LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Feedback op het Forum - deel 2
Re: Feedback op het Forum - deel 2
ik ben helemaal niet godsdienstig, en ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot vanwege het misbruik in dit kader, maar gooi hem er desondanks toch in:
father forgive them for they know not what they do
father forgive them for they know not what they do
Know not what they do?
Don’t know what they are doing.
Don’t know what they are doing.

Dat is wat klassieker engels... jouw versie is die van deze eeuw. Ik ben wat klassieker opgevoed.
Mijn Engels is toch echt van meer dan een halve eeuw geleden, waarbij er op gehamerd werd bij een ontkenning mijn vorm dus met “don’t” te gebruiken.vroem schreef:Dat is wat klassieker engels... jouw versie is die van deze eeuw. Ik ben wat klassieker opgevoed.

Het citaat dat Vroem aanhaalt (Lucas 23:34) is, neem ik aan, uit de King James Version, en dateert dan uit 1611.
De moderator-van-dienst kan zich verontschuldigrn met Job 8:9: Want wij zijn van gisteren en weten niet; dewijl onze dagen op de aarde een schaduw zijn.
De moderator-van-dienst kan zich verontschuldigrn met Job 8:9: Want wij zijn van gisteren en weten niet; dewijl onze dagen op de aarde een schaduw zijn.
Mooi.
Maar zo klassiek is mijn Engels niet.

Maar zo klassiek is mijn Engels niet.

Dat wisten we al
-
In 1 topic heeft de betreffende garage houder ook zijn relaas gedaan over de gebeurtenissen. De vraag is hoe fatsoenlijk uw topics zijn gezien nu blijkt dat het verhaal twee kanten heeft.Nooit meer prijsvrij schreef: Ik heb laatste 2 topics gestart en wordt door een handjevol gebruikers (harde kern) alleen maar opzettelijk beledigd op persoon ipv dat ze een fatsoenlijke van toegevoegde waarde reacties achterlaten.
-
Exact : lees mijn 2 berichtjes tav Radar in dat van den Brink topic , voor en na Alfa en van der Heyden , maar.
Vergeet niet : vakantietijd = trollentijd.
Moderatie is dan (extra) zwak en de trollen hebben dan kans en tijd.
Je ziet het aan de “nieuwkomers” welke zich met de organisatie van het forum willen bemoeien.
Hoe logisch is dat ?
Moderatie is dan (extra) zwak en de trollen hebben dan kans en tijd.
Je ziet het aan de “nieuwkomers” welke zich met de organisatie van het forum willen bemoeien.
Hoe logisch is dat ?
Tuurlijk stofzuiger, tuurlijk. En ondanks dat het bedrijf gesloten was, heb je toch 7 Audi's kunnen uitlezen met VAGCOM? Je gelooft jezelf toch niet?stofzuigertje schreef:Ja ik was daar maar had de website niet goed gelezen, ma, di en Wo meestal gesloten en alleen op afspraak!
Je moest je schamen.
En dan volgt dit na twee Feedback topics.
RE: Koop niet bij Van den Brink Automotive!
door Radar » 17 aug 2018 11:05
Topic gesloten door Moderator wegens geruzie en op de man spelen.
Radarverified
RE: Koop niet bij Van den Brink Automotive!
door Radar » 17 aug 2018 11:05
Topic gesloten door Moderator wegens geruzie en op de man spelen.
Radarverified
Onbegrijpelijk. Vooral omdat vuige beschuldigingen aan het bedrijf gewoon blijven staan.
Moderator, met deze actie bewijst u het forum een slechte dienst.
Het is weer geweldig,door radar wordt het topic van Brink Automotive gesloten wegens op de man spelen...
Dat een bedrijf door twee forumleden moedwillig in een kwaad daglicht wordt gesteld doet blijkbaar niet ter zake...
Ik begrijp werkelijk niks van de moderatie op dit forum.
Dat een bedrijf door twee forumleden moedwillig in een kwaad daglicht wordt gesteld doet blijkbaar niet ter zake...
Ik begrijp werkelijk niks van de moderatie op dit forum.
Hardop denkend ?? zou ik mijn advocaat een briefje laten sturen naar de beheerder van dit forum en tekst en uitleg vragen , maar aan de andere kant is zwijgen vaak het beste .Erthanax schreef:Onbegrijpelijk. Vooral omdat vuige beschuldigingen aan het bedrijf gewoon blijven staan.
Ik begin trouwens steeds minder van dit forum beheer te snappen , maarja kan ook aan mij liggen .

-
Zonder verdere toelichting .....
Gewoon maar sluiten en de mond snoeren.....
BTW : worden die andere 2 topics nu ook gesloten over Brainwash en Prijsvrij?
Deze 3 bedrijven worden met naam en toenaam op het WWW onterecht aan de schandpaal genageld.
Misschien is het maar beter om al deze topics van deze " dame " radicaal te verwijderen?
Dit is toch echt geen reclame voor dit Radarforum?
Gewoon maar sluiten en de mond snoeren.....
BTW : worden die andere 2 topics nu ook gesloten over Brainwash en Prijsvrij?
Deze 3 bedrijven worden met naam en toenaam op het WWW onterecht aan de schandpaal genageld.
Misschien is het maar beter om al deze topics van deze " dame " radicaal te verwijderen?
Dit is toch echt geen reclame voor dit Radarforum?

@moderators, wat is dit nu? Van Den brink topic gesloten, maar de leugens gepost over dit bedrijf blijven gewoon staan? Hebben die twee feedback topics dan totaal gene nut gehad?
@Radar
Er staat duidelijk in de huisregels dat LASTERLIJKE en MISLEIDENDE bijdragen NIET zijn toegestaan.
Hoe moet ik dat nu zien in de context met van den Brink Automotive ?
Hier zijn toch duidelijk door twee forumleden de grens van het toelaatbare overschreden!
Of kan het de moderatie nu werkelijk niks schelen dat van den Brink Automotive door lasterlijke en misleidende berichten in een kwaad daglicht is gesteld?
Radar dient in mijn ogen een rectificatie te plaatsen of het gehele topic te verwijderen!
En het zou de moderatie sieren als de twee forumleden die verantwoordelijk zijn voor hun misselijkmakende berichten er op aangesproken worden!
Er staat duidelijk in de huisregels dat LASTERLIJKE en MISLEIDENDE bijdragen NIET zijn toegestaan.
Hoe moet ik dat nu zien in de context met van den Brink Automotive ?
Hier zijn toch duidelijk door twee forumleden de grens van het toelaatbare overschreden!
Of kan het de moderatie nu werkelijk niks schelen dat van den Brink Automotive door lasterlijke en misleidende berichten in een kwaad daglicht is gesteld?
Radar dient in mijn ogen een rectificatie te plaatsen of het gehele topic te verwijderen!
En het zou de moderatie sieren als de twee forumleden die verantwoordelijk zijn voor hun misselijkmakende berichten er op aangesproken worden!
Waarom openen jullie geen topics met mooie titels als '80 redenen om bij Van den Brink Automotive een auto te kopen' en 'Blij op reis met Prijsvrij'?