LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora

Re: Feedback op het Forum - deel 2

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb wel meer als een begin van een ander, vriendelijker beleid gezien.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

tttlocke schreef:
Lady1234 schreef:Maar dat is weer van de laatste dagen. Er worden nu weer gewoon reacties verwijderd zonder wat dan ook. Dus volgens mij is er echt een andere moderator van dienst aanwezig. Of nou ja, aanwezig.
Als er echt een moderatiebeleid zou zijn, dan kunnen de verschillen tussen individuele moderatoren nooit zo groot zijn.
Eens. Het is zo veel te inconsequent en nog steeds worden sommige gemelde berichten zonder toelichting gewoon verwijderd.
Andere gemelde berichten staan er nog steeds.
En dat allemaal op dezelfde dag.
Een ratjetoe zo op deze manier :x

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ook wel naïef genoemd

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

witte angora schreef:Er is wel een beleid, maar kennelijk lukt het nog niet iedereen zich er aan te conformeren. Soms hebben dingen gewoon tijd nodig.
Na hoeveel jaar denk je dat het ze gaat lukken? Kunnen we alvast weddenschappen afsluiten.

Ik zet in op sint juttemis.

atlas1302

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Wat er niet inzit komt er ook niet uit, gaat gewoon niet. Ook niet met deel 3, zoals het nu is zal het altijd blijven.

Heb vandaag toch echt een PB gestuurd naar de heren Moderatie, omdat ik mij beledigde voelde door de uitspraken van een Turkse of Marokkaanse Topic Starter. Ik ben geen schaap uit het kamp van de PVV en ik ben zeker geen racist. Laat Wilders het maar niet horen!

De afspraak was toch om toe te lichten waarom er berichten worden verwijderd, de moderatie houdt zich niet aan hun woord. Consequent modereren....het zit er gewoon niet in, jammer.

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke »

witte angora schreef:Ik heb wel meer als een begin van een ander, vriendelijker beleid gezien.
Ik heb ook veel andere dingen gezien, maar niet dingen waarvan je zou kunnen vermoeden dat er een beleid aan ten grondslag ligt.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik hen zo n idee dat ze het zelf ook niet meer weten hoe ze het moeten aanpakken .

moederslink

witte angora schreef:Ik heb wel meer als een begin van een ander, vriendelijker beleid gezien.
Dat heb ik idd ook zo nu en dan als commentaar bij een ingreep gezien.
Ook delen ze geen waarschuwingen in dit topic uit ( zover ik weet ) ...nou das idd vriendelijk! :P
Maar ad andere kant wordt er weer niet ingegrepen of te laat of zonder toelichting .
Dan kun je m.i niet spreken van een consistent afgesproken beleid onder de moderators .
Dat lijken mij toch afspraken die binnen deze 3 maanden echt wel vastgelegd hadden kunnen worden.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Beste moderatie,

Doorgaan met niks doen en ad hoc dingen verwijderen zonder commentaar is niet echt constructief.
Willen jullie weer even terugkomen op het forum, de boel lezen en reageren c.q. ingrijpen?

Het is niet eens weekend.....

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

STOP met hier op reageren.

[Quote op de man spelen verwijderd door Moderator]

Dit topic is niet bedoeld om het over personen te hebben, dat is vaak genoeg gecommuniceerd door de redactie

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

HansieZant schreef:
witte angora schreef:Dit topic is niet bedoeld om het over personen te hebben, dat is vaak genoeg gecommuniceerd door de redactie
Dat wordt lastig. De moderatie vraagt om feedback over dit forum en mijn feedback is juist gespitst op een persoon en wel op het feit dat iemand die zichzelf ten onrechte voordoet als jurist elke discussie naar zich toe wil trekken, en er niet op uit is om de TS met zijn probleem te helpen, maar om van elke discussie een juridische discussie wil maken. Lees maar eens een willekeurig advies van een échte jurist, zoals UwJurist hier op het forum: helder, kort en bondig. Zij gaat geen ellenlange discussies aan. Dat komt professioneel over.
Dat is helemaal niet lastig: je moet het gewoon niet doen. Je misbruikt een topic voor feedback op HET forum voor feedback op de PERSOON. Zo simpel is dat. Kappen dus.

Je argumentatie is daarnaast wel bedroevend slecht: omdat er één jurist is die kort en bondig reageert, is dat de maatstaf...? De realiteit onder juristen is diametraal anders.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het gaat niet over het forum én het is geen feedback.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Vroeger was niet alles beter, kortgeleden wel. Ik doel dan op de kwaliteit van de moderatie. Het ongunstige effect van ondermaatse moderatie is de laatste dagen helaas maar al te duidelijk.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

De moderatie heeft enkele berichten van gebruikers verwijderd. We hebben het al vaker gemeld: het is ook in dit topic niet toegestaan om op de man te spelen. Graag inhoudelijk discussiëren. Geruzie wordt verwijderd door de moderatie.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nou dat is dan weer in de oude lijn van modereren. Naar aanleiding van dat hele Feedback topic is er dus niets veranderd.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Radar schreef:Beste forumgebruikers,

De moderatie heeft enkele berichten van gebruikers verwijderd. We hebben het al vaker gemeld: het is ook in dit topic niet toegestaan om op de man te spelen. Graag inhoudelijk discussiëren. Geruzie wordt verwijderd door de moderatie.
Beste beheerders,

Zou u willen aangegeven hoe u dit probleem structureel wilt gaan oplossen? Dit is niet de eerste keer dat deze gebruiker dit wangedrag heeft vertoond.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dit hele Feedback topic en ook nummer 1, blijken dus gewoon zoethoudertjes geweest te zijn.

Even wat verbeteringen, maar nu weer gewoon naar de oude gang van zaken terug, want iedereen heeft zijn zegje wel gezegd.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

Julius Cesar ,geef ze brood en spelen dan zijn ze weer even rustig .

moederslink

Radar schreef:Beste forumgebruikers,

Nou jammer, weer hetzelfde riedeltje als toelichting.
Alleen de gemelde berichten worden verwijderd dus het berichtje van Vroem onder een aanvallende en nu verwijderde tekst staat er nog en slaat dan ook nergens meer op . :(
Sneu gemodereer :oops:

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Oude mod met oude gewoontes is terug en de ander met de beste bedoelingen even op vakantie en/of misschien wel permanent vertrokken en daarmee alle verbeteringen met zich / haar mee nemend.. zoals altijd eigenlijk.

Gesloten