Is simpel.
Als u wat anders wil dan opend u toch gewoon een topic waar u het over wilt hebben!!Dan discusseren we daarover,met alle plezier. Groetjes. :D

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Het gaat erom dat je niet 1 zwarte piet aan kan wijzen, terwijl het bij alle maatschappijen is.
Dat jij daar blind voor bent is jouw probleem.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Onur is gewoon een vliegfirma met een slechte reputatie. dat er meer vliegfirma's zijn met een slechte reputatie, maakt van Onur geen 5 sterren firma. integendeel het is en blijft een firma met slecht reputatie. daar kunnen de gasten op dit forum niets aan veranderen. dat kan alleen de firma Onur. Maar of ze dat willen is een andere zaak

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zeg ook niet dat onur een 5 sterren firma is.
Ik geef alleen aan dat je alleen niet je ogen moet sluiten voor de problemen bij de andere maatschappijen.
Onur is niet veiliger of onveiliger dan andere maatschappijen.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Gast 11:47
Nu moet u echt eens ophouden met dit gedoe. De slechte slechte naam komen alleen van figuren zoals u.Maar een keer gaat dat ook over en dan is er een ander aan de beurt.Misschien u zelf wel.Mensen vinden het interessant om andere de grond in te stampen.Die maken er een sport van.Net zo als u.En daar mag u het mee doen!!Maar u kijkt niet verder dan u neus lang is.Dat is kortzichtig ,maar dat zit misschien wel in uw natuur.

controller

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door controller »

Dev eerdere reacties verwijzen naar discriminatie, ben er niet over begonnen, gaf het alleen een naam. Ik ben er dus niet meebegonnen.


[/quote]durft vervolgens geen antwoord meer op vragen te geven daarover.

De topic gaat over Onur, niet over discrimatie zelf, dus ik voel me niet geroepen om dit te beantwoorden.


Hiermee bewijs je dus meteen hoe verschrikkelijk zielig je bent en geen flauw idee hebt wat discriminatie inhoud


Helaas, nogmaals topic is onur. Dus wederom klopt je verhaal niet, het feit dat ik niet WIL reageren is geen bewijs of ik wel of niet weet wat discriminatie is Maar geen nood, ik stop er mee. De argumenten die men geeft zijn onjuist of niet terzake

Het beste allen en mocht je gaan vliegen, met wie dan ook, goede reis.

Gesloten