Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Nijogeth

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En om 19.00 studio sport

scharrelschipper

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Nou, met dat vuurwerk met de jaar wisseling zal het wel mee vallen denk ik.
Al de hele maand hoor en zie ik overal in Zeeland en Brabant volop knallen en flitsen.
Dan zal het toch wel op raken?
Is die avondklok ook niet nodig.
Als die wel ingevoerd gaat worden ben ik bang dat de pl****s echt uit gaat breken.

Nijogeth

scharrelschipper schreef:
13 dec 2020 19:58
Als die wel ingevoerd gaat worden ben ik bang dat de pl****s echt uit gaat breken.
Ik hoop het. Dat die regering eens even met beide voeten op de grond wordt gezet en duidelijk wordt gemaakt dat ze te ver gaan. Als je maar continue met maatregelen blijft komen die niet werken, dan moet je eens concluderen dat je het anders aan moet pakken en dat betekent misschien even op de blaren zitten. Je kunt een land niet een jaar lang als gevangenis gebruiken (behalve Australië uiteraard, dat ging jarenlang perfect en kijk wat voor aardige mensen er nu wonen).

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik vrees van niet. De mensen zijn zo braaf, velen vragen zelf om hardere maatregelen en nog hardere maatregelen.
En in maart allemaal weer op vvd en Rutte stemmen uiteraard, want ze hebben ons zo goed door de crisis geleid.

scharrelschipper

J. Deltoer schreef:
13 dec 2020 21:50
Ik vrees van niet. De mensen zijn zo braaf, velen vragen zelf om hardere maatregelen en nog hardere maatregelen.
En in maart allemaal weer op vvd en Rutte stemmen uiteraard, want ze hebben ons zo goed door de crisis geleid.
Hopelijk is men tot inkeer gekomen en stemt men anders.
Ik blijf hopen op het gezonde verstand van mijn medemensen.
Niet dat ik nu een stemadvies wil uitbrengen :wink:

scharrelschipper

Nijogeth schreef:
13 dec 2020 21:35
Ik hoop het. Dat die regering eens even met beide voeten op de grond wordt gezet en duidelijk wordt gemaakt dat ze te ver gaan. Als je maar continue met maatregelen blijft komen die niet werken, dan moet je eens concluderen dat je het anders aan moet pakken en dat betekent misschien even op de blaren zitten. Je kunt een land niet een jaar lang als gevangenis gebruiken (behalve Australië uiteraard, dat ging jarenlang perfect en kijk wat voor aardige mensen er nu wonen).
Yep mate,Aussies are oke!!
Ben er 2 keer geweest,goed volk daar!

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Nijogeth schreef:
13 dec 2020 21:35
Even op de blaren zitten? Met de bekende mortaliteit van het virus (~0,25%), wordt het voor 45.000 Nederlanders in de kist liggen. En dat is nog los van de gevolgen van de instortende maatschappij die zo'n influx van patiënten in ons zorgstelsel zal betekenen.

Denk je nou serieus als er een maatregel zou zijn, die in de categorie "even op de blaren zitten" zou vallen, ze die 9 maanden geleden niet meteen hadden genomen?

Nijogeth

Momenteel denk ik inderdaad dat ze dat niet gedaan zouden hebben. Die regering weet totaal niet meer wat ze doen.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Nijogeth schreef:
14 dec 2020 09:34
Momenteel denk ik inderdaad dat ze dat niet gedaan zouden hebben. Die regering weet totaal niet meer wat ze doen.
Daar ken ik er meer van. Las laatst ook iemand die het een goed idee vond om kinderen van hun ouders te scheiden...

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

angel1978 schreef:
14 dec 2020 09:36
Nijogeth schreef:
14 dec 2020 09:34
Daar ken ik er meer van. Las laatst ook iemand die het een goed idee vond om kinderen van hun ouders te scheiden...
Vaak blijven van zulke digitale "goede ideeën" niet zoveel over, als men de verantwoordelijkheid van de gevolgen ervan, óók moet dragen.

Beetje hetzelfde met al die experimenten waarbij burgers, regelmatig online voorstander van zwaarder straffen, de plek van een rechter in nemen. Dan straffen die doorgaans minder zwaar als een echte rechter in zo'n situatie doet.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Geen persconferentie dinsdag, maar “Premier Rutte houdt vanavond toespraak vanuit het Torentje”

https://nos.nl/artikel/2360579-premier- ... entje.html

Lowieze

breien schreef:
14 dec 2020 11:46
Lowieze schreef:
14 dec 2020 10:02
Geen persconferentie dinsdag, maar “Premier Rutte houdt vanavond toespraak vanuit het Torentje”

Hopelijk zonder camera's erbij. Ook hij mag geen bezoekers ontvangen. Het goede voorbeeld eens nemen.
Waarom zouden wij wel 3 bezoekers mogen ontvangen en hij niet?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ga er maar vanuit dat jij het straks ook niet meer mag.

Lowieze

Moneyman schreef:
14 dec 2020 11:57
Ga er maar vanuit dat jij het straks ook niet meer mag.
Dat is iets wat iedereen al lang aan kon zien komen.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Inderdaad.

Wordt druk in de winkels vanmiddag, denk ik...

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

breien schreef:
14 dec 2020 11:46
Lowieze schreef:
14 dec 2020 10:02

Hopelijk zonder camera's erbij. Ook hij mag geen bezoekers ontvangen. Het goede voorbeeld eens nemen.
En allemaal op anderhalve meter afstand en een mondkapje op.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Gaat het hier nu over corona? In het coronatopic gaat het over de bijbel. Het lijkt wel of iedereen de weg kwijt is. Vandaar mijn vraag.

Lowieze

Geeft niks hoor breien, we mogen hier over van alles praten.
Misschien sluit de winkel, maar openen ze straks alleen nog als afhaalpunt?

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Zullen we het gewoon eens hebben over: onder ons
http://www.innersloth.com/gameAmongUs.php

Wie speelt dit?

JozJan

Ongelezen bericht door JozJan »

Mijn kinderen (puberleeftijd)

Plaats reactie