LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

marvmarlon schreef:Vanochtend is dan eindelijk onze bank bezorgd! We zijn erg blij dat we onze bank hebben. Toch blijven we bezig een bevestigend antwoord te krijgen over de garantie.

Maar de mailtjes aangaande deze kwestie kunnen we in ieder geval van onze mooie bank versturen:)
Kijk aan! :D Gefeliciteerd! Had je toevallig ook een Protexx behandeling er bij zitten? Ik moet helaas nog een maand wachten pff :( Maar heb wel de hoop op een goede afloop! :)

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Weer alleen maar banken, en bedden, wordt er ook nog iets anders geleverd ?

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

kokemo schreef:Weer alleen maar banken, en bedden, wordt er ook nog iets anders geleverd ?
Kopzorgen en slapeloze nachten :mrgreen:

marvmarlon
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 feb 2011 15:27

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door marvmarlon »

mglashouwer schreef:
marvmarlon schreef:Vanochtend is dan eindelijk onze bank bezorgd! We zijn erg blij dat we onze bank hebben. Toch blijven we bezig een bevestigend antwoord te krijgen over de garantie.

Maar de mailtjes aangaande deze kwestie kunnen we in ieder geval van onze mooie bank versturen:)
Kijk aan! :D Gefeliciteerd! Had je toevallig ook een Protexx behandeling er bij zitten? Ik moet helaas nog een maand wachten pff :( Maar heb wel de hoop op een goede afloop! :)
Dank je wel. Wij hebben geen protexx behandeling genomen bij onze bank, ik kwam er pas op het forum achter dat dat een optie was. De verkoper heeft hier zelf geen woord over gerept.

Ik hoop dat jullie ook snel van jullie bank kunnen genieten!

@kokemo Onze bezorger (freelancer) gaf aan dat hij voornamelijk Banken en Bedden moest afleveren. Hij zelf heeft nog geen andere soorten meubilair moeten bezorgen.

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

16again schreef:
Wij wilden de boel annuleren, maar dan dreigen ze met annuleringskosten.
Zodra de vermoedelijke levertijd (zoals op bon vermeld) met een maand overschreden is, kun je kosteloos de koop ontbinden.
In plaats je op je rechten te wijzen wordt je geintimideerd met annuleringskosten...

Ze kunnen niet dreigen omdat ze helemaal niet cbw zijn aangesloten, jullie vertrouwen is zodanig beschaamd ik zou er een jurist op zetten zijn wij ook mee bezig. Ik heb al elders een bank gekocht en wil mijn aanbetaling ook terug hebben.

misscali
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door misscali »

Ben vandaag gebeld door Samantha!! :D
Zoizo geloofde ik er al in dat ik mijn bank kreeg, ze vertelde dat ie vrijdag bij hun aankomt en dan bellen ze voor een afspraak.

Sooooo happy :lol: hoop ook dat me protex behandeling word gedaan en me certicicaat erbij zitten maar alles zal wel goed zijn.

Laat jullie het weten

blackeye
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jan 2011 18:12

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door blackeye »

Ook wij zijn wederom perfect geholpen door samantha,
vandaag gebeld door haar, met de mededeeling dat onze bank vlg week wordt bezorgt.

bedankt samantha

ro0sjeh
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ro0sjeh »

Volgens mij zijn onze eettafel + dressoir zojuist verkocht op troostwijkveilingen.nl .. Fijn dat ik daar vandaag pas achterkom dat er weer een kink in de kabel is !!!!!! .. Ik heb nog een klein beetje hoop dat de bank volgens brief volgende week word geleverd want die stond waarschijnlijk niet in het magazijn in montfoort .. Dus dan heb ik tenminste nog iets ! Anders ben ik er mooi klaar mee ...

jacqoost
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 jan 2011 20:09

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jacqoost »

Gisteren de veiling van troostwijk maar eens bekeken.
Dacht laat ik eens mee doen,maar dat is net zo`n dievebende.je doet je bod.iedereen kan overbieden.de tijd is om .yes ik heb het hoogste bod.
binnen is die tafel.helaas zo`n half uur later gaan ze de combinaties veilen .dat betekent dat je alles in 1 kan opkopen.en weg was alles.waarschijnlijk gekocht door handelaar of zo.
Denk dat we overal naar kunnen fluiten.het bericht van mm medewerker is ook vaag.ja het komt binnen maar weten niet wanneer.ben na 4 maanden wachten het goed beu.vandaag jurist maar eens bellen wat te doen

shaif
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2011 16:08

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door shaif »

Uit eindelijk heb ik mijn boxspring, ik ben erg blij :D .
@Ekster, ze hebben een magazijn in mijdrecht, en heb mijn bed daar opgehald.
ik heb van die man in mijdrecht gehoord dat ze nogsteeds proberen zo veel mogelijk de bastellingen af te leveren. :wink:

hammerhead
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2011 13:50

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door hammerhead »

Beste Mensen,

Bij deze wil ik aangeven dat na heel lang wachten september 2010 ik eindelijk mijn Boxspring geleverd heb gekregen we zij helemaal blij want dit hadden wij niet meer verwacht!

Wij hadden de moed al opgegeven, maar na veel mailen zijn we toch netjes van alles op de hoogte gehouden, en dat vindt ik wel netjes en ze zijn hun woorden nagekomen!!!

Ik kan zeggen dat ik enorm de balen had maar op dit moment ben ik erg blij.

Ik wil werknemers die toch hun belofte nakomen een warme douche geven.
En nu ga ik lekker slapen.

Gr uit Rozenburg :)

robenjill
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2011 23:23

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door robenjill »

Ik zit ook nog te wachten op mijn bankstel, heb gister een mailtje gestuurd dus ben benieuwd wanneer ik reactie krijg. Ik hoop dat het bij mij net zo netjes word opgelost als bij sommige mensen. want ik heb een volledig bedrag betaald en zit op een leenbank omdat de bank verkeerd besteld was


soenak
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2011 18:49

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door soenak »

Ben heel erg blij hoor voor mensen die wel hun spullen hebben gekregen, maar een warme douche vind ik wel heel erg ver gaan. Schamen moeten ze zich! Volgens mij zitten er nog heel veel mensen in onzekerheid over wat er met hun geld en meubels is gebeurd.

Zelf ben ik voor mijn ouders bezig die op vijf oktober in Beverwijk een bankstel hebben gekocht en hierbij een aanbetaling van €800 hebben gedaan. Tot op heden hebben ze echter niets gehoord, hebben ze ook geen brief gekregen zoals op de website van meubelmarkten staat en reageert niemand op mailtjes naar hun e-mail adres.

Zijn ze nu wel of niet failliet, is die curator nu wel of niet voor de eigenaars na 1 oktober aangesteld... mensen zo lang in onzekerheid laten zitten over hun zuur verdiende spaargeld, vind ik op z'n zachts gezegd geen warme douche waard...

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

De Update op de website van MM is iets aangepast qua tekst, onderste alinea is er bij gekomen. Misschien wel door reacties/vragen hier:
Geachte klant,

Terugkomend op de update van 28 januari jl. zijn wij helaas genoodzaakt u mede te delen dat de Belastingdienst toch heeft besloten om de gehele inpandige activa van ons magazijn in Montfoort te veilen, inclusief de klantvoorraad.

Wij hebben ons de afgelopen tijd hard gemaakt om de klantvoorraad te sparen, omdat wij, zoals medegedeeld, steeds voornemens zijn geweest deze goederen nog aan onze klanten uit te leveren. Helaas hecht de Belastingdienst geen enkele waarde aan dit voornemen en slachtoffert hiermee velen onschuldige consumenten.

Wij ervaren dit feit als een groot verlies, maar hebben geen andere optie dan ons neer te leggen bij de besluiten van de Belastingdienst.

Klantorders die nog in bestelling staan, zullen bij binnenkomst gewoon door ons worden uitgeleverd. Bovenstaande betreft enkel de goederen die al in ons magazijn in Montfoort waren binnengekomen ten tijde van beslaglegging.

Hoogachtend,

Meubelmarkten
Directie

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Had ik ook gezien ja. Ik wacht het rustig af, duurt nu toch niet zo lang meer ;) Ik heb er nog wel vertrouwen in in ieder geval :)

rencoh
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2011 19:32

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door rencoh »

Als ze eerlijk waren, hadden ze excuses aangeboden en iedereen zijn voorschotbedrag terug betaald, niet deze uitleveronzin. Op mijn tweede aanbetaalfactuur stond mijn voorschotsbedrag van 300 euro niet eens vermeld (en ook geen kamer van koophandel nr)

Risico is dat als je de order door laat gaan er een kans is dat je meewerkt aan heling. (al is dit wel erg :evil: theoretisch)

abs71
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2011 19:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door abs71 »

Wij hebben vandaag eindelijk onze meubels geleverd gekregen. Salontafel, hoektafel, eettafel, zes eetkamerstoelen, twee kasten en tv-meubel.
Alles is goed gegaan, ze hebben ook alles gemonteerd. Super!!

Alle anderen die nog op hun meubels wachten: hoop dat het voor jullie ook goed afloopt. Veel succes!

jacqoost
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 jan 2011 20:09

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jacqoost »

Onze afspraak staat ook voor de restant van onze meubels voor volgende week.
op hoop van zegen dan maar.

bnost
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bnost »

ja net een mail de deur uithedaan, dat ik deze week mijn bank zou krijgen.. maar niks gehoord had.. net gelijk teruggebeld door samantha dat de leverancier vertraging had en dat het dinsdag of woendag werd, zou dan gebeld worden en zou mijn bank kunnen afhalen in mijdrecht..

Gesloten