Pagina 44 van 49
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 30 mar 2010 18:38
door Lindorff
jacqueline weeling schreef:Beste mevrouw Bosch, als u zich geroepen voelt te reageren, mijn verzoek tot specificatie van de betreffende kosten en gangbare termijn om te kunnen reageren, heb ik gezien de tijdsdruk niet aangetekend maar per e-mail op maandag 29 maart 2010 naar uw bureau gestuurd, tezamen met een bewijs van opzegging abonnement UPC.
Gedateerd juni 2005, ingang einde abonnement 1 augustus 2005.
Neem gerust de tijd...............
Goedendag mevrouw Weeling,
Ik heb uw e-mailbericht zojuist ontvangen en u een bevestiging hiervan toegestuurd. Uw klacht zal in behandeling worden genomen.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 08 mei 2010 18:05
door chieppie
Wat wij nu weer mee maakte vanmiddag
en brief van Lindorff, nog nooit van gehoord.
ze zouden een vordering hebben gehad van T-mobile ( we hebben uberhaupt al geen tmobile, nooit gehad ook ) er schijnt een bedrag van 178 euro open te staan.
voor 12 mei moet het op de rekening staan.
bel ik vanmiddag tmobile, die kunnen niks vinden op ons postcode en adres etc. maandag moet ik alles doorfaxen naar tmobile en gingen ze het gelijk uitzoeken, maar tot op heden vinden ze geen rekening
das toch vreemd.
maandag hangen we gelijk aan de lijn en zetten gelijk onze rechtsbijstand erop.
want hier hebben wij geen zin in.
we kopen alles gewoon, alles gaan er met automatische incasso af.
dus houd dan in dat je dan ook een bkr notering krijgt, deze hebben we nooit en willen we ook nooit
de voorletters kloppen ook niet
mijn man heeft 2 voorletters, en geen 1
mijn dochter kan t niet wezen die is 4
wat een bedrijf is dit zeg
we hebben nog wat te doen voordat we dinsdag op vak gaan
groetjes
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 08 mei 2010 19:09
door snepke
Doe zowiezo niets telefonisch,doe alles schriftelijk.
Als je een mailtje stuurt een leesbevestiging vragen.
Alles bewaren.
De zgn rekeningen opvragen,ze zijn verplicht die te overleggen.(Lindorff)
En als t-mobile niets heeft van jullie,vraag daar een schriftelijke bevestiging van.
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 08 mei 2010 19:34
door chieppie
snepke schreef:Doe zowiezo niets telefonisch,doe alles schriftelijk.
Als je een mailtje stuurt een leesbevestiging vragen.
Alles bewaren.
De zgn rekeningen opvragen,ze zijn verplicht die te overleggen.(Lindorff)
En als t-mobile niets heeft van jullie,vraag daar een schriftelijke bevestiging van.
oke, ik wist niet dat ze dat verplicht waren, oke, dat wordt een mail opstellen
en doe je dat via je hoofdmail of kan ik het ook via het hotmailaccount doen?
maandag ook gelijk tmobile bellen dus
dank je wel
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 08 mei 2010 19:43
door snepke
Maakt niet uit wat voor mail,als je maar een leesbevestiging vraagt en een ontvangstbevestiging.
Je kan ook een aangetekende brief sturen.
De mailtjes ook bewaren.Er zijn meerdere topic's van Lindorff.
Er is ook een topic van Lindorff/T-mobile.
Je kan ze doorlezen dan weet je wat je moet doen en wat je kunt verwachten.
Succes
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 10 mei 2010 09:33
door Lindorff
Goedendag Chieppie,
U heeft een bericht geplaatst op dit forum. Indien u contact met mij opneemt, zal ik voor u uitzoeken waar de brief die u heeft ontvangen, betrekking op heeft. U kunt mij rechtstreeks e-mailen op:
[email protected].
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie af.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 10 mei 2010 12:18
door chieppie
vanmorgen een tijd met tmobile aan de lijn gehangen die schuiven de schuld op lindorff.
ik hun duidelijk gemaakt dat tmobile het toch heeft over gedragen en niet lindorff.
nu schijnt er een naamsverwisseling plaats gevonden heeft, nu zou tmobile ons voor 1 uur terug bellen, dus ik ben benieuwd.
net een uittreksel gehaald.
de brief met spullen ligt klaar om aangetekend verstuurd te worden naar lindorff.
en hopelijk is deze kwestie snel verholpen,
de rekening van de gemaakte kosten gaat naar tmobile
groetjes
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 10 mei 2010 12:20
door chieppie
Lindorff schreef:Goedendag Chieppie,
U heeft een bericht geplaatst op dit forum. Indien u contact met mij opneemt, zal ik voor u uitzoeken waar de brief die u heeft ontvangen, betrekking op heeft. U kunt mij rechtstreeks e-mailen op:
[email protected].
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wacht uw reactie af.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
u bedrijf heeft vanmorgen contact gezocht met mijn man, en aan de hand van bijbehorende rekeningnr gaat het een man uit haarlem
alles moeten we opsturen en dat gaat straks ook gebeuren
we hoorde dat het een zaak uit 2004 was
toen ik hierover conbtact had met onze rechtsbijstand hoorde ik dat het verjaard is, hoe zit dat dan?
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 10 mei 2010 12:25
door Lindorff
Goedendag Chieppie,
Zonder uw vorderinggegevens kan ik helaas geen antwoord op uw vragen geven. Ik adviseer u om mij een e-mailbericht te sturen. U kunt dan zonder uw gegevens op dit publieke forum te melden, het vorderingnummer dat boven in de brief staat, aan mij toesturen. Ik kan dan direct reageren op uw vragen.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 10 mei 2010 12:56
door chieppie
Lindorff schreef:Goedendag Chieppie,
Zonder uw vorderinggegevens kan ik helaas geen antwoord op uw vragen geven. Ik adviseer u om mij een e-mailbericht te sturen. U kunt dan zonder uw gegevens op dit publieke forum te melden, het vorderingnummer dat boven in de brief staat, aan mij toesturen. Ik kan dan direct reageren op uw vragen.
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
ik heb u een pb gestuurd met t nummer
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 10 mei 2010 13:31
door Lindorff
U heeft zojuist ook al telefonisch contact met een incassomedewerker opgenomen zie ik?
Ik denk echt dat het handiger is als u mij gewoon rechtstreeks mailt. Ik heb als klachtenfunctionaris meer mogelijkheden om adequaat te reageren en rechtstreeks contact op te nemen met mijn contactpersoon bij T-Mobile. Ik heb inmiddels het vorderingnummer van u ontvangen per pb maar ik denk dat ik het snelst kan handelen als ik rechtstreeks contact met u kan hebben. Indien u niet wilt dat ik in het bezit ben van uw e-mailadres kunt u ook telefonisch contact met mij opnemen op telefoonnummer 038-4973979.
Ik hoor graag van u.
Groet, mevr. M. Bosch
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 10 mei 2010 13:39
door Lindorff
Goedendag Chieppie,
Ik heb al gezien wat er aan de hand is, ik zal u per reguliere post voorzien van een schriftelijke terugkoppeling. Deze zult u morgen of overmorgen ontvangen.
Het toesturen van stukken zoals u zojuist met de medewerker heeft besproken is niet meer nodig.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 10 mei 2010 14:35
door snepke
opgelost
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 10 mei 2010 17:49
door chieppie
Lindorff schreef:Goedendag Chieppie,
Ik heb al gezien wat er aan de hand is, ik zal u per reguliere post voorzien van een schriftelijke terugkoppeling. Deze zult u morgen of overmorgen ontvangen.
Het toesturen van stukken zoals u zojuist met de medewerker heeft besproken is niet meer nodig.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
helaas zijn deze stukken vanmorgen gelijk al op de bus gedaan
mag ik dan vragen aan u hoe het dan zit met de BKR notering, wordt deze ook terniet gedaan?
Ik wacht u schriftelijke reatie graag af
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 10 mei 2010 21:11
door Lindorff
Goedendag Chieppie,
Ik heb uw vraag beantwoord in een privébericht.
Groet, mevr. Bosch
Lindorff B.V.
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 10 mei 2010 21:26
door chieppie
Lindorff schreef:Goedendag Chieppie,
Ik heb uw vraag beantwoord in een privébericht.
Groet, mevr. Bosch
Lindorff B.V.
mevr Bosch,
ik heb u terug geantwoord
groet
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 23 mei 2010 10:49
door chieppie
mevrouw Bosch
ik heb u een pb gerstuurd omdat het nog steeds niet is opgelost
met vriendelijke groet,
Michael
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 23 mei 2010 11:17
door jolanda77
helaas voor de firma list en bedrog is een vordering uit het jaar 2004 toch echt verjaart helaas voor hun dan laat ze er dan maar een zaak van maken
doen ze dat dan uw rechtsbijstand er weer op zeten
verder als ik uw was en de zaak zou winnen dan zou ik een tegen vordring neer leggen ik zou zeggen laat ze maar komen zij moeten aantonen dat uw achterstan heb daar maar ze maken wel meer fouten bij de firam list en berog
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 18 aug 2010 10:06
door snepke
Hallo mensen,
Voor degene die mijn verhaal kennen,en me geholpen hebben.
We hebben besloten om niet verder te procederen.
Na verschillende gesprekken met de werkgever en de bedrijfspsycholoog,kwam er uit dat het niet buiten ons om kon.
We moesten alsnog meewerken.
Wij hebben geen zin in weer zo'n toestand,dus hebben we besloten het te laten rusten.
Iedereen die ons heeft geholpen en ons heeft opgebeurd als we het niet meer zagen zitten ,bedankt.
Nu kunnen we er definitief afsluiten
Re: Lindorff B.V.
Geplaatst: 24 dec 2010 11:38
door MeneA