LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien
Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien
voor mij eigen kweek die gaan terug naar kwekers die er weer ver mee gaan kweken en ja ik verkoop er ook want weet jj wel wat dat kosten?
wat bedoel je met misselijk want dan moet je naar de wc
ja dat is hier ook tonke ik neem dieren op heb zeer hoge kosten lees dierenarts kosten voeding etc.
ik doe het als hobby [passie] dus dan mag het wel wat geld kosten
vind je niet ?
ik doe het als hobby [passie] dus dan mag het wel wat geld kosten
vind je niet ?
waarom kan ik niet alles meer lezen?
hebben ze de helft weg gedaan....
hebben ze de helft weg gedaan....
zinteergebegint maar ik weet waar ik aan begonnen ben en jongen vogels die worden voor een deel verkocht ja zeker want daar koop weer nieuw voor van en het blijft nog steeds een hobby
kunnen jullie ook de vorige berichten niet meer lezen?
-
Nou ik mag dan wel niet kunnen lezen maar ik ben blij dat ik niet zo DOM ben.
Terug naar de kwekers? Laat me niet lachen! Nee daar komen dan geen jonkies meer (?) Daar gaan geen jonkies voor heel veel euries de deur uit (?) Ach en als ze te oud zijn en niet meer worden verkocht plaats ik ze toch gewoon bij de dichtsbijzijnde dierenwinkel. Klaar!
Terug naar de kwekers? Laat me niet lachen! Nee daar komen dan geen jonkies meer (?) Daar gaan geen jonkies voor heel veel euries de deur uit (?) Ach en als ze te oud zijn en niet meer worden verkocht plaats ik ze toch gewoon bij de dichtsbijzijnde dierenwinkel. Klaar!
Laatst gewijzigd door zinteergebegint op 15 jan 2009 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
a.lubbers daar ben ik helemaal met eens
kan alles nog gewoon lezen
-
Tonke.... ik kom net van de wc... is maar dat je het weet.
Dus je geeft je jongen aan kwekers? en je verkoopt er ook nog wat? Lees ik dat goed.... en waar ben je die donateurs dan voor nodig?
Dus je geeft je jongen aan kwekers? en je verkoopt er ook nog wat? Lees ik dat goed.... en waar ben je die donateurs dan voor nodig?
zinteergebegint je hebt geen verstand van vogels en denk dat het allemaal maar winst is je bent heel goed bezig wat denk je dat een zak voer kost en wat denk je wat de dierenarts kost en de verzorging als je anders niets weet hou a.u.b je mont
Carla-52 ik heb helemaal niet om donaturs gevraagt dat kun je ook nergens lezen
-
Ja maar tonke daar kies jij toch zelf voor je hoeft het niet te doen dus wat is het probleem. Ja dat jij je kosten eruit moet halen maar als je nou eens zou stoppen met kweken daar zouden veel afgedankte vogels je dankbaar voor zijn
Lees 1 pagina terug...
tonke2
Geplaatst op 15 Jan 2009 00:45 door tonke2
--------------------------------------------------------------------------------
helaas ik krijg geen subsidie of wat dan ook dit betaal ik zelf dit doe uit liefde voor mij dieren maar als jij donatur wilt zijn priema
tonke2
Geplaatst op 15 Jan 2009 00:45 door tonke2
--------------------------------------------------------------------------------
helaas ik krijg geen subsidie of wat dan ook dit betaal ik zelf dit doe uit liefde voor mij dieren maar als jij donatur wilt zijn priema
tonke 2
Jij hebt hier niet het recht te zeggen wie zijn mond moet houden de bedoeling van een forum is dat iedereen zijn zegje kan doen
houd daar rekening mee
Jij hebt hier niet het recht te zeggen wie zijn mond moet houden de bedoeling van een forum is dat iedereen zijn zegje kan doen
houd daar rekening mee
-
Ik kan me ergens een vaag berichtje voor de geest halen waarin je er wel iets over typteCarla-52 ik heb helemaal niet om donaturs gevraagt dat kun je ook nergens lezen
-
nou nee dank jeQuote:
Carla-52 dat was bedoelt op sinteergebind
Tonke, ik vroeg net of je uit de polder komt, ik ken daar namelijk een opvangadres!