Re: Vakantiekaart
Geplaatst: 04 okt 2007 12:03
Ik heb de verkeerde volgorde aangehouden. Eerst ja gezegd (vanmorgen en op laten nemen op een bandje) en toen pas hier gaan kijken. De dame aan de telefoon had aangeboden dat ze best op een later tijdstip wilde terugbellen. Waarom beginnen ze allemaal met: "Een hele goede morgen mevrouw Huppeldepup".
Natuurlijk heb ik m'n bedenkingen. Die korting levenslang voor eenmalig 75 euro omgezet in kortingsbonnen klinkt wel erg aantrekkelijk. Bij dat levenslang zet ik een vraagteken. Ik maak ervan zo lang als het duurt want dit moet toch ergens spaak gaan lopen. Het is heel makkelijk om medewerkers van deze vakantiekaart hier positieve berichtjes te laten plaatsen. Ik heb niet alle pagina's doorgelezen maar globaal valt me op dat het meeste misgaat met de aankoop en annulering en dat komt omdat deze mensen vnl. per verkochte kaart worden betaald en daarmee lok je een minder ethische aanpak uit. Ik had eigenlijk verwacht allerlei boze berichtjes te lezen van mensen die met de kaart en waardebonnen in hun hand de beloofde kortingen niet kregen.
Natuurlijk heb ik m'n bedenkingen. Die korting levenslang voor eenmalig 75 euro omgezet in kortingsbonnen klinkt wel erg aantrekkelijk. Bij dat levenslang zet ik een vraagteken. Ik maak ervan zo lang als het duurt want dit moet toch ergens spaak gaan lopen. Het is heel makkelijk om medewerkers van deze vakantiekaart hier positieve berichtjes te laten plaatsen. Ik heb niet alle pagina's doorgelezen maar globaal valt me op dat het meeste misgaat met de aankoop en annulering en dat komt omdat deze mensen vnl. per verkochte kaart worden betaald en daarmee lok je een minder ethische aanpak uit. Ik had eigenlijk verwacht allerlei boze berichtjes te lezen van mensen die met de kaart en waardebonnen in hun hand de beloofde kortingen niet kregen.