Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Kom net uit het dorp, was er al een week niet op uit geweest, wat een compleet gekkenhuis!!
Rijen en rijendik!

opstekertje :
voor mijn ogen gebeurde een ongeluk, vrouw komt ten val met haar fiets, ligt voor pampus op straat , bloedende hoofdwond.....
Een malloot staat alleen maar alles te filmen :(
De rest vd omstanders?
Twee , zorgzaam op hun knieën bij het slachtoffer, één die de spullen vh slachtoffer verzamelt en een stoel klaar zet, één directe verkeersregelaar, auto.s die direct inhouden , veel compassie, veel aardigheid.
Ik ben doorgefietst , heb daar verder niets te zoeken.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

moederslink schreef:
14 dec 2020 14:59
Kom net uit het dorp, was er al een week niet op uit geweest, wat een compleet gekkenhuis!!
Rijen en rijendik!
Herkenbaar. T is een gekkenhuis op straat.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

breien schreef:
14 dec 2020 12:59
Oeps
Geeft niks hoor. Mijn reactie sloeg meer kwink dan op jou.
alfatrion schreef:
14 dec 2020 13:58
Zullen we het gewoon eens hebben over: onder ons
http://www.innersloth.com/gameAmongUs.php

Wie speelt dit?
Nooit van gehoord. Een soort "Wie is de mol?", maar dan anders, als ik het goed begrijp?

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

Van ochtend naar Gogh geweest boodschappen doen zeer druk , op terug weg even ons dorp in geweest ,geen parkeerplaats te vinden .

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Erthanax schreef:
14 dec 2020 15:53
Nooit van gehoord. Een soort "Wie is de mol?", maar dan anders, als ik het goed begrijp?
Yes. Het is erg leuk kan ik je vertellen. Dit spel kun je op 1,5 meter van anderen heel spelen. Je kan het met 4 - 10 spelers spelen en dan 1 - 3 mollen hebben. De spelers moeten taken uitvoeren terwijl de mol de spelers probeert om te leggen. De spelers kunnen winnen door alle taken uit te voeren of de mol er uit te zetten.

Ik zat in een spel met 10 spelers en twee mollen. Op een gegeven moment roept Groen dat hij denkt dat Wit de mol is. Ik geef daarop aan dat Wit bij mij was. Groen zegt vervolgens dat hij denkt dat Wit en ik de mollen zijn. Ik geef daarop aan dat ik denk dat Groen de mol is. We hebben er met zijn alle over gestemd en besloten om Groen de luchtsluis te laten zien. Daarop kregen we te zien dat Groen niet de mol was, maar zeg nu zelf, hij gedroeg zich wel verdacht. Terwijl het spel zich vorderden ging er steeds meer spelers uit het spel. Sommige stemde we weg en anderen werden omgelegd door de twee mollen. Op het einde kon iedereen zien dat Wit en ik de twee mollen waren.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 14 dec 2020 16:31, 2 keer totaal gewijzigd.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

moederslink schreef:
14 dec 2020 14:59
voor mijn ogen gebeurde een ongeluk, vrouw komt ten val met haar fiets, ligt voor pampus op straat , bloedende hoofdwond.....
Een malloot staat alleen maar alles te filmen :(
Het wordt dat dit soort volslagen randdebielen die camera eens rectaal naar binnen gebracht krijgt. Eens kijken hoe leuk filmen dan nog is.
En dat dan uiteraard filmen en op alle social media delen. dat is immers wat de filmer leuk vindt. Dus als het hem overkomt is het voor hem nog leuker.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Wij hadden met vriendenweekend in oktober ook een soort wie is de mol gedaan. De persoon die de mol was hoefde uiteindelijk niet veel te doen. De meeste opdrachten werden uiteindelijk al door onkunde niet gehaald. Zelfs een simpel vliegtuigje vouwen dat daadwerkelijk een meter of 3 kon vliegen, dat was voor de meesten een onmogelijke opgave. Maar we hebben wel gelachen met zijn allen.

Moneyman

alfatrion schreef:
14 dec 2020 16:23
Erthanax schreef:
Yes. Het is erg leuk kan ik je vertellen.
Leuke tip, thanks! Ik kende het niet voordat jij erover begon, maar ik denk dat het binnenkort wel in m'n spellenkast ligt :D

JozJan

Ongelezen bericht door JozJan »

Digitale spellenkast dan... Toch?

Moneyman

Nee. Ik ben niet van digitale spellen.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Driegangen-Kerstdiner 2020:

1e gang
Niet veel soeps

2e gang
In de puree
Ruttes Doofpotje, naar grootmoeders recept
Gedopte bonen
Gebakken peren

3e gang
Haagse Bluf

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

alfatrion schreef:
14 dec 2020 16:23
Erthanax schreef:
Yes. Het is erg leuk kan ik je vertellen. (...)
Sinds Wolfenstein 3D (Pang. "Mein Himmel!") en Commander Keen in 1992 heb ik weinig meer gegamed, maar deze klinkt wel leuk. De luiaard is bovendien een zeer innemend dier. Rivaliserende mannetjes kunnen overigens bloederige gevechten houden; heel akelig, omdat het wel in slow-motion gaat. Volgens ongepubliceerde bronnen was dit een inspiratiebron voor Sam Peckinpah.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Moneyman schreef:
14 dec 2020 17:09
Nee. Ik ben niet van digitale spellen.
Je hoeft het niet te kopen. De app is beschikbaar voor het Apple platform en ook Android. Op de PC kun je het spelen door https://www.bluestacks.com/ te installeren. Er zijn wel knuffels te krijgen https://www.amazon.nl/Liandan-Knuffels- ... 08LB7XCRK/

Begin 2020 komt er een nieuwe map uit. Daarvan introductiefilmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=nja3RHovgVQ

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Vandaag voor een collega tabak meegenomen, want die verslavingszorg is aan de aandacht van de regering ontsnapt. De prijsverschillen zijn echt groot: Duitsland 50 Marlboro voor 15 Euro, Nederland 20 van hetzelfde merk voor 10 Euro. Omgerekend een verhouding 5:3 :roll:

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

Gisteren in Dl shag gekocht 4,55 per pakje hier 8,60 ( aldi ) en het noodzakelijke mee genomen en tanken . Totaal 190 euro goedkoper dan Nederland.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Vandaag het kleinste vogeltje van ons land van dichtbij mogen aanschouwen: het goudhaantje. Wat is dat een mooi vogeltje!

Moneyman

Ik ben jaloers...

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Jablan schreef:
14 dec 2020 17:17

1e gang
Niet veel soeps

2e gang
In de puree
Gedopte bonen
Gebakken peren

3e gang
Haagse Bluf
plus een kan water om bij de wijn te doen :wink:

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

moederslink schreef:
15 dec 2020 22:42
Jablan schreef:
14 dec 2020 17:17

1e gang
Niet veel soeps

2e gang
In de puree
Gedopte bonen
Gebakken peren

3e gang
Haagse Bluf
plus een kan water om bij de wijn te doen :wink:
Over wijn gesproken, we hebben al het hele jaar geen wijnproeverij kunnen bezoeken, dus de wijnkelder begint wat gaten te vertonen. Gelukkig hebben we afgelopen september in Duitsland nog wat gekocht, maar dit is het zoveelste "leuke" wat niet meer kan.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik heb het vandaag dus maar laten bezorgen.

Plaats reactie