Dit 6 jaren en reeds gesloten topic was;arvandongen schreef:.stofzuigertje schreef: ... als U goed oplet vind U een topic waar ik nooit op reageerde ....
Deze ****** ******** Heeft een nieuwe geleverd ondanks de oude op zijn website.
Ik hebt die juiste nodig zijn.
Ja, een tot Nederlander geworden boze man die de vorige met juiste eigenschappen nodig had en omdat ik te traag was toch de nieuwe kreeg!
Gelukkig heeft hij deze retour gestuurd en opgelost met Furbie van de buren, een gebruikte en gecontroleerde maar zonder doos.
Met de 30% was hij zeer tevreden en helaas.... naast de vele verwijderde reacties wegens taalgebruik door Moderator nog steeds geen Feedback gekregen of het ooit goed is opgelost!
Ik had pas later door dat hij perse die vorige versie nodig had en ik de enige die 4 maanden na uitverkocht te zijn deze nog aanbood!
Me suf gezocht om het op te lossen en de buren schuin tegenover hadden hem al langere tijd staan en waren blij dat ik die verouderde zo graag wilde!
Ik ga niet de link plaatsen maar dat is de enige keer dat ik bewust niet geantwoord heb, mede wegens de volledig terechte forum regels.
Ik mag niet als Stofzuiger reageren maar moet op bedrijf een nieuwe maken en als firma reageren!
Alleen het probleem was, ik had bedrijfswoning met zelfde IP adres dus dat was onmogelijk, ze zien dan 2 gebruikers op 1 adres.....
Maar ik meld dit om 1 reden, wat als ik over een hier aanwezige deskundige een klacht zou hebben?
Moet die persoon dan als forum lid of als bedrijf reageren?