En zelfs dan ben je de klos als ze achteraf zegt dat ze geen ja heeft gezegd. Overigens ben ik wel van mening dat me te weinig gevraagd wordt of ik seks wil. Zie je een leuke vrouw over straat lopen en dan denk je alleen maar 'vraag het nou, vraag het nou'.
Wat een opmerking zeg.
Ik ken je niet maar als je behoefte hebt @Nijogeth, er zijn voldoende vrouwen die tegen betaling je behoeftes willen bevredigen. Dan wordt het in ieder geval geen verkrachting genoemd.
Zit er geen club in jou dorp of in de buurt waar iedereen elkaar kent?
De stemming stijgt ten koste van het peil!
Wat een onzin terwijl het een serieus probleem is.
Ik kan niet wachten op de avondklok , heb sinds gisteren 2 nieuwe geavanceerde hoortoestellen in, ik hoor mijn klok nu weer tikken .
Wat zal zo.n avondklok dan mooi luiden ( en ja ik weet waar de klepel hangt ).
ook de wereldberoemde plaats Plains ligt in die gemeente.
Het schijnt net zo'n wereldstad te zijn als Staphorst. Hebben ze er ook een museum? In Staphorst wel namelijk. Er zijn in Staphorst ook winkels, een cafetaria, er is een bushalte en dames in degelijke kleding rijden op goed onderhouden fietsen, hoewel er ook mensen zijn die zich wat eigentijdser kleden. En er is een kerk. Genoeg te doen dus.
Hoog tijd om Plains te ontdekken. Welke tram rijdt er naar toe?
Ik zit eigenlijk nog met de vraag of het wel goed gaat met degene die hier klaagde dat hij de nacht van de verkiezingen in verband met onderhoud het verloop ervan niet kon volgen op TV en internet?
Het is toch een verdraaid lange zit inmiddels.
Haha, ik moest wel lachen om die petitie om het beledigen van Mohammed strafbaar te maken. Mohammed is dood, die kan zich toch nooit beledigd voelen, waar maken ze zich druk om?
Wel iets raar is die spoedrechtszaken. 1 is aangespannen door de republikeinen, omdat hun waarnemers werden buitengesloten van het tellen van de stemmen in Michigan. Reden dat hun eis werd afgewezen is omdat toch bijna alle stemmen geteld waren.
De andere rechtszaak was in Georgia, waar ze het tellen wilden stoppen, omdat een waarnemer had gezien dat er een fout in de procedure was geweest. De poststemmen moet eerst gecontroleerd worden op juistheid, voordat ze naar de stapel gaan waar geteld wordt. Een waarnemer had een stapel zonder controle naar de stapel voor het tellen zien gaan en daarom wilde men het tellen stil leggen. Ook niet goedgekeurd.
Persoonlijk vind ik beide zaken wel een beetje kwalijk. De waarnemers moeten gewoon toegang krijgen en de procedures gewoon juist gevolgd worden, als het echt zo is. Vooral de reden bij de eerste rechtszaak is natuurlijk onzin, die waarnemers moeten gewoon binnen kunnen.
Ja, maar dan staan al die aanhangers toch echt te dicht op elkaar tijdens de veldslag voor het hek. Gewoon het land opdelen, noemen we het ene deel de Confederation en het andere deel de Union.
Als het Witte Huis tenminste toegankelijk is voor Joe Biden. Het zou mij niet verbazen, als dit ook als onderpand dient voor een lening van Donald Trump en er beslag op wordt gelegd ...