LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Energie Maatschappij

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
begrip
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 okt 2008 09:27

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door begrip »

Het verhaal van de laagste prijsgarantie is ook onderheving aan een aantal stevige voorwaarden. Aan de prijsgarantie heb je dus niet veel.

Is de €6.99 vastrecht per product dus voor gas apart en electriciteit apart of is dat het totaal vastrecht voor beide producten?

frederik46
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2009 20:29

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door frederik46 »

Mensen waar gaat dit heen met jullie?

Als je bent 'misleid' via de telefoon door de nem dan anuleer je dat toch na 7 werkdagen daar hoe je toch geen pagina's vol over te gaan schrijven het lijkt wel of jullie troost bij elkaar zoeken van kijk is wat ze me hebben aangedaan inplaats van te zeuren over de verkeerde telecom wijzen kun je ook gewoon afgaan op de kei harde feiten (www.gaslicht.com) daar komt de nem als goedkoopste uit de test :wink:
En 'polderboy' ;"Wie daar gaat werken wordt voor zijn leven psychisch verminkt... ''. moet jij niet is gaan kijken voor proffesionele hulp, in plaats van elke dag hier je hart te luchten.

Qua Patet Orbis,

Frederik

frederik46
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2009 20:29

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door frederik46 »

Het was zeker nier kleinerend bedoeld meneer barendse,En u hoeft ook niet te denken dat ik slim ben want het maakt mij namelijk niets uit wat u van me denkt.
Ik vind het ook zeker goed dat je op deze manier mensen kunt waarschuwen/adviseren. maar denk u dat ze niet een beetje te ver van het onderwerp afwijken als termen als''psychisch verminkt'' al naar voren komen. Ik denk persoonlijk dat als mensen op internet gaan zoeken wat ze in huis gehaald hebben dat het dan al te laat is want hier staan alleen maar berichten van ontevreden consumenten dus niet van mensen die van te voren gaan kijken en dan pas gaan beslissen dus in hoeverre waarschuw je mensen met dit forum?

Qua Patet Orbis,

Frederik

beestje
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 dec 2008 22:31

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door beestje »

Ok nog een dan, zei dat ik er mee zou stoppen!
Maar ik wil nog een ding kwijt.

Zoals hier eerder word verteld door een eerlijke medewerkster! Is mijn vraag aan haar....hoe kom ik doordat ze dus mij verkeerd voorgelicht en voorgelogen hebben van mijn boete af?

Ik kan weer wel heel mijn verhaal doen over excact wat ze mij verkeerd hebben voorgelicht dat bespaar ik je maar.dus dacht laat infopakket maar komen en kijk wel op mijn gemak een keer met mijn vriend samen.Infopakket gekregen en niet meer gelezen omdat ik wel meer aan mijn hoofd heb.

Te laat de 7 dagen waren al voorbij en zag dat het dus een bevestiging was!Nu moet ik dus opdraaien voor diegene die na 2 a 3keer verkeerd informeren en dan pas ontslagen worden.
Nu heb ik gebeld/ gemaild/ aangetekende brief met mijn verhaal(binnen 30 dagen trouwens!)
De geschillencommissie gebeld/ Juridisch loket gebeld KvK Rotterdam nagevraagd. En allemaal vinden ze deze wijze belachelijk.
Kijk ook maar bij Kassa daar lees je nog meer klachten...

Maar krijg alleen standaard brieven waaronder ik dus ook contractontbinding heb gedaan terwijl het nog in moest gaan.
Heb wel na de brief van Delta contractboete 100 euro....die ik gelukkig niet hoefde te betalen..mij gelijk terug aangemeld!
Want ook al moet ik bij NEM de 250 euro boete betalen....
Bij zo een onbeschoft (omdat ze niet terug reageren!)
Bedrijf wil ik niet onder contract.

Bij de Delta kan ik gewoon bellen en word gelijk verder geholpen ze slaan alle vragen/verhalen en gegevens gelijk op onder klantnummer en als je dan belt hoef je je verhaal niet te doen dan weten ze het gelijk.
Zo ga je wel met klanten om!
Misschien iets duurder maar ze hebben ook leuke acties waardoor je ook iets terug krijg.
Bijv. pluspunten..

Dus heb jij voor mij een advies want logisch ik wil geen 250 euro betalen want dan moeten ze toch echt wachten tot ik mijn vakantiegeld krijg! :cry:

M B
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2009 22:52

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door M B »

Allright, ook ik ben erin gestuimeld :(
Het ging nota bene om een INFORMATIEPAKKET volgens haar.
Achteraf toch even nagekeken en kwam uiteindelijk hier terecht.
Een topic met 80+ pagina's, opgesplits in 2 topics zegt voor mij al genoeg.

Ik moet het 'informatiepakket' nog ontvangen, echter ik ga hier niet opwachten. De trein heb ik alvast ik werking gezet.

- Aangetekend brief (met ontvangstbevestiging naar adres ;
De Nederlandse Energie Maatschappij
Afdeling customer care
Postbus 23064
3001 KB ROTTERDAM

- Mail(s) versturen naar hun email adres [email protected]
(let op, vul eerst een aanmelding/klacht formulier in op hun website
met je eigen mailadres. Hierop wordt een ticketnummer naar je
toegezonden. Plaats deze in je subject / body field zodat de mails
daadwerkelijk door hun worden ontvangen).

- Blokkeren van rekeningnummer 307965 van NEM.

- Informeer je huidige energieleverancier hierover.
Vermeld dat je niet akkoord gaat met dit soort praktijken en laat ze
een aantekening hierover maken. Nog beter is om dit ipv telefonisch
ook schriftelijk te doen. Dit zal voor sommige mensen die een
contractbreuk-boete krijgen enigzins kunnen helpen om op terug te vallen wanneer zij opnieuw aanmelden bij hun vorig energieleverancier.

- Dien een klacht in bij Consuwijzer.nl 088 - 070 70 70
Dit kan telefonisch gedaan worden. Zij zullen de gegevens doorspelen aan de waakhond DTE. Tevens is rechtsonder op hun site een voorbeeld brieven pagina te vinden met de telemarketing truck. http://www.consuwijzer.nl/Voorbeeldbrieven


Als laatst; bestook ze via telefoon / mail (na een aangetekend brief te sturen) met de vraag of zij je schriftelijk kunnen bevestigen dat je daadwerkelijk AFGEMELD bent. Noteer verder altijd de namen met wie je gesproken hebt. Controleer eventueel de KvK Rotterdam of ze je overeenkomst voorbij zien komen en BETAAL NEVER NOOIT DIE 250,-!!!!!!!!!!!!

Mvg,

P.S. klopt de adresgegevens waar de aangetekend brief heengestuurd kan worden? En klopt de bankrekening nummer van NEM?

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Shine »

inplaats van te zeuren over de verkeerde telecom wijzen kun je ook gewoon afgaan op de kei harde feiten (www.gaslicht.com) daar komt de nem als goedkoopste uit de test
@Frederick46:
De vergelijking op gaslicht.com is erg misleidend. Daar worden namelijk alléén de leveringsbedragen met elkaar vergeleken. Nergens worden de VASTRECHT LEVERINGSKOSTEN per product (dus de door de leverancier in rekening gebrachte leverings administratiekosten per product, in het geval van de NEM/NL is dat 6,99 per product per maand!) in de aldaar gepresenteerde berekening meegenomen. Zou dat wel het geval zijn, dan zou de NEM/NL energie aanzienlijk in het tabelletje zakken en als een van de, zoniet dé duurste uit de bus komen.
Gaslicht.com presenteert in incomplete vergelijking. Er valt namelijk óók op deze kostenpost te besparen.
Dus zo'n keihard feit is de gaslicht.com vergelijk presentatie helemaal niet.

begrip
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 okt 2008 09:27

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door begrip »

Polderboy, mijn vraag over het vastrecht heb ik gesteld omdat mij door de NEM aan de telefoon wat anders is voorgehouden. Inderdaad het is per product waardoor de lagere tarieven van de NEM helemaal niet meer zo interessant zijn.

PAS OP VOOR DE Nederlandse Energie Maatschappij. In hun aanbieding zijn ze niet eerlijk en niet compleet!!!!!!!

Trap er niet in!!!!!!! :!:

M B
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2009 22:52

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door M B »

Ik heb ondertussen van onze vrienden via mail onderstaand ontvangen;
Echter heeft iemand enig idee wat men bedoelt met 'administratief het een en ander verwerkt'.

Ik heb ernog achteraan gemailed om mij onderstaand schriftelijk te bevestingen en tevens mijn persoonsgegevens uit het systeem te halen (ook voor dit schriftelijk bevestiging).


================================


Geachte heer/mevrouw ----,

Door middel van deze e-mail bevestigen wij u dat wij uw verzoek tot annulering van de overeenkomst van energielevering met de Nederlandse Energie Maatschappij hebben ontvangen.

Vanzelfsprekend betreuren wij het dat wij u niet tot onze snelgroeiende klantenkring mogen rekenen, maar wij respecteren uw wens en hebben aldus een en ander administratief verwerkt.

Mocht u in de toekomst alsnog besluiten uw energie via de Nederlandse Energie Maatschappij
te willen ontvangen dan zijn wij natuurlijk graag bereid uw overstap te regelen.

Vragen
Heeft u nog vragen? Onze afdeling customer care staat graag tot uw beschikking. Deze is te
bereiken tijdens kantooruren, op telefoonnummer: 0900 – 7307307 (lokaal tarief).

Met vriendelijke groet,
De Nederlandse Energie Maatschappij

Stasja
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2009 15:14

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Stasja »

Goedemiddag,

Ik ben een buitenlander en spreek helaas gebrekkig Nederlands. Twee maanden geleden werd ik door een medewerkster van NEM opgebeld.
Maar toen zei zij tegen mij dat Nem nu een deel van Essent (mijn huidige leverancier) is en zal het beter zijn voor mij als ik een nieuwe overeenkomst zal sluiten. Ik had geen zulke ervaringen en twijfelde. Ik zei dat moet even nadenken. Na 2 dagen heb ik een welkomstpakket ontvangen. Daar stond dat ik al nieuwe klant bij NEm ben :shock: Tevens belden me verschillende mensen van NEM-callcenter en vroegen nadrukkelijk mijn rekeningnummer. Telkens ik weigerde en telkens ze de hoorn neerlegden. Maar ik kon niet me voorstellen dat het oplichters zijn. Men zei dat zonder rekeningnummer kunnen ze (NEM) niks doen en ik bleef lang rustig. Nu begrijp ik dat ik een grote fout begaan heb :(
Ik ben nog steeds klant bij Essent maar gisteren heb ik eerste maandelijkse voorschotnota van NEM gekregen. Ik wil bij mijn huidige energieleverancier blijven en ik heb dus zeker geen zin om over te stappen naar Nederlandse Energie Maatschappij.
Wat moet ik nu doen? Een boete betalen..een opzeggingsbrief naar NEM sturen... Ik heb er hier helemaal geen ervaring mee. Daarom zou ik een advies willen vragen. Misschien kan iemand mij dat aanraden. Waar zou ik een standaardvorm (globaal voorbeeld) voor klachten/opzeggingsbrieven kunnen vinden?
Alvast mijn hartelijke dank voor jullie hulp.

Met vriendelijke groeten, Anastasia

M B
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2009 22:52

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door M B »

Hoi Stasja,

Zie mijn vorig bericht (pagina terug) met de mededeling wat je moet doen om van hun af te komen.

1. Check Consuwijzer.nl BEL ZE! Leg het uit!
Zij kunnen je tevens helpen met een voorbeeld brief die ook op hun
site te vinden is.

2. Verstuur een aangeketend brief naar NEM met je verhaal en klacht
en maak duidelijk dat je geen gebruik wilt maken van hun diensten.

3. Verstuur een brief naar ESSENT en vermeld de gang van zaken
waarbij je gewoon bji hun wilt blijven.

4. Bel de KvK van Rotterdam en controleer of ze jouw overeenkomst bij
NEM geregistreerd staat. Is dit niet het geval dan BINGO! Contract is
ongeldig en je kunt het zonder problemen opzeggen. Ze hebben
immers geen poot om op te staan.

5. Betaal nooit de rekening(en) en de 250,- euro contractboete. Dit is
buiten proportie hoog en wettelijk niet eens toegestaan.

Stasja
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2009 15:14

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Stasja »

1. Check Consuwijzer.nl BEL ZE! Leg het uit!
Zij kunnen je tevens helpen met een voorbeeld brief die ook op hun
site te vinden is.

2. Verstuur een aangeketend brief naar NEM met je verhaal en klacht
en maak duidelijk dat je geen gebruik wilt maken van hun diensten.

3. Verstuur een brief naar ESSENT en vermeld de gang van zaken
waarbij je gewoon bji hun wilt blijven.

4. Bel de KvK van Rotterdam en controleer of ze jouw overeenkomst bij
NEM geregistreerd staat. Is dit niet het geval dan BINGO! Contract is
ongeldig en je kunt het zonder problemen opzeggen. Ze hebben
immers geen poot om op te staan.

5. Betaal nooit de rekening(en) en de 250,- euro contractboete.
M B, dank je wel voor je advies en snelle reactie! Ik ben vast van plan dat alles verder te doen.

MamMaria
Berichten: 144
Lid geworden op: 29 mar 2008 11:56

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door MamMaria »

@biebelbons:
Tof van je dat je je hart en gevoel mee hebt laten spreken in je keuze!

Natuurlijk zal de door jou geschetste voorbeelden ook bij andere maatschappijen gebeuren maar dáár heb ik gelukkig (nog) geen ervaring mee!

Bij mijn moeder (82) ging het én om de NEM én om Pretium Telecom.
Wij hebben hier meer dan genoeg ellende van gehad!

En zoals al eerder gezegd ook andere maatschappijen gaan hier misschien niet (helemaal) netjes mee om!

gerard de ver
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 dec 2008 00:42

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door gerard de ver »

Waar je mee moet beginnen is het volgende:
Niet dat ze daar op reageren, maar juridisch sta je hier sterker mee.


VOORBEELDBRIEF: (zelf naar eigen situatie veranderen)

(AANTEKENEN en met bewijs van ontvangst versturen)

De Nederlandse Energie Maatschappij BV
Adres……………….

Betreft: beroep op wet Koop op Afstand

Geachte heer/mevrouw,

Omstreeks …….. (datum invullen) werd ik gebeld door de Nederlandse Energie Maatschappij. Ik heb mij onder valse voorwenselen laten verleiden tot een contract met de NEM. Omstreeks …….. (datum invullen) kreeg ik daarop aanvullende informatie van u.

Ik wijs u erop dat ik tot dat telefonisch verkoopgesprek geen relatie had met de Nederlandse Energie Maatschappij. Er is dus in dit geval sprake van cold calling. Alleen al om die reden is mijn machtiging tot automatische incasso niet rechtsgeldig. Zie de voorwaarden die Currence stelt aan de telefonische automatische incasso.

Noch tijdens het verkoopgesprek, noch in uw informatie daarna houdt u zich aan alle inlichtingenverplichtingen die de wet Koop op Afstand u oplegt. Zo heeft u mij niet tijdig voordat ik het contract sloot, verteld dat ik een bedenktijd heb van 7 werkdagen en in welke gevallen ik zelfs een bedenktijd heb van drie maanden. Daardoor is mijn bedenktijd van rechtswege verlengd tot drie maanden na het afsluiten van mijn contract. Zie BW, boek 7, artikel 46d, lid 1, tweede volzin.
Of
In het verkoopgesprek hebt u niet ondubbelzinnig gezegd dat ik sprak met een andere firma dan mijn eigen energieleverancier bovendien ben ik in dat gesprek uitsluitend accoord gegaan met uw voorstel om mij aanvullende informatie toe te zenden. Ik beroep mij dan ook op Artikel 228 WB6.6 dwaling en ontbindt hierbij……………………………..

Omdat mijn contract jonger is dan drie maanden, doe ik een beroep op dat artikel en ontbindt hierbij mijn contract met ingang van (datum noemen. Ik verzoek u ervoor te zorgen dat binnen 30 dagen alle door mij betaalde kosten door u zijn teruggestort op mijn bankrekening.

Hierbij deel ik u voor de volledigheid ook mede dat u vanaf heden geen geld meer van mijn bankrekening kunt/mag afhalen.


Hoogachtend,


(uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer)

N.B. Als je een handtekening onder deze brief zet, zet die dan dwars door het adres. Op die wijze kan deze firma geen misbruik maken van die handtekening.

Sukses en met vriendelijke groet,

hester44
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2009 20:53

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door hester44 »

mijn ouders die tegen de 80 lopen zijn al een half jaar bezig met hun zgn. strijd tegen de NEM!Met als sluitstuk dat ze maandag 12 jan.a.s zullen worden afgesloten door de NEM.Ze zijn in juni gebeld en wilden niet overstappen, ook geen info o.i.d.Kregen toch een welkomstpakket en hebben telkens gebeld en aangetekende brieven geschreven, waarop niet werd gereageerd.Tot vrijdagmiddag jl. hebben ze de rekeningen ook niet betaald.Maar op advies van mn zwager hebben ze vrijdag nog 1000 euri overgemaakt (helaas! wat mij betreft)en weer een brief geschreven dat dit onder protest is.Maar ik ben bang dat ze maandag wel worden afgesloten.Ik ben vanaf gisteren ten strijde getrokken en bij verscheidene instanties dit gemeld.Maar wat kan ik nog meer doen?Consuwijzer heb ik gehad, een soort van geschillencommissie waar NEM zgn. aan mee doet, opgelicht van de tros en kassa van de vara.Ik wacht nu tot mn moeder me belt als er iemand komt om de boel daadwerkelijk af te sluiten en zal dan maar tv zenders benaderen en kranten.Maar nu is mn vader lichtelijk aan het dementeren en heb ik nog een broer die nog thuiswoont die ook niet zo lekker in zn vel zit.Ik zie een hele grote verschrikkelijke bui hangen!
Weet IEMAND wat ik in godsnaam nog meer kan doen???Want ik woon ook niet bij hen om de hoek... ik wacht maar af !!!

hester44
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2009 20:53

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door hester44 »

bedankt voor jullie reaktie, maar laten we toch samen de NEM aanpakken in 1e instantie, want zo houden die in ieder geval eens op oude mensen te belagen(en de rest natuurlijk!).
dus ik zal de 2e kamer inlichten en ben zelf lid van de PvdA (haha sorry)maar een partij als zodanig" ïs "niets hoor, het zijn toch echt mensen van vlees en bloed die "het"moeten doen.Dus ik ga mn eigen klubje ook het vuur na aan de schenen leggen.
Als jullie of iemand anders die dit leest nog meer ideeen hebben hoor ik het graag! :wink: en altijd volhouden he!Tot gauw hoop ik!

Juice
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2009 05:27

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Juice »

Beste tot mijn spijt heb ik voor de Nem gewerkt.
Zelf hun eigen medewerkers vertellen ze niet alles over het product
na zelf het contract en de laagste prijs garantie certificaat te bestudeert hebben was ik van mening dat ik niet langer mensen onder valse voorwendselen contracten kon aansmeren. Ben nu wel weer werkloos en moet misschien minder goede dingen doen om aan geld te komen, maar licht mensen tenminste nietmeer op, als u vragen heeft over het product of iets dergelijks wil ik ze altijd wel beantwoorden
( pas mensen besparen wel daadwerkelijk op hun energieverbruik,dekosten daarvoor. Maar omdat het vastrecht gemiddeled 120 euro duurder is en er toeslagen worden berekent valt die besparing op de energieverbruik teniet. Grotere verbruikers die besparen daadwerkelijk maar mensen die rond de 3000 kwh per jaar verbruiken die gaan er meestl op achter uit

aequitas
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jan 2009 13:59

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door aequitas »

Zelf ben ik ook werkzaam bij een van de callcenters van de NEM
Waarom? Omdat het goed verdiend, ik mijn eigen rooster kan maken en het geld hard nodig heb.
Alle berichten hiervoor (en dat zijn er nogal wat) kloppen voor het grootste deel allemaal. Het ligt niet zozeer aan de NEM, maar meer aan de callcenters...Die willen alleen orders maken, en ja, als ze daarvoor iemand moeten oplichten zullen ze dat zeker niet laten.
Vaak zat hoor ik bij ons iemand zeggen dat ze van de Nuon zijn, er worden notabene tomtoms beloofd, vakanties, geldbedragen je kunt het zo gek niet bedenken als ze die order maar binnenhalen.
Te belachelijk voor woorden.
Ik probeer zelf de mensen zo goed mogelijk voor te lichten over hetgeen ik ze wil verkopen. Heb ik het idee dat iemand twijfelt, het niet goed begrijp leg ik ze ook duidelijk uit wat precies de bedoeling is. En zo hoort het ook!
Zelf studeer ik rechten en het is dan wel volledig tegen mijn werkgevers principes in, maar ik heb al meerdere mensen geholpen/geadviseerd hoe ze van hun (ongewenste) contract af kunnen komen.
Ik heb tenslotte ook nog mijn eigen principes :wink:
Mochten jullie dus vragen hebben, stel ze gerust dan probeer ik je (anoniem) te helpen!

aequitas
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jan 2009 13:59

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door aequitas »

@ M B

Ja daar heb je idd helemaal gelijk in. De NEM is verschrikkelijk moeilijk te bereiken, brieven komen schijnbaar niet aan, de telefoon is constant bezet en mocht je al iemand aan de telefoon krijgen dan is het vaak een gebrekkig nederlandssprekend persoon die ook niets voor je kan doen.
Of het beleid in de callcenters ook bij hun vandaan komt weet ik niet,dat zijn namelijk ook echt ratten hoor (de meeste)!
Is het ondertussen al gelukt er vanaf te komen?
Ik ben namelijk best bereid je daarmee te helpen, dit geldt natuurlijk ook voor andere gedupeerde.
Nogmaals, hoewel ik er zelf werk, ben ik iemand die het graag eerlijk doet, dus zonder de mensen verkeerde informatie te geven of op te lichten. Met mijn juridische kennis én kennis van het bedrijf /callcenters heb ik zo ook al een paar mensen met succes kunnen helpen. Dus laat het maar weten!

Groetjes[/i]

NLEmployee
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:05

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door NLEmployee »

Beste bezoekers van het Radar-Forum,

Na al een tijdje werkzaam te zijn bij NLEnergie en mede door het al een tijdje melezen op dit forum, heb ik me toch maar eens aangemeld.

Ik vind het zeer spijtig om te lezen dat een hoop mensen zoveel problemen hebben met onze Serviceverlening. Nou weet ik ook wel dat het absoluut geen zin heeft om ons hier te gaan verdedigen, maar ik wil niet stil gaan zitten toekijken hoe bepaalde issues meer en meer uit de hand aan het lopen zijn.

Ik wil zeker niet de suggestie wekken dat ik iedereen hier op het forum een helpende hand kan bieden bij zijn of haar case, maar ik kan het op zijn minst trachten te proberen. Toch wil ik graag mensen die daar behoefte aan hebben mijn serieuze bemiddeling aanbieden bij zijn of haar case met NLEnergie. Ik werk bij NLEnergie zelf, dus ben niet in dienst van een verkoopkantoor die voor ons werken zoals een aantal mensen hier op het Forum wel zeggen te zijn.

Ik lees hier op het Forum heel veel dingen waarvan ik u met klem kan meegeven, dat wat door sommige vermeende 'medewerkers' van NLEnergie hier op het Forum wordt verkondigd absoluut kant noch wal slaat! Wij staan absoluut niet achter veel uitspraken die hier op het Forum zijn gedaan door 'medewerkers' van NLEnergie. Ik zou u dan ook serieus willen vragen om mensen die zich als medewerker van ons voor doen, niet per definitie altijd serieus te nemen. Het in hoofdletters schrijven van reacties op het forum, is absoluut ongehoord. Ook zien wij onze klanten en mensen die met ons een geschil hebben niet als 'Domme Ezels' en dat soort dergelijke benamingen.

Ik ben serieus bereid om te bemiddelen bij uw problemen voor zover mijn mogelijkheden dat toelaten, mits men met respect en serieuze bedoeling mijn bemiddeling op prijs stelt.

Als u vragen heeft m.b.t. NLEnergie, stel ze hier op het forum, ik beantwoord ze erg graag voor u en u kunt van mij aannemen dat ik u een antwoord geef waarvan u mag aannemen dat het het juiste antwoord is. Maar schroom zeker niet om mij een email te sturen op [email protected], wellicht kan ik als medewerker van NLEnergie eens in uw dossier duiken en kijken of ik e.e.a. voor u op een rijtje kan zetten. Ik zal uiteraard met al uw vragen en kwesties discreet omgaan.

Hopende dat ik iets voor u kan betekenen, wens ik u allereerst een fijne avond en zie uw reacties graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

NLEmployee

NLEmployee
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:05

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door NLEmployee »

@ gerard de ver

Ten eerste ben ik absoluut geen jurist en tevens schaam ik mij zeker niet voor het werken bij NLEnergie.

Ook vind ik het jammer dat ik u niet het gewenste vertrouwen kan geven. Ik ben hier niet om mensen zoals u aangeeft 'erin te luizen', ik ben hier om mensen die daar behoefte aan hebben een helpende hand te bieden.

Als u op een later tijdstip wellicht toch gebruik wil maken van mijn aanbod, dan bent u van harte welkom meneer de Ver. Ik kan namelijk best begrijpen dat u zich onjuist bejegend voelt in uw situatie, echter kan ik vanaf hier zonder inzage in uw dossier geen oordeel vellen over uw case.

Gesloten