Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Bob Schurkjens

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

breien schreef:
12 nov 2020 19:44
WA wettelijke aansprakelijkheid?
Onze majesteit https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Willem- ... ederlanden

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

Dan lees je in de krant dat die leuke leraar verdacht wordt van ontucht en een eis van zoveel maanden aan zijn broek heeft... :shock:
Het betreffende meisje zat bij mijn dochter in de klas.

Bob Schurkjens

Smiecht, thans, welaan, welnu, warempel. Heerlijk, die woorden van "vroeger". Een beetje archaïsch taalgebruik in deze tijden van "verengelsing".

In dier voege! :D
https://youtu.be/bF40PSebCso

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Griekenland mag niet meedoen, omdat men daar voetbalt zoals ze de staatsfinanciën regelen.

Nijogeth

Ja, meedoen is inderdaad heel belangrijk. Zoals mijn vader altijd al zei:
'bij overspel zijn er geen winnaars, maar meedoen is belangrijker dan winnen'.

Bob Schurkjens

Grieksel

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Bob Schurkjens schreef:
13 nov 2020 15:34
Grieksel
Grieksels.

Het komt van Griebus en Deksels. Griezel en Deksels kan ook.

Maar, eerlijk is eerlijk, je hebt een nieuw woord verzonnen. Nu nog de betekenis erbij bedenken. :D

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

O, die betekenis is er al hoor. Wie het woord niet kent moet even zoeken, dan komt men vanzelf bij twee bekende Haagse ondernemers-politici uit.

Nijogeth

Ik hou niet zo van Haagse politici.

Erthanax

Vast wel van deze twee :wink:

Bob Schurkjens

Ze hadden nog wel zulke mooie oplossingen.

Een bepaald deel van het electoraat was daarover zó enthousiast dat ze aan hun eigen succes ten onder gingen...

Bob Schurkjens

Voor jou en voor mij!

Zou dat originele verkiezingsaffiche willen hebben om a.s. maart achter het raam te plakken. Zat in 1981 voor dit doel ingeniet in de VPRO-gids.

Thans een heus verzamelobject.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Werd uiteindelijk nog een beetje griezelig.

Nijogeth

Ja, maar die anderhalve meter is dan weer niet nodig als je in hetzelfde huis woont. Laat dat nu net het geval zijn.

Erthanax

Bob Schurkjens schreef:
14 nov 2020 14:45
Voor jou en voor mij!

Zou dat originele verkiezingsaffiche willen hebben om a.s. maart achter het raam te plakken. Zat in 1981 voor dit doel ingeniet in de VPRO-gids.

Thans een heus verzamelobject.
Volgens mij heb ik die nog ergens boven liggen, samen met een exemplaar van de Juinensche Courant en nog wat simplistische parafernalia. :D
Al weet ik het eerlijk gezegd niet zeker, want een jaar of wat geleden heb ik toch het een en ander weggemikt, omdat ik er toch niets mee deed en er wat ruimte gemaakt moest worden.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

Moneyman schreef:
12 nov 2020 10:22
sjohie schreef:
11 nov 2020 09:18
In onze huiskamer, naja de keuken grenzend áán de woonkamer, donderde vanmorgen een volle bak yoghurt van boven naar beneden door de koelkast, met als gevolg dat onze eerste actie vanmorgen niet het rustig wakker worden boven een broodje en krantje was, maar het afsoppen van de halve keuken en koelkast. Vandaag is tot nu toe nog geen dag met een sterretje in mijn dagboek.
Ik leef met je mee. Maar het kan erger: bij mij was het geen yoghurt die onbedoeld door de keuken ging, maar water - afkomstig van een lekkende slang op zolder, waarbij het water door een koof dwars door m'n huis bovenop -en dus in- de keuken is beland. En dat vond m'n keuken niet zo leuk - dus heb ik een bak waterschade. Vanochtend is de schade-expert geweest, worden vier nieuwe kasten, een paar nieuwe deurtjes, nieuwe onder- en bovenplinten en nog wat klein grut.

Baal ik goed van, want ondanks dat de keuken bijna 15 jaar oud is, was'tie nog als nieuw. Ben benieuwd hoe netjes dat hersteld gaat worden.
Ik lees net dat je opslag krijgt ,de minister leest hier mee. :lol: :lol:

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Haha ja, daar gaat het vanavond nogal stevig over her en der. Vaak niet gehinderd door enige kennis van het verdienmodel van de gerechtsdeurwaarders.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

breien schreef:
14 nov 2020 15:56
Volgens mij zouden Sinterklaas en de Pieten er verstandig aan hebben gedaan om alle presentjes online vanuit Spanje te bestellen. De reis naar Nederland was dit jaar niet noodzakelijk. Sinterklaas en de Pieten worden toch dringend verzocht 10 dagen in quarantaine te gaan. Daarnaast lijkt het mij ook zeer onwaarschijnlijk dat op de pakjesboot de anderhalve meter afstand altijd mogelijk was.
Dit jaar in Nederland alleen hulpklazen en steunpieten. De echte Sint Nicolaas zit vast wegens witwassen.

Erthanax

Appelsientje verdient eerder een NaAap vanwege CoolBest, dat dan weer een Lifetime Achievement Award verdient; dat is immers ook gewoon een sapje uit concentraat dat lang houdbaar is en een "premium uitstraling" krijgt door het vanuit de koeling te verkopen.
De "nieuwe" presentatrice van Kassa vindt ik dermate slecht dat ik het programma alleen al daarom niet meer om aan te zien vind.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou... het is alweer een tijdje geleden, maar als je ergens verse koffie kon krijgen, dan was het in de ochtend vers gezet ja, om vervolgens urenlang te pruttelen. Dat werd ook zo geaccepteerd, en o o, wat vond men die koffie lekker. Ik heb het nooit wat gevonden.

Plaats reactie