Re: Direct Wonen wederom door Hof veroordeeld
Geplaatst: 05 jun 2016 18:15
Hier dan de geloofwaardigheid van Direct Wonen.
Laat me niet lachen.
We hebben http://www.yvonneswaans.nlen http://www.richardwesterhuis.nl
"Investeringsmaatschappij Qmulus
De jaren 2006 t/m 2015 kenmerken zich door een zelfgekozen beurs-exit....."
Tja en nu het hele verhaal; de papieren waarde was gezakt van 161 miljoen naar 20 miljoen en met achterlating van boze mede-aandeelhouders
http://www.quotenet.nl/Nieuws/Direct-Wo ... eurs-26793
http://www.yvonneswaans.nl
"Haar hele zakelijke leven is YS vooral gericht geweest op de mensen om haar heen; klanten en de medewerkers. Het geven van aandacht, vragen stellen, luisteren en anticiperen, maar ook gericht zijn op het bereiken van resultaten.
“Waarom zou een klant iets bij je willen kopen of waarom niet? Hoe bereik je je doelen en hoe krijg je hierbij tevreden klanten? 100% tevredenheid zou heel mooi zijn en moet het streven zijn. Ik kan erg enthousiast worden van positieve klanten en er erg mee zitten als iemand vindt dat wij het niet goed doen. Hierin volg ik echter wel mijn hart, mijn eigen normen en waarden en ben ik zeker principieel, wat niet altijd in mijn voordeel werkt”, zegt Y."
"100% tevredenheid van de klant en moet het streven zijn en erg mee zitten als iemand vindt dat wij het niet goed doen."
Je moet maar durven zo naar buiten te treden terwijl de praktijk anders is.
viewtopic.php?f=18&t=120838&p=2274845#p2274845
Klanten belazeren en de verantwoordelijkheid niet nemen zijn dat uw normen en waarden echtpaar S en W ?
Je kan natuurlijk van alles op papier zetten en jezelf profileren als integere ondernemers, maar dan moet het ook wel kloppen S en W!
S zit er helemaal niet mee als er zaken niet goed gegaan zijn en klanten kunnen of hun verlies nemen of gaan strijden waarbij S met haar bedrijf alles uit de kast haalt om de mensen het leven zuur te maken.
Ik ken geen bedrijf dat zoveel rechtzaken heeft gevoerd met klanten.
En dat schandalige vonnis van de rechtbank in Den Haag wat Louise nog verder benadeeld heeft komt Direct Wonen wel zeer goed uit en kun je als dader rustig gaan vertellen dat je jezelf principieel aan de uitspraak van de rechtbank houdt.
Maar S van Direct Wonen is niet zo principieel dat zij zich de afgelopen 10 jaar ook aan uitspraken van de rechters hield dat er geen dubbele bemiddelingskosten gerekend mochten worden, die uitspraken werden door Direct Wonen naast zich neergelegd.
En dat de Hoge Raad eind oktober 2015 oordeelde dat er geen bemiddelingskosten meer aan huurders gevraagd mochten worden weerhield Direct Wonen er niet van om met haar websites @huurhuizen en @snelhuren makelaars en zichzelf te faciliteren om toch bemiddelingskosten aan huurders te vragen
Rotterdam2003 heeft gelijk, talloze klachten op het internet over Direct Wonen, Kamernet.
Het hele geduvel met de gemeente Amsterdam die uiteindelijk de vergunning introk omdat Direct Wonen zich consequent niet aan de regels hield.
Dit bedrijf met haar 2 executives loopt langs de randen van de wet en het fatsoen en deinst er niet voor terug over die randen heen te stappen.
Het gaat hen puur om het geld en het is onbegrijpelijk dat dit al jaren gedoogd wordt.
Waar zijn al die organisaties die toezicht houden zoals de Consuwijzer, Fraudehelpdesk, ACM en de Consumentenbond.
Laat me niet lachen.
We hebben http://www.yvonneswaans.nlen http://www.richardwesterhuis.nl
"Investeringsmaatschappij Qmulus
De jaren 2006 t/m 2015 kenmerken zich door een zelfgekozen beurs-exit....."
Tja en nu het hele verhaal; de papieren waarde was gezakt van 161 miljoen naar 20 miljoen en met achterlating van boze mede-aandeelhouders
http://www.quotenet.nl/Nieuws/Direct-Wo ... eurs-26793
http://www.yvonneswaans.nl
"Haar hele zakelijke leven is YS vooral gericht geweest op de mensen om haar heen; klanten en de medewerkers. Het geven van aandacht, vragen stellen, luisteren en anticiperen, maar ook gericht zijn op het bereiken van resultaten.
“Waarom zou een klant iets bij je willen kopen of waarom niet? Hoe bereik je je doelen en hoe krijg je hierbij tevreden klanten? 100% tevredenheid zou heel mooi zijn en moet het streven zijn. Ik kan erg enthousiast worden van positieve klanten en er erg mee zitten als iemand vindt dat wij het niet goed doen. Hierin volg ik echter wel mijn hart, mijn eigen normen en waarden en ben ik zeker principieel, wat niet altijd in mijn voordeel werkt”, zegt Y."
"100% tevredenheid van de klant en moet het streven zijn en erg mee zitten als iemand vindt dat wij het niet goed doen."
Je moet maar durven zo naar buiten te treden terwijl de praktijk anders is.
viewtopic.php?f=18&t=120838&p=2274845#p2274845
Klanten belazeren en de verantwoordelijkheid niet nemen zijn dat uw normen en waarden echtpaar S en W ?
Je kan natuurlijk van alles op papier zetten en jezelf profileren als integere ondernemers, maar dan moet het ook wel kloppen S en W!
S zit er helemaal niet mee als er zaken niet goed gegaan zijn en klanten kunnen of hun verlies nemen of gaan strijden waarbij S met haar bedrijf alles uit de kast haalt om de mensen het leven zuur te maken.
Ik ken geen bedrijf dat zoveel rechtzaken heeft gevoerd met klanten.
En dat schandalige vonnis van de rechtbank in Den Haag wat Louise nog verder benadeeld heeft komt Direct Wonen wel zeer goed uit en kun je als dader rustig gaan vertellen dat je jezelf principieel aan de uitspraak van de rechtbank houdt.
Maar S van Direct Wonen is niet zo principieel dat zij zich de afgelopen 10 jaar ook aan uitspraken van de rechters hield dat er geen dubbele bemiddelingskosten gerekend mochten worden, die uitspraken werden door Direct Wonen naast zich neergelegd.
En dat de Hoge Raad eind oktober 2015 oordeelde dat er geen bemiddelingskosten meer aan huurders gevraagd mochten worden weerhield Direct Wonen er niet van om met haar websites @huurhuizen en @snelhuren makelaars en zichzelf te faciliteren om toch bemiddelingskosten aan huurders te vragen
Rotterdam2003 heeft gelijk, talloze klachten op het internet over Direct Wonen, Kamernet.
Het hele geduvel met de gemeente Amsterdam die uiteindelijk de vergunning introk omdat Direct Wonen zich consequent niet aan de regels hield.
Dit bedrijf met haar 2 executives loopt langs de randen van de wet en het fatsoen en deinst er niet voor terug over die randen heen te stappen.
Het gaat hen puur om het geld en het is onbegrijpelijk dat dit al jaren gedoogd wordt.
Waar zijn al die organisaties die toezicht houden zoals de Consuwijzer, Fraudehelpdesk, ACM en de Consumentenbond.