Zoals hieronder dat jij knikkende knietjes hebt betekend niet dat iedereen dat maar moet hebben.Webber schreef:Petra1987 schreef:
De loyaliteit van GertCapri en Webber ligt bij het Trust and Law incasso of bij Ferratum.
Trust and Law incasso en Ferratum zijn erbij gebaad, dat mensen worden bang gemaakt, om ze tot betalen te bewegen. Dit is een vrij forum, waarbij ook werknemers van de genoemde bedrijven lid kunnen worden, die vervolgens mensen de mond willen snoeren of bang willen maken.
Hou toch op met die onzin,ik was zelf gedagvaard door van Lith gerechtsdeurwaarders inzake Palden(Loanrider)
Omdat ik in het verleden ook zo dom was een flitskrediet af te sluiten!
Ik was in dezelfde week gedagvaard als Sacredfour.
Alleen heb ik het zelf niet op een rechtzaak aan laten komen en heb een schikking kunnen treffen met van Lith.
ik stel 500 euro beschikbaar uit eigen zak voor degene die gedagvaard word en word veroordeeld tot de helft van de kosten.
En poeh webber als je gedagvaard word krijg je waarschijnlijk de doodstraf dat risico kan je echt niet nemen.
Je kunt hooguit volledig veroordeeld worden tot de kosten wat een paar 100 euro is.
overigens is loanrider meteen gestopt met de garant.
aferratum gaat natuurlijk dezelfde domme fout niet maken.
Je bent een angstzaaier.
ik dek persoonlijk het de eventuele veroordeling kosten wel af met de ,500.
Ferratum heeft al jaren lang niemand gedaagd dus stop eens met je bangmakerij.
En mocht er een dagvaarding komen kunnen ze net zoals jouw door de knietjes gaan en een regeling treffen angsthaas.