Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ja, ik ga m denk ik even terugkijken. Welke zender was dat? :mrgreen:

Erthanax
Berichten: 9824
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ha, dankjewel; ik begin vandaag nog met trainen!

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Niet teveel trainen. Dan worden die paar glazen wijn dadelijk een paar flessen voordat het gewenste effect is bereikt.

witte angora
Berichten: 31188
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nijogeth schreef:
26 okt 2020 12:06
Ja, ik ga m denk ik even terugkijken. Welke zender was dat? :mrgreen:
'Sterren gemist'.

jvanderplas
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 sep 2020 15:39

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door jvanderplas »

[/quote]
Wie wil ontspannen of afschakelen: zoek op YouTube naar 'nature relaxtion films'. Landschapsbeelden, virtueel reizen, ontspannend.
[/quote]

Ik ga altijd voor plane sounds. werkt op de een of andere manier ook heel rustgevend, alsof je afgesloten bent.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heb afgelopen jaar al twee keer een vuurbol kunnen melden:

https://fireballs.imo.net/members/imo/report_intro#

Het leuke is dat je waarneming wordt opgenomen in het lijstje van andere waarnemers.

Misschien lig ik te vaak op de bank. Komt er weer zo'n groene lichtflits uit het universum langs...

Moneyman
Berichten: 30433
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Natuurlijk. Waarom zou dat niet mogen?

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het wordt aangeraden aan de eigen veiligheid te denken. Dat kun je namelijk beter zelf dan een ander.

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het coronavirus is omgeslagen naar een computervirus. Rob(ot) Jetten heeft het nu ook.

ZeerPrivé
Berichten: 5760
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nijogeth schreef:
27 okt 2020 12:49
Het coronavirus is omgeslagen naar een computervirus. Rob(ot) Jetten heeft het nu ook.

Stoute jongen is vast aan het feesten geweest...

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ja, dat schijnt de enige manier te zijn waarop corona kan verspreiden, als ik zo sommige mensen hier hoor.

Ik denk wel dat Jetten op de dansvloer ruimte heeft gecreëerd met zijn befaamde Robot-dansje.

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Hadden we hier een tijd geleden geen discussie over hier op het forum?

https://www.ed.nl/politiek/expertgroep- ... MxCG0XxVRA

Het gaat over gedwongen anticonceptie voor vrouwen die ongeschikt zijn om een kind op te voeden.

Lowieze
Berichten: 6717
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Nijogeth schreef:
27 okt 2020 15:55
Hadden we hier een tijd geleden geen discussie over hier op het forum?

https://www.ed.nl/politiek/expertgroep- ... MxCG0XxVRA

Het gaat over gedwongen anticonceptie voor vrouwen die ongeschikt zijn om een kind op te voeden.
Dan ook graag zorgen dat mannen met een verslaving, psychiatrische ziekte of verstandelijke handicap geen kinderen kunnen verwekken.

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Helemaal eens hoor, daar niet van. Kan me alleen herinneren dat er hier een heel levendig topic over was.

Daarop inhakend, zou het geen geweldig idee zijn om een soort anticonceptiepil voor mannen te maken? Dat de man iedere dag een pilletje slikt, waardoor hij geen levensvatbare kikkervisjes meer produceert.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

Nijogeth schreef:
27 okt 2020 15:55
Hadden we hier een tijd geleden geen discussie over hier op het forum?

https://www.ed.nl/politiek/expertgroep- ... MxCG0XxVRA

Het gaat over gedwongen anticonceptie voor vrouwen die ongeschikt zijn om een kind op te voeden.
Lastig onderwerp, met veel voetangels, maar ik ken iemand die in de (crisis)jeugdzorg werkt, en een cliënt heeft die weliswaar niet al haar mentale faculteiten op een rijtje heeft, maar wel zwanger van de 4e is inmiddels, en meerdere keren heeft verklaard, door te blijven gaan met zwanger worden, net zolang ze een kind mag houden. :shock:

Dus ik ben niet meteen principieel tegen.

mh73

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik vind een bewijs van bekwaamheid wel een idee, zowel voor (aanstaande) ouders als dierenbezitters. In de praktijk onuitvoerbaar uiteraard.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

moederslink schreef:
21 okt 2020 20:32
Mag ik het even over de koning en zijn " misstap " hebben .... :?
:oops: gelezen dat ook Bea 1 dag na de persconferentie personeel vooruit had gestuurd om haar villa in Italië klaar te maken en ook Bea vloog de dag erna daar naartoe en ook zij is weer schielijk teruggevlogen . Foei, Bea :oops:

Moneyman
Berichten: 30433
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik zal je een geheimpje vertellen Breien... het is herfst ;)

Nijogeth
Berichten: 10189
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het vervelende is ook dat alles zich zo snel opvolgt. Je betaalt duizenden euro's voor apparatuur en 5 jaar later is het oud, achterhaald en niets meer waard.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

fonsflons schreef:
29 okt 2020 12:33
Vanmorgen eens opruiming gehouden in huis. Mijn vrouw kwam met een stapel kleding van heb ik jou daar aan zeg (naar aanleiding van een uitzending van Make Holland great again gisteravond.) Ze vond ook een stapeltje wat ik nu moet gaan verkopen, namelijk 5 oude macbooks. Even snel opgezocht op internet en die dingen blijven geld waard! Kan ze weer nieuwe kleuren kopen.

Maar je schrikt soms echt wat er allemaal nog in huis/het bedrijf ligt. Jammer dat bepaalde electronica echt niets meer waard is, maar toch zonde om zo maar weg te gooien. Ik heb nog legio oude digitale multitrackers liggen. Indertijd 10K (guldens) per stuk, nu letterlijk waardeloos. Oude ProTools zooi (voor de kenner), DAT recorders, SACD apparatuur, etc etc welke nieuw een vermogen hebben gekost, maar zo achterhaald zijn. Nadeel van deze tijdsperiode (begin digitaal tijdperk) is dat dit ook niets meer waard wordt in de toekomst, in tegenstelling tot analoog. Verzachtende omstandigheden zijn gelukkig wel dat ze allemaal hun geld goed opgebracht hebben. Misschien eens een retro museum op het mediapark inrichten.
>>
Marktplaats is geduldig, maar wel gevaarlijk .. :roll:
Als je maar zorgt dat je niet opgelicht of beroofd wordt... (opsporing verzocht gezien?)
Tegenwoordig moet je "moedig en onverschrokken" zijn om iets op MP te verkopen of kopen.

Plaats reactie