LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff B.V.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Feline500
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 feb 2011 13:25

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Feline500 »

Tja.........sommige mensen begrijpen het niet en betalen dan te veel. Dat moeten ze dan zelf weten als ze geen advies willen aannemen.
Maar geef andere dan GEEN advies!!!!!!!!!!!!

Jochen & Esther
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:23

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Jochen & Esther »

zelf weet ik ook niet meer wat ik moet doen.

ik moest van CANAL DIGITAL iets betalen, maar nooit iets van geweten.
dit komt omdat iemand dit contract op mijn naam en adres had afgesloten, echter de geboorte datum rekening etc. etc. klopte verder niet.
ik kreeg incasso en weigerde te betalen, dus ben ik gaan bellen tegen toren hoge kosten, zij wisten mij te vertellen dat ik aangifte moest doen.
dit gedaan en een kopie aangetekend opgestuurd en dus kreeg ik een brief dat 't in orde was en de rekening verviel.
nu heb ik onlags acceptgiro's gekregen om de administratie kosten te betalen en doe ik dat niet word mij weer alles in rekening gebracht.
aangezien ik nu niet meer met deze kosten wil bellen heb ik gekozen voor de email, helaas reageren ze niet.


wat kan ik nu verder, we worden hier helemaal gek van!

juridisch lokket, verzekering of wat en al die kosten van telefoon, reiskosten, ongemak en de tijden die je kwijt bent omdat je zolang moet bellen.

ik ben normaal niet van smartergeld maar dit heeft mij al behoorlijk wat gekost...


mvg. Jochen

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Zowieso nooit bellen,geen gegevens verstrekken hoe hard ze ook dreigen.
Mailen(leesbevestiging) of aangetekend schrijven.
En administratiekosten hoef jij niet te betalen.
Laat ze maar dreigen,meer kunnen ze niet doen,voor administratiekosten gaan ze geen rechtzaak van maken(die verliezen ze )

comeyer
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 jan 2010 14:16

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door comeyer »

Laatst een kaartje gekregen van Lindorff die me een geruste vakantie wenst, wel leuk gebaar. :wink:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

comeyer schreef:Laatst een kaartje gekregen van Lindorff die me een geruste vakantie wenst, wel leuk gebaar. :wink:
Geintje zeker

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Van den Brom auto's schreef:snepke geen onwaarheden schrijven er is heus wel een stuitingsbrief geschreven.
Van den Brom - hoezo onwaar?
Degene die het meld, heeft NOOIT een abonnement afgesloten.
Dan kan het niet zijn dat iemand probeert hem/haar zomaar kosten te laten betalen. Daar is een juridische term voor : Oplichting.

@ Jochen & Esther - inderdaad - niet meer bellen.
Actiepunten:
1) Doe aangifte tegen de 'onbekende' persoon die op jullie naam iets heeft afgesloten.
2) Doe aangifte tegen CD wegens oplichting, en afpersing (Dreiging met incasso en rechtszaak om onterechte betaling af te dwingen)
3) Doe aangifte tegen Lindorff, indien zij niet staken met hun onterechte incasso`s, wegens oplichting/fraude en afpersing/bedreiging.

Dan - eis van CD EN Lindorff een vergoeding voor de gemaakte belkosten.
Via je telefoonrekening kan je die specificeren.
Daarnaast een vergoeding voor de tijd (zie telefoongespreksduur) en eventueel portokosten.

Geef ook duidelijk aan dat je eist dat zowel CD als Lindorff hun onterechte acties staken - daar aan jou nooit iets geleverd is.
Daarbij is het van de zotte dat CD dit zomaar denkt te kunnen doen - ze weten toch waar een en ander staat (via chipkaart kan dit nagezocht worden).
Ergens is een fout in hun administratie geslopen, al dan niet met hulp van een ander, en probeert men hun fout op jullie af te wentelen.

Als je in je recht staat - simpel, leg een dossier aan, doe NIETS meer over de telefoon, en eis dat zij of keihard bewijzen dat jij een en ander hebt a) aangevraagd, b) geleverd hebt gekregen, en c) aanmaningen e.d. hebt ontvangen.

Indien zij dit niet kunnen, dan dienen ze te staken met hun pogingen, en de gemaakte kosten te vergoeden - zolang dit niet gebeurt blijft de aangifte gehandhaafd.

Succes.

Aanvulling - door gebruiker Gesinus getipt:
Er is momenteel een mogelijkheid om gratis een fax te versturen via internet.
Dus zonder fax apparatuur.
Via de volgende link: http://www.stuureenfax.nl/index.php
Zodra je het bericht verstuurd krijg je per mail een bevestiging dat je mail onderweg is. Als de fax is ontvangen krijg je weer een bevestiging.
Misschien handig om zo veel mogelijk hiervan gebruik te maken.

hendrid
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 mei 2011 16:17

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door hendrid »

oedenmiddag lezers,

Ik heb vernomen van mijn zuster dat er een brief binnen is gekomen van Lindorff. Met daarin beschreven dat ik een bedrag van €1200,-- eur moet gaan betalen m.b.t. van een vordering van T-Mobile.
Dit is het enige wat ik heb vernomen van haar, ik weet het is summier.

Nu ik Lindorff gebeld , maar voordat ik dit deed heb ik even gegoocheld, en kwam de meest bizarre verhalen tegen.

Nu kreeg ik eerst een dame aan de lijn, en ik meldde dat mijn zus een brief had ontvangen.
Allereerst vroeg ze mijn adres, ik vroeg waarom ze dit in dit stadium moet hebben.
Ze gaf geen antwoord en bleef maar vragen naar mijn adres.
Dit heb ik dus niet gegeven.

Ik had wel het adres opgegeven waar de brief naar toe is gestuurd.
Ze kon mij melden dat het om een vordering van t-mobile ging uit 2005.

Ik werd ook doorverbonden naar een collega, ik heb gemeld altijd een zakelijk mobiel nummer te hebben, en ik van niets afweet.
Nu bleef ook hij mijn adres vragen dit heb ik wederom niet gegeven.

Hij zegt dat hij wel brieven zal gaan sturen naar mijn zus.

Moet ik naar mijn advocaat gaan?
Wat kan ik het beste doen?

Alvast bedankt, voor jullie reacties want zo te lezen is lindorff de boel echt aan het flaschen.
Laatst gewijzigd door hendrid op 31 mei 2011 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door renegade66 »

Ze kon mij melden dat het om een vordering van t-mobile ging uit 2005
nooit eerder een brief gehad?
is ook geen vonnis uitgesproken?

dan heeft lindorff lekker pech, deze vordering is verjaard.

lindorff begint steeds meer de praktijken van intrum justitia over te nemen.

ik wordt elke dag wel 5, 6 keer gebeld door hun en dan wordt de hoorn er op gegooid.
ik heb 1 keer terug gebeld en kreeg te horen dat ik de termijn april moet betalen.
deze termijn is echter al betaald, dit wordt namelijk elke maand gedaan en heb ik gecheckt.

ik moest het toch maar doen anders zouden ze het doorzetten naar een deurwaarder en de rentestop weer gaan opheffen.

ik heb ze gewaarschuwt mij niet meer telefonisch lastig te vallen anders zal ik aangifte doen.
kreeg ik als antwoordt dan moet u maar betalen. toen werdt ik woest en heb opgehangen.

je raad het bijna al nog geen 2 uur later wordt ik weer lastiggevallen door dat vervelend lindorff.

mevr. bosch dit gaat te ver, doe er nu iets aan, anders sta ik straks op het politiebureau aangifte van stalking en intimidatie te doen.

hendrid
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 mei 2011 16:17

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door hendrid »

zo ver ik weet nooit een brief ontvangen van hun, en een vonnis ook niet.

Wat een smerige zaken houd lindorff erop na. Maar moet ik mijn rechtsraadsheer om hulp gaan vragen?

ik las net ook op hun site:

BETAAL AAN LINDORFF


Wat doet u met uw vakantiegeld in 2011?

In de maand mei ontvangt Nederland massaal vakantiegeld. Bijna de helft van de Nederlanders (45%) besteedt het vakantiegeld dit jaar aan vakantie. Huishoudens besteden hun vakantiegeld echter steeds vaker aan huishoudelijke uitgaven, het aflossen van schulden (23%) en leningen en het aanvullen van tekorten op de lopende rekening. Dit blijkt uit de vakantiegeldenquête van het Nibud (Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting).

Wat gaat u doen met uw vakantiegeld?
TIP: Gebruik dan (een deel van) het vakantiegeld om bestaande schulden of betalingsachterstand weg te werken en ga zorgeloos de zomer in.

Bent u een bedrag aan Lindorff verschuldigd?

Maak dan - net als de rest van Nederland - slim gebruik van uw vakantiegeld om het openstaand saldo aan Lindorff te betalen. Om aandacht te vragen voor het vakantiegeld in relatie tot het openstaande saldo dat veel consumenten hebben bij Lindorff is er in de maand mei een campagne van Lindorff in de vorm van een ansichtkaart. Duizenden consumenten krijgen een ansichtkaart thuisgestuurd met een persoonlijke code erop afgedrukt. Deze persoonlijke code geeft iedere consument de gelegenheid om op de website van Lindorff direct zijn of haar openstaand saldo aan Lindorff te betalen via iDEAL.



Geen ansichtkaart van Lindorff ontvangen?

Dan kunt u natuurlijk nog steeds uw openstaand saldo aan Lindorff betalen. Ons advies hiervoor is te betalen via iDEAL. U vindt deze betaalwijze op onze website. Vergeet daarbij niet uw betalingskenmerk te vermelden. Op onze eerder gestuurde correspondentie vindt u altijd het betalingskenmerk en begint altijd met de letter ''M''.

Direct via iDEAL betalen? Klik hier. Voor andere betaalwijzen klikt u hier.


ik ben beniewd hoe dit verder gaat lopen, anders vraag ik mijn advocaat een zaak tegen hun aan te spannen......

hendrid
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 mei 2011 16:17

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door hendrid »

Deze brief heb ik net gemaild.

Lindorff BV


31-05-2011,



Betreft: uw brief met referentienummer xxxxxxxxxxxx

Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van bovengenoemde correspondentie van uw kant bericht ik u als volgt. Voor zover ik kan nagaan ben ik niets aan uw opdrachtgever verschuldigd, omdat ik geen overeenkomst met uw opdrachtgever ben aangegaan.
Als u de vordering desalniettemin handhaaft, zie ik graag de onderliggende bewijsstukken zoals een contract of opdrachtbevestiging van u tegemoet.

Overigens ben ik niet gediend van de intimiderende toon van uw correspondentie, die overigens ook in strijd is met de gedragscode van de NVI (Nederlandse Vereniging van Incasso-ondernemingen). Daarin is voorgeschreven dat debiteuren uitsluitend op gepaste wijze benaderd worden zonder dat bedreigende en/of intimiderende methoden worden gebruikt. Ik verzoek u derhalve uw toon te matigen en op correcte wijze te communiceren.

Ik ga er vanuit dat deze kwestie hiermee is afgedaan, dan wel dat ik binnen een week na heden van u de bewijsstukken ontvang waaruit blijkt dat en waarom ik toch iets verschuldigd zou zijn.


Hoogachtend,



Ben benieuwd of ze gaan regaren, ook zegt mijn rechtsbijstand dat het al verjaard is, dus dat ik me nergens zorgen om moet maken.

Ook heb ik de brieven nu gemaild gekregen en er staat in de koptekst dat het om t-mobile gaat en verder in de brief dat het over kpn gaat. Ze verzinnen maar wat volgens mij.....

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Bewaar alles ,brieven,mailtjes etc.
Doe niets telefonisch en geef geen gegevens hoe hard ze ook dreigen.

En renegade heeft gelijk ,het is verjaard.

Hier nog zoiets,

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 36&t=78237

hendrid
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 mei 2011 16:17

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door hendrid »

aan snepke bedankt voor je reactie ik zal mijn mail ook posten op andere sites.
Wat zal jij persoonlijk doen in deze.

Ik vind het ook zowat om nu al mn advocaat er op te zetten die zegt immers ook dat het verjaard is.
Maar toch die rare praktijken van Lindorff, zitten me niet lekker. Echte oplichters eerste klas.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

hendrid schreef:aan snepke bedankt voor je reactie ik zal mijn mail ook posten op andere sites.
Wat zal jij persoonlijk doen in deze.

Ik vind het ook zowat om nu al mn advocaat er op te zetten die zegt immers ook dat het verjaard is.
Maar toch die rare praktijken van Lindorff, zitten me niet lekker. Echte oplichters eerste klas.
Je hebt ze toch een brief/mail gestuurd?
Wacht af wat je voor antwoord krijgt .
En je niet druk maken ,het is verjaard,ze kunnen daar niets meer mee.

hendrid
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 mei 2011 16:17

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door hendrid »

ik zal het hier plaatsen mocht ik antwoord krijgen.

Ik zal wel doorgaan het op zoveel mogelijke sites te plaatsen, heb net ook de juriste gesproken van mijn werk die wil zich er ook wel hard voor maken, ze vond het een leuke klus hahahah :D :D

maluch
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2011 11:10

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door maluch »

had ook te maken met lindorff

moest een rekening betalen van 85 euro is gedaan maar ook kreeg ik er over heen berekend een bedrag van 37 euro
bedrag was betaald op 16 mei en op 18 mei kreeg lindorff de opdracht het geld te innen
tussen haakjes kreeg de brief pas op 24 mei
gelukkig was de rekening al betaald voor dat het daad werkelijk in handen was van lindorff maar goed toch ff gebeld en kreeg als antwoord dat idd de rekening betaals was maar ik alsnog wel ff de 37 euro wilde betalen
ook gevraagd waar die 37 euro uit bestaat maar kreeg geen antwoord
nu is alles gelukkig opgelost door dat ze geen poot hadden om op te staan

maar wat ik niet begrijp is dat als er hier gepost wordt er wel een reactie los kan komen van dit bedrijf

aan de telefoon hebben ze een stalen plaat voor het hoofd maar zodra er een site als tros radar er aan te pas komt willen ze ineens wel contact hebben

Jochen & Esther
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mei 2011 13:23

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Jochen & Esther »

snepke schreef:Zowieso nooit bellen,geen gegevens verstrekken hoe hard ze ook dreigen.
Mailen(leesbevestiging) of aangetekend schrijven.
En administratiekosten hoef jij niet te betalen.
Laat ze maar dreigen,meer kunnen ze niet doen,voor administratiekosten gaan ze geen rechtzaak van maken(die verliezen ze )

ik ga niets meer aangetekend versturen
ik blijf geld uitgeven voor dat bedrijf, ik doe niets meer dat ze maar komen.
en als ze zouden komen 't is wat jij ook zelfs zecht voor dit bedrag is dat niet rendabel.

vermoed ik.......

Guardian72 schreef:

@ Jochen & Esther - inderdaad - niet meer bellen.
Actiepunten:
1) Doe aangifte tegen de 'onbekende' persoon die op jullie naam iets heeft afgesloten.
2) Doe aangifte tegen CD wegens oplichting, en afpersing (Dreiging met incasso en rechtszaak om onterechte betaling af te dwingen)
3) Doe aangifte tegen Lindorff, indien zij niet staken met hun onterechte incasso`s, wegens oplichting/fraude en afpersing/bedreiging.

Dan - eis van CD EN Lindorff een vergoeding voor de gemaakte belkosten.
Via je telefoonrekening kan je die specificeren.
Daarnaast een vergoeding voor de tijd (zie telefoongespreksduur) en eventueel portokosten.

Geef ook duidelijk aan dat je eist dat zowel CD als Lindorff hun onterechte acties staken - daar aan jou nooit iets geleverd is.
Daarbij is het van de zotte dat CD dit zomaar denkt te kunnen doen - ze weten toch waar een en ander staat (via chipkaart kan dit nagezocht worden).
Ergens is een fout in hun administratie geslopen, al dan niet met hulp van een ander, en probeert men hun fout op jullie af te wentelen.

Als je in je recht staat - simpel, leg een dossier aan, doe NIETS meer over de telefoon, en eis dat zij of keihard bewijzen dat jij een en ander hebt a) aangevraagd, b) geleverd hebt gekregen, en c) aanmaningen e.d. hebt ontvangen.

Indien zij dit niet kunnen, dan dienen ze te staken met hun pogingen, en de gemaakte kosten te vergoeden - zolang dit niet gebeurt blijft de aangifte gehandhaafd.

Succes.

Aanvulling - door gebruiker Gesinus getipt:
Er is momenteel een mogelijkheid om gratis een fax te versturen via internet.
Dus zonder fax apparatuur.
Via de volgende link: http://www.stuureenfax.nl/index.php
Zodra je het bericht verstuurd krijg je per mail een bevestiging dat je mail onderweg is. Als de fax is ontvangen krijg je weer een bevestiging.
Misschien handig om zo veel mogelijk hiervan gebruik te maken.

aangeifte heb ik gedaan tegen deze (ook nog bekende familie)
persoon, en ook zijn nodige gegevens maar Lindorff en Politie doen niets.

Politie zegt: dat het een lastige situatie is maar aangezien deze persoon in Belgie woond is dit formeel te lastig om het te realiseren.

Lindorff schrijft: vandaag weer een drijging te deurwaarder etc. etc. etc. terwijl deze ook nog een kopie van aangifte hebben (oplichting).
sterker nog ze geven toe dat:
alleen mijn achternaam (niet eens mijn voorletters), en mijn adres klopt.
mijn geboorte datum, rekening nummer + bankonderneming, voorletters, en handtekening. komen niet overeen.

ook wisten zij mij te vertellen dat dit abbonement al 4 jaar netjes was betaald geworden vanaf dat rekeningnummer. en dat deze persoon plots de betaalmachtiging had ingetrokken.



wel bedankt voor alle reacties!!!

ik zou 't mooi vinden als zijn een koude doche zouden krijgen.


mvg. Jochen
Laatst gewijzigd door Jochen & Esther op 01 jun 2011 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

angel69
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jun 2011 20:43

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door angel69 »

hoi lezers,

Nu ik de finacieen van me vriend aan het door spitten ben kom ik dus ook lindorff alias Transfair b.v. tegen.

Nu hebben ze wel beslag gelegd op zijn loon en het bedrag wat er open staat kom ik nergens tegen.Ook kom ik de datum 2009 tegen en nu is het 2011 en er zijn enkele korte betalingen geweest en gaat om iets meer als 3000 euro.Nu is mij vraag hoe en wat te doen want ik denk dat ik beter na de sociale liederen kan gaan want betalen is zoals ik hier lees geen optie.Morgen even bellen waar over het gaat en zorgen dat ze het ook toe sturen de info.De jong heeft de zaak in handen en is Gerechtsdeurwaarde.

Er staat ook nog ergens in dat er een vonnis op 21 september 2006 uit is gesproken door het kantonrechter te locatie eindhoven kan ik daar info op vragen?Mocht er alles niet kloppen kan mij vriend dan zijn betaalde geld terug eisen van ze?

met vriendelijke groet een speurneus

en wens iedereen succes toe in de zaak lindorff b.v.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

angel69 schreef: Er staat ook nog ergens in dat er een vonnis op 21 september 2006 uit is gesproken door het kantonrechter te locatie eindhoven kan ik daar info op vragen?
Als er inderdaad een uitspraak is, moet je deze via www.rechtspraak.nl terug kunnen zoeken. - Directe toegang tot de zoekfunctie: http://zoeken.rechtspraak.nl/default.aspx
angel69 schreef:Mocht er alles niet kloppen kan mij vriend dan zijn betaalde geld terug eisen van ze?
Als er aantoonbaar fouten zijn, of zaken die niet kloppen, zeker.
Maar de vraag is wel - als er een zaak geweest is, en al zo lang geleden - waarom heeft vriendlief geen actie ondernomen.
Als je onterecht zou moeten betalen - dan laat je het toch niet op zijn beloop?

angel69
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jun 2011 20:43

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door angel69 »

Guardian72 schreef:
angel69 schreef: Er staat ook nog ergens in dat er een vonnis op 21 september 2006 uit is gesproken door het kantonrechter te locatie eindhoven kan ik daar info op vragen?
Als er inderdaad een uitspraak is, moet je deze via http://www.rechtspraak.nl terug kunnen zoeken. - Directe toegang tot de zoekfunctie: http://zoeken.rechtspraak.nl/default.aspx
angel69 schreef:Mocht er alles niet kloppen kan mij vriend dan zijn betaalde geld terug eisen van ze?
Als er aantoonbaar fouten zijn, of zaken die niet kloppen, zeker.
Maar de vraag is wel - als er een zaak geweest is, en al zo lang geleden - waarom heeft vriendlief geen actie ondernomen.
Als je onterecht zou moeten betalen - dan laat je het toch niet op zijn beloop?
Nou vriendlief heeft het dus laten versloffen allemaal.En nu ben ik dus alles aan het uitzoeken hoe en wat er gaande is.Net de jong aan de telefoon gehad en kreeg geen info omdat meneer neit zelf belt.Maar gaat moeilijk he als je aan het werk bent.Maar heb ook lindorff maar eens gebeld die vertelde dood leuk dat het van de whekamp afkomt terwijl me vriend zeker weet dat hy der nooit iets heeft besteld.Vind het allemaal een beetje vreemd en ga nu maar proberen contact te krijgen van de whekamp en dan maar eens kijken wat die te vertellen hebben.Maar het vreemde van het hele verhaal is dat in juni het bedrag hoger is dan die van het zelfde jaar maar dan in september scheelt 117.46 gaat omlaag met de kosten raar maar waar??En dan executie kosten ectra meer als 400 euro .heb op uitspraken gekeken maar heb het zaaknummer in getoetst maar kwam niks uit rollen en weet dus niet of de zaak wel of niet heeft gediend.Maar laat het er zeker niet bij zitten zekers te weten van niet en zeker nu ik alles heb door gespit en met de naam lindorff word je echt niet vrolijker van .

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Als er een vonnis is,betaal je niet onterecht.
Je bent dan veroordeeld tot betaling.

Als er in 2006 een vonnis geweest(20 jaar geldig)en je vriend heeft niet genoeg/op tijd betaald ,leggen ze loonbeslag,dat is niet zo vreemd.

Als er geen vonnis is ,mogen ze geen loonbeslag leggen.Maar er is een vonnis,ik denk dat je vriend de betalingsregeling niet is nagekomen en daarom loonbeslag is gelegd

Gesloten