Huiskamer
Re: Huiskamer
Het was ons lekkerste en meest bijzondere diner ooit, we hebben het er nog steeds regelmatig over, nu 2 jaar na dato. Wat die chef kan qua smaken etc is echt van een andere planeet. Er zaten mensen naast ons, die waren er voor de 50e verjaardag van de dame in dat gezelschap, speciaal voor overgekomen uit Kopenhagen. Wij zouden door Piëmonte komen, op weg terug uit Hongarije en Slovenië, en ik zag op een dag dat het ons schikte nog een eenpersoonstafeltje staan, dus ik dacht, ik vraag gewoon of daar een extra stoel bij kon, zodat we er konden eten. En ja, dat kon.
Normaliter kom je eerst op een wachtlijst, en kan het wel een jaar duren voordat je een plekje hebt op een gewilde dag/tijd. Die dag dat me dit lukte, heb ik ook maar een kraslot gekocht, maar mijn mazzel was al op.
Normaliter kom je eerst op een wachtlijst, en kan het wel een jaar duren voordat je een plekje hebt op een gewilde dag/tijd. Die dag dat me dit lukte, heb ik ook maar een kraslot gekocht, maar mijn mazzel was al op.
Moneyman
en moederslink
vinden dit leuk
Er wordt nu een wetswijziging gedaan, zodat er geen verschil meer is tussen onvrijwillige seks en verkrachting. Persoonlijk vraag ik me wel af wat we nu onder onvrijwillige seks moeten zien. Want in mijn ogen is dat altijd verkrachting. Ik kan me zo geen andere vorm bedenken.
Het enige wat ik me dan nog in kan denken is spijt achteraf (ik was dronken, anders had ik het echt niet gedaan, zoiets), maar in mijn ogen kan je daar niemand voor berechten.
Op teletekst staat dan wel aangegeven dat het gaat over seks waarbij iemand zich niet durft te verzetten. Dat vind ik een vrij kwalijke manier, want dan kun je achteraf iedereen van verkrachting beschuldigen.
Iemand enig idee hoe het nou precies zit?
Het enige wat ik me dan nog in kan denken is spijt achteraf (ik was dronken, anders had ik het echt niet gedaan, zoiets), maar in mijn ogen kan je daar niemand voor berechten.
Op teletekst staat dan wel aangegeven dat het gaat over seks waarbij iemand zich niet durft te verzetten. Dat vind ik een vrij kwalijke manier, want dan kun je achteraf iedereen van verkrachting beschuldigen.
Het is heel simpel. Alleen seks hebben met iemand die duidelijk JA zegt.Nijogeth schreef: ↑05 nov 2020 16:41Er wordt nu een wetswijziging gedaan, zodat er geen verschil meer is tussen onvrijwillige seks en verkrachting. Persoonlijk vraag ik me wel af wat we nu onder onvrijwillige seks moeten zien. Want in mijn ogen is dat altijd verkrachting. Ik kan me zo geen andere vorm bedenken.
moederslink
vindt dit leuk
-
En vervolgens rent diegene met een ander verhaal naar de Wouten omdat ze zo'n hekel aan je heeft.
hebra98
vindt dit leuk
hebra98
vindt dit leuk
Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit seks gehad, waarbij we van tevoren bespraken of we wel seks wilden hebben. Denk ook dat dat de grootste afknapper zou zijn op dat moment. Willen ze de leuke dingen nou eigenlijk allemaal minder leuk maken?
omega19
vindt dit leuk
-
En wanneer de vrouw half bezopen is of goed aangeschoten is kan ze misschien alleen nog wat vaag murmelen .
Dus dan er geen misbruik van maken , jongens/ mannen
Hoe dan ook , het is en blijft een precair iets.
Alleen broodje nuchter en met een duidelijk " JA " mag er gesekst worden
Dus dan er geen misbruik van maken , jongens/ mannen
Hoe dan ook , het is en blijft een precair iets.
Alleen broodje nuchter en met een duidelijk " JA " mag er gesekst worden
En zelfs dan ben je de klos als ze achteraf zegt dat ze geen ja heeft gezegd. Overigens ben ik wel van mening dat me te weinig gevraagd wordt of ik seks wil. Zie je een leuke vrouw over straat lopen en dan denk je alleen maar 'vraag het nou, vraag het nou'.
En waarom zou zij dan JA gezegd hebben?witte angora schreef: ↑05 nov 2020 17:39En vervolgens rent diegene met een ander verhaal naar de Wouten omdat ze zo'n hekel aan je heeft.
>>Lady1234 schreef: ↑05 nov 2020 18:46En waarom zou zij dan JA gezegd hebben?witte angora schreef: ↑05 nov 2020 17:39En vervolgens rent diegene met een ander verhaal naar de Wouten omdat ze zo'n hekel aan je heeft.
Iets met "oor en naaien" ?
Erna natuurlijk...
Wat een treurige en schandalige veronderstelling.hebra98 schreef: ↑05 nov 2020 18:51>>Lady1234 schreef: ↑05 nov 2020 18:46En waarom zou zij dan JA gezegd hebben?witte angora schreef: ↑05 nov 2020 17:39En vervolgens rent diegene met een ander verhaal naar de Wouten omdat ze zo'n hekel aan je heeft.
Iets met "oor en naaien" ?
Erna natuurlijk...
-
Laten we het weer over groente hebben. Courgette?
-
Komkommer. O nee, die hebben we niet meer.
Was daar geen liedje over? Iets met "Courgette, courgette, een huis vol courgette." Of speelt mijn geheugen mij weer eens partjes?
-
Visite. En die visite wil koffie.
Maar dat wist je wel...
Maar dat wist je wel...
-
Ja, dat liedje kan ik mij nog herinneren. Gaat over courgettes die op visite komen. En in de groentela verdwijnen.
-
En 2 wezen en 7 Chinezen bevolkten ook de suite
Had ik het toch niet helemaal goed onthouden
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
-
Erthanax
vindt dit leuk