LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Medewerker MM
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 nov 2010 22:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Medewerker MM »

@spoonstreet

Proffessioneel reageren doen wij niet meer op forums zoals deze....ik zal u vertellen waarom;

Het ziet hier vol met concurenten die hard zitten te lachen en fake accounts aanmaken, we worden neergezet als oplichters en criminelen, we worden bedrijgd, alles wat we zeggen geloven de meeste niet, mensen praten hier over curators die er niet zijn (om we niet failliet zijn), we zouden meerdere filialen aan het openen zijn, en wij zouden hard zitten te lachen achter onze bureau`s..........

Ik kan u vertellen dat wij een hoop slapenloze nachten ervan hebben, we werken er kei en kei hard aan.

Dus hebben we besloten om alleen te concentreren op onze service@meubelmarkten mail en iedereen zsm hun spullen te leveren.

Forums zoals deze worden helaas niet gebruikt zoals het zou moeten. Het schijnt in Nederland gewoon te kunnen dat iedereen zomaar iets zegt op het internet en dat dat dan als waarheid word beschouwd. Ik snap dat jullie gedupeerd zijn door de oude eigenaar......en boos zijn en teleur gesteld. Geloof me of niet....we doen er echt alles aan. Alleen niet meer via dit forum.

Groeten

MM Medewerker

spoonstreet
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2010 19:55

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door spoonstreet »

Geachte MM medewerker.
U zegt zich te concentreren op [email protected].
Ik krijg daar echter geen reactie op mijn mail.
Begrijpt u dat ik het daarom vreemd vind dat u wel op dit forum reageert en niet op het enige contactmiddel met meubelmarkten.
Ook dat is van de gekke natuurlijk dat u alleen op deze wijze contacten kan en wilt onderhouden met uw clientèle.

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Daar ben ik het helemaal mee eens ik krijg namelijk ook geen mail terug.
Ik heb ook geen brief mogen ontvangen maar daar hoor ik jullie niet over.

Ik heb naar bizonwonen gebeld een tweetal weken geleden daar kreeg ik iets anders te horen dan de die mail die ik vorige maand kreeg.

Ik kreeg een mail dat ik in week 7 mijn bank zou krijgen en na mijn telefoontje met Bizonwonen werd er mij gezegd dat mijn bank opnieuw besteld moest worden en rekening moest houden met nog 12 weken. Wij zijn hier eens goed over gaan nadenken en als ik alle berichten lees de antwoorden die ik heb gekregen van de curator Putter dan geloven wij er echt niet meer in.

Ook mede dat wij de beloofde brief niet hebben ontvangen, wij willen ook de koop ontbinden en als het niet op een nette manier kan dan met juridische stappen. Ik vind een aanbetaling van 500 euro veel geld.
Ik geef ook de medewerkers niet de schuld maar zij hoeven niet bij mij te komen slijmen daar heb ik geen trek in.

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Hoe moet ik een medewerker serieus nemen die klanten belachelijk maakt.
Ik heb een bank gekocht zonder ook maar 1 cent hoeven aan te betalen, is wel even anders dan bij jullie.

Daarbij vind ik jouw reactie bijzonder asociaal wie ben jij om zo te reageren, getuigt des te meer dat jullie geen zakelijk inzicht hebben.

Daarbij is het wel meer dan duidelijk dat de nieuwe eigenaar op de hoogte had moeten zijn, je maakt mij niet wijs dat je klakkeloos een bedrijf overneemt dat zo corrupt is als te pest. De nieuwe eigenaar had ten alle tijden de boekhouding in kunnen zien dan had hij geweten dat er iets niet klopte, mits hij het misschien al had geweten kan ook !!!!

Ik verwacht op een nette manier dat jullie de koop ontbinden en ons onze aanbetaling terug storten tenslotte hebben wij zoals jij zegt bij de nieuwe eigenaar gekocht. Als dit is gebeurd zal ik een positief bericht hier schrijven.
Ons ordernummer is 102300

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

Goed nieuws!! Wij zijn net gebeld dat de chauffeur onderweg is met ons bed!! Half 10 zou hij aan moeten komen... Ik ben helaas op mijn werk, maar mijn vriend is gelijk naar huis gegaan. Ik ben heel benieuwd of het nu dan eindelijk echt gaat gebeuren.

Ik hou jullie op de hoogte!

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Kelly4 schreef:Goed nieuws!! Wij zijn net gebeld dat de chauffeur onderweg is met ons bed!! Half 10 zou hij aan moeten komen... Ik ben helaas op mijn werk, maar mijn vriend is gelijk naar huis gegaan. Ik ben heel benieuwd of het nu dan eindelijk echt gaat gebeuren.

Ik hou jullie op de hoogte!

Heb je je bed al ????

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

Het bed is er!!!!! :shock: :D :D Ik heb het nog niet gezien, maar het is compleet en ziet er goed uit volgens mijn vriend. Helemaal super dus!

Ik wil iedereen die nog op zijn spullen wacht succes wensen en heb dus nog even geduld, want zoals je ziet wordt er dus echt geleverd. Ik wilde het ook pas geloven tot mijn bed in mijn slaapkamer stond, maar hou de moed erin mensen.

Sterkte!

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

@Kelly4, als ze je mailen dat de spullen op vrijdag komen. Waarom zijn jij en/of je vriend daar dan niet thuis voor gebleven? Of was je vriend toevallig even in de supermarkt?

Kelly4
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 feb 2011 09:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Kelly4 »

Omdat de chauffeur een half uur van te voren belt en aangezien mijn vriend maar 10 min van ons huis werkt was het niet nodig om een vrije dag op te nemen. Ik woon nog gewoon bij mijn ouders en die waren ook thuis ;)

wesco
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2011 20:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door wesco »

kokemo schreef:He mm mederwerker, probeer je leuk te doen op dit forum, oplichter !!
Tuurlijk is alles kloten en lijkt het dat je op gelicht bent !!!
Ik moet nu ook wachten t/m week 12 op de bank en eetkamer stoelen
Maar ja negatief blijven reageren vind ik ook beetje kansloos !!!
Is gewoon fuckup maar goed !!!
Gaan gewoon weer wachten en wachten
Is niks aan te doen
Gelukkig hoor ik ook dat er weer spullen geleverd zijn
Geeft ons weer beetje hoop
Word er zo moe van en grijze haren Grrrr
Dus gewoon Eff op de tanden bijten !!!!
Sterkte iedereen met wacht pfff
Groeten wesco :twisted:

shaif
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2011 16:08

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door shaif »

goed nieuw voor mij,

eind augustus vorige jaar heb ik een boxspring gekocht bij meubel markt te Montfoort.
Vandaag heb ik een telefoontje gehad over het leveren van mijn boxspring. :P.ik heb afspraak gemaken om mijn boxspring volgende week ophalen.

wordt vervolgd.

rencoh
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2011 19:32

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door rencoh »

Die medewerker die op 17 februari zit te mailen, lijkt de weg helemaal kwijt te zijn, zie onderstaande mail. Het lijkt dat er een aantal mensen toch stiekem wat geld willen verdienen. Welke rekening komen de afgeleverde goederen ??? Dit stinkt aan alle kanten.

Update 16 februari 2011
Geachte klant,

Terugkomend op de update van 28 januari jl. zijn wij helaas genoodzaakt u mede te delen dat de Belastingdienst toch heeft besloten om de gehele inpandige activa van ons magazijn in Montfoort te veilen, inclusief de klantvoorraad.

Wij hebben ons de afgelopen tijd hard gemaakt om de klantvoorraad te sparen, omdat wij, zoals medegedeeld, steeds voornemens zijn geweest deze goederen nog aan onze klanten uit te leveren. Helaas hecht de Belastingdienst geen enkele waarde aan dit voornemen en slachtoffert hiermee velen onschuldige consumenten.

Wij ervaren dit feit als een groot verlies, maar hebben geen andere optie dan ons neer te leggen bij de besluiten van de Belastingdienst.

Hoogachtend,

Meubelmarkten
Directie

rencoh
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2011 19:32

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door rencoh »

Zowel Zevenaar, Montfoort als Direct meubelen worden ook geveild. Kun je bank alsnog kopen. gemiddeld 40% van de winkelprijs. Elke keer vertellen ze dus maar een klein deel om toch geld te vangen, waarschijnlijk zonder dat de belastindienst dit weet.

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

nor schreef:Vorige week donderdag is mijn hoekbank geleverd door de Meubelmarkt uit Montfoort. In plaats van 3 delen, zijn er slechts 2 geleverd. Ik ben bang dat ik nu met een niet complete bank in me maag gesplitst zit (die ik wel geheel betaald heb). Welke stappen zou ik kunnen ondernemen?
Of de "nieuwe eigenaar" heeft de lopende orders wel overgenomen, maar de inboedel niet. Om zelf niet geassocieerd te worden met de naam meubelmarkten heeft hij een paar van zijn mensen er op gezet om stilletjes de handel te verkopen. Zo verdient hij er makkelijker geld mee dan wanneer hij weer nieuwe kopers moet zien te vinden voor meubels die toch al geproduceerd waren.
Zou het belastingtechnisch ook niet zo zijn dat de lopende orders geen eigendom zijn van de oude eigenaar, maar eigenlijk van ons. Dat verklaart dan waarom de winkel-inboedel en de vrije voorraad wel geveild worden, maar de rest van de spullen nog gewoon uitgeleverd kan worden.

Als blijkt dat de belastingdienst mijn aanbetaling van 500 euro laat veilen, dan zal ik die eens proberen terug te vorderen via de belastingaangifte. :twisted:

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

mvdswaluw schreef:
nor schreef:Vorige week donderdag is mijn hoekbank geleverd door de Meubelmarkt uit Montfoort. In plaats van 3 delen, zijn er slechts 2 geleverd. Ik ben bang dat ik nu met een niet complete bank in me maag gesplitst zit (die ik wel geheel betaald heb). Welke stappen zou ik kunnen ondernemen?
Of de "nieuwe eigenaar" heeft de lopende orders wel overgenomen, maar de inboedel niet. Om zelf niet geassocieerd te worden met de naam meubelmarkten heeft hij een paar van zijn mensen er op gezet om stilletjes de handel te verkopen. Zo verdient hij er makkelijker geld mee dan wanneer hij weer nieuwe kopers moet zien te vinden voor meubels die toch al geproduceerd waren.
Zou het belastingtechnisch ook niet zo zijn dat de lopende orders geen eigendom zijn van de oude eigenaar, maar eigenlijk van ons. Dat verklaart dan waarom de winkel-inboedel en de vrije voorraad wel geveild worden, maar de rest van de spullen nog gewoon uitgeleverd kan worden.

Als blijkt dat de belastingdienst mijn aanbetaling van 500 euro laat veilen, dan zal ik die eens proberen terug te vorderen via de belastingaangifte. :twisted:

De nieuwe eigenaar had er al Meubelmarkten van gemaakt ik las ook op de site van de trouw dat de nieuwe eigenaar Meubitrans in Maart vorig jaar had overgenomen. Deze zaak stinkt aan alle kanten !!!

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

Inderdaad heel erg vreemd allemaal, maar ja dat wisten we al. Blader hier nog maar eens een terug in alle pagina's zou ik zeggen.

@shaif: waar moet je die ophalen dan, bij het magazijn Montfoort? Lijkt me toch ook beetje vreemd te noemen, op site MM staat zelf dat ook de klantvoorraad uit het magazijn wordt geveild. Of ze zijn nog gauw stiekem zoveel mogelijk aan het overhevelen naar een ander pand/adres? Degenen die vooraan staan, hebben dan geluk en worden nog snel even gebeld....

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Medewerker MM schreef:kunt u niet beter iedereen die een meubelzaak heeft aansprakelijk stellen........
Misschien dat u dan een kansje maakt....

de oud eigenaar van Meubelmarkten zit vast, dus die is geen nieuwe zaak begonnen...

Zoals op dit forum vaak vermeld staat door jullie, staan er heel veel spullen klaar om te worden uitgeleverd. Voor de klantvoorraad in Montfoort zijn we nog opzoek naar een passende oplossing.

Misschien helpt het als je beter leest !!!!
De meubels van Directwonen word ook geveild met de gehele voorraad.
Ik kreeg een mail van jullie om iets anders uit te zoeken in jullie andere winkel , daar heb ik geen behoefte aan ik wil mijn aanbetaling van 500 euro terug.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Heeft iemand nog iets nieuws te melden aangaande leveringen? ;)

misscali
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door misscali »

Ja ben ook zeer benieuwd aangezien ik mijn bank ook volgende week krijg :D

marvmarlon
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 feb 2011 15:27

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door marvmarlon »

Vanochtend is dan eindelijk onze bank bezorgd! We zijn erg blij dat we onze bank hebben. Toch blijven we bezig een bevestigend antwoord te krijgen over de garantie.

Maar de mailtjes aangaande deze kwestie kunnen we in ieder geval van onze mooie bank versturen:)

Gesloten