LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Johan,

Bedankt voor je aanbod, maar diegene is niet te achterhalen.
Het ip-adres is van een internet-café.

Ik heb geen zin om hierover verder in te gaan op het forum.
Het is al een tijdje stil in mijn mailbox dus misschien is het wel over.

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Jaja, wel heel toevallig

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

De vorige keer was het de bibliotheek in Nijmegen 8) :lol: volgens echte meisje.

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Zjef,


Waarom mail je niet even de GIDI wijzer?
Waarom vertel je niet even waar jullie beroepsaansprakelijkheidsverzekering is ondergebracht?
Blijkbaar laat je je geheugen in de steek maar deze staat er al lang op!
Dit komt van de officiele HM site, alle agenten die aangesloten zijn of willen worden, dienen aan alle wettelijke eisen te voldoen, anders doen we daar geen zaken mee.

http://members.home.nl/vanriel/Info%20A ... %20HMI.htm
Waarom vertel je niet hoe jullie organisatie in elkaar steekt?
Dit schijn je al zo goed te weten, gezien de vele insinuaties van je.
Waarom vertel je niet welke diploma's je hebt?
MTS electronica + diverse vervolgopleidingen op HTS/HBO nivo.
Waarom ga je niet in op het feit dat HM niet is aangesloten bij het Verbond?
Is dat wettelijk verplicht dan ?
Waarom ga je niet in op het feit dat HM in strijd met de wet handelt door schade- en levenverzekeringen onder één naam te verkopen?
Dit is mij niet bekend of dit zo is.
Waarom moet ik op een Belgische site informatie over een Nederlandse organisatie zoeken?
Waarom is deze site niet afgestemd op de Nederlanse wetgeving?
Omdat jij de Europese richtlijnen blijkbaar niet kent.
Waarom tekent de directeur van de maatschappij HM voor de overeenkomst van HM Consulting bij het klachteninstituut?
Zou die toevallig in de directie van beide ondernemingen zitten ???

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Je zou het wel zeggen.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

hm houdt je gewoon bezig met je taken i p v hier op dit nutteloze forum een discusie op gang te brengen.

laat alle mensen die tegen hm zijn lekker lullen.....

wat heeft het voor nut je hoeft ze de kapitaalkracht van de maatschappij beargumenteren want een maatschappij met een A-status is zowieso een maatschappij die zekerheid biedt !!

en over de polissen van hm valt niet te discuseren want die bieden zekerheid.

als iemand ze niet wil is dat hun eigen keuze, de meeste mensen hier weten toch niet waar ze over praten...

dus houdt je lekker bezig met je afspraken

groeten uit oost- nederland

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Simon »

Als jij 70% zekerheid zekerheid noemt.... lekkere adviseur ben je!

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Dat zeiden die leaseplanklanten van jou ook zeker !!

Noompje

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Noompje »

Vind het vervelend dat je bedreigd word.
Heeft iemand anders die papieren want het schijnt dus wel heel belangrijk te zijn.

Groetjes,

Noompje

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Simon »

Zjef,

Zoals je wellicht uit eerdere postings kon opmaken, heb ik nog nooit een leaseplan verkocht. Daarnaast vraag ik me af wat er verkeerd aan zou zijn. Bij de organisaties waar ik heb gewerkt, zou het product zeker goed zijn uitgelegd. Maar, zoals ik al zei: ik heb nooit leaseplannen verkocht. En de organisaties waar ik heb gewerkt ook nooit.

Verder roep je al maandenlang op dit forum dat de T70 van HM 100% zekerheid bied. Jammer, dat je zo lang gelogen hebt.
De garantieverzekeringen bij de Nederlandse maatschappijtjes, zoals NN, Allianz, Aegon en Amev, bieden WEL 100% garantie.
En als een klant toch liever een beleggingspolis wil, heeft hij de keuze uit een hele serie beleggingsfondsen. En niet slechts uit één obscuur Belgisch fondsje.

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Nee, ik roep al maandenlang dat je niet kunt lezen , en een dom agentje bent zoals nu ook weer blijkt.

Ik heb het nog niet 1 keer over de T70 gehad, al is het een prima produkt voor iemand die iets meer risico wil nemen.

Voor jouw duidelijkheid dan maar voor de 10e keer of zo :

T50 = 100% garantie
T70 = 70 % garantie + 30% beleggingen.



NN is herverzekerd bij onze moedermaatschappij MR
Aegon ook
Amev ook
Allianz is aandeelhouder van MR

Dus die zekerheid die zij schijnbaar bieden ?????


Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zie in deze reuzetopic nog niemand over echte bedragen spreken of z'n winst ?

Blijft dubieus.

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Simon »

Beste mensen,

Ondanks het bericht van Lammy heb ik, tot nu toe, positief nieuws over Hamburg-Mannheimer. Gisteravond heb ik bij zo'n adviesgesprek gezeten.
De consulent in kwestie kwam op mij enthousiast en kundig over en wist te antwoorden op al mijn vragen. Ondanks dit nog korte dienstverband heeft hij al 3 opleidingen achter de rug.
Overdag is hij werkzaam als technicus, sinds oktober 2003 in dienst bij hmi, en bij familie kwam hij alleen om te oefenen.
De kwestie t50/t70 is mij nu ook duidelijk: t50 is een oud product en wordt niet meer gevoerd. t70 wordt vanaf medio maart mee gewerkt.
De rest moet ik nog even netjes op een rijtje zetten, en kom hier later op terug.

Groeten, Pierre
Voor jouw duidelijkheid dan maar voor de 10e keer of zo :

T50 = 100% garantie
T70 = 70 % garantie + 30% beleggingen.
Nee, ik roep al maandenlang dat je niet kunt lezen , en een dom agentje bent zoals nu ook weer blijkt.
Sjef,

Dank voor je vriendelijke reactie. Je roept inderdaad al maandenlang van alles, vaak zonder dat je ook maar enige kennis van de materie hebt. Diverse malen is er op dit prikborg geschreven dat de T50 een oud product is, wat niet meer wordt gevoerd. Zoals het bovenstaande recente bericht van Pierre. Aangezien je over het algemeen vrij attent reageert op in jouw ogen onvolkomenheden/onjuistheden in geplaatste berichten, mag ik ervan uitgaan dat Pierre de waarheid spreekt. Vooral omdat je inhoudelijk hebt gereageerd op het geplaatste bericht.

Aangezien ik niet goed kan lezen. Pierre schrijft: t50 is een oud product en wordt niet meer gevoerd.
Als hier niet staat dat de T50 niet meer wordt gevoerd, wat staat er dan?

Gr. Simon

p.s. Je hebt onlangs een quote van mij(?) geplaatst. Ik herinner je eraan dat ik vroeg waar je dat bericht vandaan had gehaald. Ik heb geen reactie van je mogen ontvangen.


NN is herverzekerd bij onze moedermaatschappij MR
Aegon ook
Amev ook
Allianz is aandeelhouder van MR Dus die zekerheid die zij schijnbaar bieden ?????


Ja en Allianz sponsort Bayern Munchen dus logisch dat Schumacher de Formule 1 heeft gewonnen.

En gisteren kocht ik tandpasta bij Etos. Stom, want mijn moeder heeft vorige week bij C1000 een pak melk gekocht wat over datum was

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Stom, want mijn moeder heeft vorige week bij C1000 een pak melk gekocht wat over datum was
Misschien is het verstandiger dat uw moeder die melkt door de goosteen spoelt. Echt niet meer drinken.

Zjeflegrande
Berichten: 172
Lid geworden op: 28 mei 2004 13:03

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Aangezien je over het algemeen vrij attent reageert op in jouw ogen onvolkomenheden/onjuistheden in geplaatste berichten, mag ik ervan uitgaan dat Pierre de waarheid spreekt.
Nee, dat mag jij niet, want de T50 blijft gewoon naast de T70 bestaan.
Dus zoals gewoonlijk weer een foute conclusie van jou.
Het begint nou wel een beetje genant te worden.
En gisteren kocht ik tandpasta bij Etos. Stom, want mijn moeder heeft vorige week bij C1000 een pak melk gekocht wat over datum was

En je hebt er gelijk een C 1000 leaseplannetje bij geleverd zeker.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Om leaseplannen te verkopen moet je tegenwoordig gecertificeerd zijn en dat mens HM niet.

Simon
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 aug 2003 10:05

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Simon »

De kwestie t50/t70 is mij nu ook duidelijk
: t50 is een oud product en wordt niet meer gevoerd
Oke Sjef,

Iedereen die op de basisschool de lessen begrijpend lezen wel heeft gevolgd, maakt uit deze quote het volgende op
1. Pierre begrijpt de kwestie T50/T70;
(Jouw collega heeft hem dat natuurlijk haarfijn uitgelegd)
2. De T50 is een oud product;
(wie is Pierre om dat uit zijn duim te zuigen? Jouw collega zal
dat hem wel hebben verteld)
3. De T50 wordt niet meer gevoerd.
(ook dit zal jouw collega hem wel hebben wijsgemaakt. Vervelend
toch, dat de werknemers van HM niet eens weten welke producten
ze verkopen).

O ja Sjef, waarschijnlijk begrijp je de materie rond de leaseplannen helemaal niet. Het lijkt me beter als je er gewoon niks meer over zegt.

Je weet niet eens wat een lijfrente is, laat staan een complex product als een winstverdriedubbelaar.

O ja, over de Winstverdriedubbelaar gesproken: Dexia heeft ook een AAA status. Dus wat is er mis met de winstverdiredubbelaar?

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Touché!

Simon, als Zjef nu nog niet begrijpt wat je al pagina's probeert duidelijk te maken dan zal het waarschijnlijk nooit lukken!

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Zjef heeft beter door dan jij en Simon samen :lol:

Gesloten