Oke Sjef,
Iedereen die op de basisschool de lessen begrijpend lezen wel heeft gevolgd, maakt uit deze quote het volgende op
1. Pierre begrijpt de kwestie T50/T70;
(Jouw collega heeft hem dat natuurlijk haarfijn uitgelegd)
2. De T50 is een oud product;
(wie is Pierre om dat uit zijn duim te zuigen? Jouw collega zal
dat hem wel hebben verteld)
3. De T50 wordt niet meer gevoerd.
(ook dit zal jouw collega hem wel hebben wijsgemaakt. Vervelend
toch, dat de werknemers van HM niet eens weten welke producten
ze verkopen).
Dan nu nog het PRODUCT:
Onterecht schreef ik dat de t50 niet meer bestond. Onjuist. Ik heb hier enkele telefoontjes aan besteedt en men vertelde mij: Er wordt de t70 geadviseert, de t50 blijft voorlopig bestaan voor mensen die hier interesse in hebben.
En wederom is weer bewezen wat voor onzin je allemaal uitkraamt !!!
Ik begin wel medelijden te krijgen met die klanten van jou !!
Pure onzin.Maar daarna besluiten de hogeren in rang (volgens de geldende spelregels bij HMI) hoeveel provisie er wordt doorbetaald aan de medewerker. Het is immers zo dat iemand ook provisie ontvangt over de afgesloten producten door medewerkers die hij of zij 'onder zich heeft'.
Alle provisies worden door de maatschappij betaald !!
Nee HM moet helemaal niets.Een HMI medewerker ADVISEERT een klant en dan komt een assurantietussenpersoon de boel in orde maken.
Ja HM moet wel!
Toevallig zijn ze zo slim geweest om het zo te doen.
Wat normaal gesproken 1 persoon doet, hebben wij verdeeld over 2 personen. Een adviseur is nou eenmaal goedkoper dan een assurantie-tussenpersoon.
HM leent helemaal niemand, assurantie bedrijven komen graag naar ons toe, en vragen of ze misschien een agentschap van HM mogen worden, omdat deze ook wel weten wat voor gigantische maatschappij HM is.Daarvoor 'leent' HM talloze van 1-persoons assurantiebedrijfjes die onder hun naam de verzekeringen indienen bij HM.
Kun je even aangeven over welke inschrijvingen je het probeert te hebben ??Trouwens..gezien de Kvk-inschrijvingen die nu opeens (toeval?) als paddestoelen uit de grond schieten, blijken er nogal veel op dezelfde adressen te zijn ingescheven. Komt niet erg betrouwbaar over.
Er zijn al zeker meer dan een jaar geen nieuwe inschrijvingen van HMC
te ontdekken op de KVK site.
Jij hebt je zeker een leaseplan aan laten smeren door Simon en EM !!Daar kom je dan nog wel achter Karel je heb je op zijn zachtst geaschreven lekker laten foppen.