LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

Was ik toch niet van plan... Mijdrecht is voor mij de andere kant van het land. En die bezorgkosten ofwel transportkosten zijn me al in veel eerder stadium kwijtgescholden, zwart op wit in een e-mail van oktober. "Als tegemoetkoming in het ongemak"...

En dan moet ik een transporteur in gaan schakelen want heb zelf geen vrachtwagenrijbewijs.. :wink: nee hoor, als ze dan nog een beetje goodwill willen kweken en hun beloftes na willen komen, komen ze het maar mooi brengen. That's the deal!

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

@Ays: mag ik vragen wanneer je besteld hebt? Da's wel een hele snelle levering als je nu pas voor het eerst een mailtje stuurt en meteen volgende week je bankstel al bezorgd krijgt....

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Diana725 schreef:Hallo allemaal,

Ben Diana, lees sinds begin januari mee, want toen ging ik bellen naar MM Beverwijk i.v.m. mijn bestelling.

Het betreft order 002465, d.d. 28-08-2010, aanbetaling van € 650,00, Bank Betty, bevestigde levertijd week 40-50

Ik heb naar aanleiding van o.a. dit forum, een mailtje gestuurd, waarop ik gelijk antwoord kreeg. Binnen 2 weken zou ik geïnformeerd worden over de gang van zaken. Tot op heden niks gehoord, heb dus net weer een mailtje gestuurd en ik wacht rustig af.
EVen naar bizonwonen bellen in Heerhugowaard daar zitten ze nu allemaal.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Inderdaad, ze gaan nu alles op last van de Fiod en justitie gesloten is verder als bizonwonen.nl.
Zelfde spullen, zelfde mensen, zelfde streken.... Verkoop geschiedt door stagiaires die door de directie alleen geselecteerd worden op uiterlijk... en niet op verstand.

jacqoost
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 jan 2011 20:09

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jacqoost »

Melampe:zou graag willen weten of er meer staat dan alleen bedden,stoelen en bankstellen?

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

Update van vandaag op de website Meubelmarkten:
Update 16 februari 2011

Geachte klant,

Terugkomend op de update van 28 januari jl. zijn wij helaas genoodzaakt u mede te delen dat de Belastingdienst toch heeft besloten om de gehele inpandige activa van ons magazijn in Montfoort te veilen, inclusief de klantvoorraad.

Wij hebben ons de afgelopen tijd hard gemaakt om de klantvoorraad te sparen, omdat wij, zoals medegedeeld, steeds voornemens zijn geweest deze goederen nog aan onze klanten uit te leveren. Helaas hecht de Belastingdienst geen enkele waarde aan dit voornemen en slachtoffert hiermee velen onschuldige consumenten.

Wij ervaren dit feit als een groot verlies, maar hebben geen andere optie dan ons neer te leggen bij de besluiten van de Belastingdienst.

Hoogachtend,

Meubelmarkten
Directie

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Ik vraag me af of dit nog gevolgen heeft voor de lopende orders... :?

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

Ik denk in ieder geval wel voor degenen die in Montfoort hebben besteld en waartegen is gezegd dat hun meubels in het magazijn daar staan, maar alleen nog niet uitgeleverd kunnen worden. Die meubels gaan dus nu allemaal mee in de veiling, vrees ik... :(

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

Vanmorgen nog bevestiging gekregen dat er geleverd zou gaan worden. En ik zie op de site van troostwijk niet het model bank staan wat wij besteld hebben. Nog de kleur, nog de maat (2 zits met ligdeel).

Ik heb nog hoop maar zie het wel steeds meer vervliegen. :?

Macbode
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2011 21:13

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Macbode »

Inderdaad, ik heb zojuist de vraag gesteld via de mail aan [email protected]
Vorige week kregen we via het bovenstaande emailadres de geruststelling dat onze order week 10 geleverd gaat worden.

melampe
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 dec 2010 01:57

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door melampe »

@jacqoost

Heb daar even rond gelopen en er staat voornamelijk bedden, stoelen en tafels. Heb ook wel enkele kasten zien staan. Er staat behoorlijk veel ingepakt.

groet

Nishi
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2011 09:32

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Nishi »

Ook wij hebben een bankstel bij MM gekocht gelukkig net voor dat ze failiet gingen hebben wij onze bank geleverd gekregen. Nu vragen wij ons af hoe het zit met de garantie van de meubels. Wij hebben ook onze bank laten behandelen met protex maar ga er vanuit dat wij de garantie kunnen verhalen via het bedrijf die de behandeling heeft uitgevoerd. Heeft iemand enig idee...

Wij willen iedereen die nog zit te wachten op zijn meubels heel veel sterkte en succes wensen met het krijgen van jullie meubels of het terug krijgen van de aanbetaling.

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

melampe schreef:Beste alle,

Ik heb net me bed opgehaald en helemaal top en compleet!
adres:
industrieweg 56,
3641 in Mijdrecht.
Daar heb je ook hoogland slapen, maar ook een opslag in de buurt.
Er staat nog behoorlijk veel en ze zeiden dat deze spullen niet in beslag zijn genomen en staan om uit te leveren.
Inderdaad zelf ophalen, maar ik heb wel me bezorgkosten terug gekregen. Helaas moet je die dan wel weer investeren in het huren van een busje of vliegtuig als je een inboedel heb gekocht ;)
Maar ieder geval ik heb mijn boxspring binnen.
Wens iedereen succes ermee.
Helemaal top voor jullie! En bedankt voor je bericht. Als ons bed morgen niet wordt geleverd weet ik waar ik naar toe kan gaan ;)

Maar we hopen nog steeds dat hij morgen wordt geleverd en dat wij dit weekend ook eindelijk op ons lang verwachte bed kunnen gaan slapen...

Ays
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2011 12:04

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ays »

@Ekster9:

Ik heb alle ergens in mei 2010 besteld (dus echt lang gelden) ik zou alles uiterlijk in oktober 2010 moeten ontvangen. Toen werd het voor kerst. Ik werd 24 december gebeld van uw bankstellen zijn binnen maar eettafelstoelen niet, toen koos ik er voor om te wachten omdat ik alles tegelijk wilde ontvangen. Toen wist ik ook niets over Belastingdient en FIOD. Ze zeiden dat eind januari alles geleverd kon worden, maar dus niet. Ik mailde met ze van als mijn bankstel toch wacht kan het beter geleverd worden. En dat is de reden waarom ik het volgende week ontvang (ik hoop het tenminste). Het is wel gezegd maar je weet maar nooit. En uberhaupt weet ik niet of er nog schade aan is omdat het al vanaf december wacht.

Eettafelstoelen zouden van dezelfde stof zijn, maar ik denk niet meer dat het doorgaat. Hopen doe ik nog wel!

Groet,

Aysegul

Order3196Vissers
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 jan 2011 13:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Order3196Vissers »

Wij zijn gisteren naar Mijdrecht gereden en onze kledingkast opgehaald!
Er staat nog zo ontzettend veel (ingepakt) wat nog bezorgd en afgehaald moet worden. Het was niet alleen van Meubelmarkten maar ook van Mammoet meubelen en nog een bedrijf. Er staan nog banken, bedden, hockers en heel veel in dozen dus wat dat is konden wij niet goed zien.

Heel veel succes allemaal!

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar MM met de vraag wanneer mijn meubels worden geleverd. Het zou geleverd worden tussen week 9 en week 13, maar exact wisten ze het nog niet. Ik heb helaas nog niets terug gehad.


EDIT; Inmiddels antwoord dat het nog staat gepland voor week 13...ik zit dus nog zeker 6 weken op dit forum :P

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Ik had een mail gekregen dat ik in week 7 mijn bank zou krijgen.
Nu heb ik de curator gebeld en gevraagd hoe het nu echt zit alles is in beslag genomen montfoort directmeubel en in beverwijk en wordt door troostwijk geveild.

Ik ben het echt zat ze beloofde ook dat ze een brief zouden sturen en hebben dit niet gedaan. Ik wil mijn aanbetaling terug van 500 euro en ga dna ook juridische stappen ondernemen. Ik stel de eigenaar van bizonwonen aansprakelijk omdat hij zoals gezegd word ook eigenaar was van de zaken die failliet zijn.

Ik heb inmiddels elders een bank gekocht een showmodel die ik al over 2 weken krijg.

Ik heb nog nooit zulke stroopsmeerders mee gemaakt.

Medewerker MM
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 nov 2010 22:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Medewerker MM »

kunt u niet beter iedereen die een meubelzaak heeft aansprakelijk stellen........
Misschien dat u dan een kansje maakt....

de oud eigenaar van Meubelmarkten zit vast, dus die is geen nieuwe zaak begonnen...

Zoals op dit forum vaak vermeld staat door jullie, staan er heel veel spullen klaar om te worden uitgeleverd. Voor de klantvoorraad in Montfoort zijn we nog opzoek naar een passende oplossing.

blackeye
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jan 2011 18:12

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door blackeye »

Beste Mensen,

Ik kan alleen maar zeggen dat ik echt geweldig goed ben geholpen door samantha van m.m.

Zoals ons is beloofd ontvangen wij volgende week onze bankstel.
De communicatie met m.m verloopt heel erg goed. Die mensen doen ook hun werk zo goed mogelijk. ik bedoel ook die mensen werken voor hun boterham eind van de maand.
Zo kom op mensen i.p.v hun af te kraken, probeer gewoon mee te denken voor een goede oplossing, ik denk persoonlijk dat je hun dan meer reden geeft om hun uiterste best te doen voor ons.

Ik kan alleen maar zeggen, Samantha bedankt voor de goede communicatie en klantenservice, wij kijken dan ook uit na volgende week na onze nieuwe bankstel.

spoonstreet
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2010 19:55

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door spoonstreet »

Gisteren heb ik een mail naar Meubelmarkten gestuurd dat ik mijn order wil annuleren(ontbinden). Ik heb niets aanbetaald en heb ook de beloofde brief niet mogen ontvangen. inmiddels heb ik mijn buik vol van dit bedrijf.
Ik heb nog steeds geen reactie op mijn mail mogen ontvangen. Dat is vreemd omdat de MM medewerker om 17.10 uur wel tijd heeft om, in mijn ogen, wat minder professioneel te reageren op een bericht hier op het forum.

Gesloten