LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door tttlocke »

moederslink schreef:Waar is de moderatie?!
Met dit soort berichten!?

En het aanvallend ( gemeld ) bericht van 14 aug 18.42 u richting Alfatrion staat er ook nog steeds. :shock:
Ik denk dat de moderatie zich onlangs in de positie gemanoeuvreerd heeft dat ze weinig kan met die melding 'omdat de reactie voldoet aan de geldende gedragsregels',

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

:mrgreen:

De moderatie is wel errug afwezig....
Er zijn weer sommige reacties geplaatst ...... :(

Erthanax
Berichten: 9773
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik vind het jammer dat lang niet altijd een korte toelichting wordt gegeven bij (soms forse) ingrepen in een topic.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

Ook ik vind dat jammer. Heb hier herhaaldelijk om gevraagd , juist om te weten waarom er ingegrepen wordt .
Wat is acceptabel en wat net niet meer .

Het forum heeft dat nodig ;
"ter leering " ( ende vermaek ) ( pedagogisch ) __ sturen zogezegd ... :wink:
Laatst gewijzigd door moederslink op 15 aug 2018 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 27297
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar dat is weer van de laatste dagen. Er worden nu weer gewoon reacties verwijderd zonder wat dan ook. Dus volgens mij is er echt een andere moderator van dienst aanwezig. Of nou ja, aanwezig.

witte angora
Berichten: 31030
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Aangewezen aanwezig... ;)

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door tttlocke »

Lady1234 schreef:Maar dat is weer van de laatste dagen. Er worden nu weer gewoon reacties verwijderd zonder wat dan ook. Dus volgens mij is er echt een andere moderator van dienst aanwezig. Of nou ja, aanwezig.
Als er echt een moderatiebeleid zou zijn, dan kunnen de verschillen tussen individuele moderatoren nooit zo groot zijn.

Lady1234
Berichten: 27297
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Inderdaad. Maar in het topic over het openen van een rekening bij de ABN plaatste de Ts vanmiddag een beledigende reactie. Die heb ik direct gemeld. En is later ook met nig een aantal volgende reacties zonder commentaar van de moderatie verwijderd.

Een paar dagen geleden ging dat even anders. Dus er is geen beleid.

witte angora
Berichten: 31030
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Er is wel een beleid, maar kennelijk lukt het nog niet iedereen zich er aan te conformeren. Soms hebben dingen gewoon tijd nodig.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door tttlocke »

witte angora schreef:Er is wel een beleid, maar kennelijk lukt het nog niet iedereen zich er aan te conformeren. Soms hebben dingen gewoon tijd nodig.
Kan ook. Maar ik geloof er niets van. Ik heb nog geen begin van beleid gezien.

witte angora
Berichten: 31030
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb wel meer als een begin van een ander, vriendelijker beleid gezien.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

tttlocke schreef:
Lady1234 schreef:Maar dat is weer van de laatste dagen. Er worden nu weer gewoon reacties verwijderd zonder wat dan ook. Dus volgens mij is er echt een andere moderator van dienst aanwezig. Of nou ja, aanwezig.
Als er echt een moderatiebeleid zou zijn, dan kunnen de verschillen tussen individuele moderatoren nooit zo groot zijn.
Eens. Het is zo veel te inconsequent en nog steeds worden sommige gemelde berichten zonder toelichting gewoon verwijderd.
Andere gemelde berichten staan er nog steeds.
En dat allemaal op dezelfde dag.
Een ratjetoe zo op deze manier :x

angel1978
Berichten: 11083
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ook wel naïef genoemd

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Julie4444 »

witte angora schreef:Er is wel een beleid, maar kennelijk lukt het nog niet iedereen zich er aan te conformeren. Soms hebben dingen gewoon tijd nodig.
Na hoeveel jaar denk je dat het ze gaat lukken? Kunnen we alvast weddenschappen afsluiten.

Ik zet in op sint juttemis.

atlas1302

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Wat er niet inzit komt er ook niet uit, gaat gewoon niet. Ook niet met deel 3, zoals het nu is zal het altijd blijven.

Heb vandaag toch echt een PB gestuurd naar de heren Moderatie, omdat ik mij beledigde voelde door de uitspraken van een Turkse of Marokkaanse Topic Starter. Ik ben geen schaap uit het kamp van de PVV en ik ben zeker geen racist. Laat Wilders het maar niet horen!

De afspraak was toch om toe te lichten waarom er berichten worden verwijderd, de moderatie houdt zich niet aan hun woord. Consequent modereren....het zit er gewoon niet in, jammer.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door tttlocke »

witte angora schreef:Ik heb wel meer als een begin van een ander, vriendelijker beleid gezien.
Ik heb ook veel andere dingen gezien, maar niet dingen waarvan je zou kunnen vermoeden dat er een beleid aan ten grondslag ligt.

gosewijn
Berichten: 2897
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik hen zo n idee dat ze het zelf ook niet meer weten hoe ze het moeten aanpakken .

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door moederslink »

witte angora schreef:Ik heb wel meer als een begin van een ander, vriendelijker beleid gezien.
Dat heb ik idd ook zo nu en dan als commentaar bij een ingreep gezien.
Ook delen ze geen waarschuwingen in dit topic uit ( zover ik weet ) ...nou das idd vriendelijk! :P
Maar ad andere kant wordt er weer niet ingegrepen of te laat of zonder toelichting .
Dan kun je m.i niet spreken van een consistent afgesproken beleid onder de moderators .
Dat lijken mij toch afspraken die binnen deze 3 maanden echt wel vastgelegd hadden kunnen worden.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Beste moderatie,

Doorgaan met niks doen en ad hoc dingen verwijderen zonder commentaar is niet echt constructief.
Willen jullie weer even terugkomen op het forum, de boel lezen en reageren c.q. ingrijpen?

Het is niet eens weekend.....

witte angora
Berichten: 31030
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

STOP met hier op reageren.

[Quote op de man spelen verwijderd door Moderator]

Dit topic is niet bedoeld om het over personen te hebben, dat is vaak genoeg gecommuniceerd door de redactie

Gesloten