LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
el mahdioui
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 dec 2010 01:50

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door el mahdioui »

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik vanaf dag een super ben geholpen door Samantha.

Ook ik heb in oktober een banksel bestelt in Montfort en ook helmaal betaald nl €1500.
Toen ik de berichten zag werd ik echt helemaal gek. Heb toen gelijk een e-mail gestuurd, en kreeg bijna gelijk een reactie terug................ Ik moest mij geen zorgen maken en mijn bankstel zou zeker geleverd woren. Een maad later kreeg ik een telefoontje .......... afgelopen december had ik mijn bankstel binnen, nog eerder dan de leverdatum. Helaas zat de lounch gedeelte aan de verkeerde kant en dat past niet in mijn woonkamer.
Ik heb Samantha gelijk ge-emaild en ze belde mij binnen twee minuten terug...... en ze vond het zo erg voor mij. Ik mocht bij Hoogland een herbestelling doen en deze bankstel zolang gebruiken. Ik heb een nieuwe bankstel besteld en heb gelijk een salontafel en een eettafel met vier stoelen bij besteld. Ik zou in week 12 alles binnen krijgen ........en ben vandaag gebeld...dat ik maandag gebeld word voor een afspraak want alles is binnen gekomen.

Samantha.....je bent GEWELDIG........
Jammer dat jullie zo afgez...@# worden...jullie werken daar ook om je brood te kunnen betalen.....en meer kunnen jullie ook echt niet doen.....

Maar weet zeker dat er veel nare gasten op dit forum zitten om de boel op te hitsen....en zelf totaal niets besteld hebben........TRIEST want anderen wachten nog steeds op hun meubels....en zijn hiermee zeker niet geholpen
Voor alle andere die op hun bestelling wachten...succes....

misscali
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door misscali »

Inderdaad ben het helemaal met u eens, maar Sam als ik jou was zou ik me er zoizo niet druk over maken je weet dat jullie geen oplichters zijn. Ik ben ook al gebeld en Donderdag krijg ik mijn bank ook de protex certificaten worden per post al gestuurd!!Kan nie wachten maar zo zien jullie maar dat het geen oplichters zijn!!!
het is gewoon de pech voor sommige dat ze bij de oude baas hebben gekocht.

richardz1973
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door richardz1973 »

Bericht verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen scheld- of vloekwoorden en nodeloos kwetsende tekst(en) te gebruiken.

shirley-balou
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2011 19:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door shirley-balou »

kan iemand mij het email adres van meubelmarkt monfoort geven ik weet niet hoe ik daar aan moet komen ik heb al 2 emails verstuurd maar ik denk dat het niet meer bestaat waar ik ze naar toe stuur ik heb geen ander adres

baidah81
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 dec 2010 20:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door baidah81 »

Ik heb diverse malen te horen gekregen dat mijn bed in week 8 binnen zou komen en geleverd zou worden.
Het is nu al week 9 en ik hoor maar niets. Er reageert ook niemand op mijn mailtjes.
Ik ben dus waarschijnlijk gewoon een paar honderd euro lichter en krijg geen goederen meer.

robenjill
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2011 23:23

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door robenjill »

Nou ik heb vorige week ook een paar emails gestuurd, maar nog steeds geen reactie. Begin er nu ook echt aan te twijfelen of sommige reacties hier echt zijn.
Als mensen 300 euro hebben aanbetaald, nemen ze maar al te graag contact met de klanten op om alsnog een bank te verkopen. want er zit toch 100 tot 150 % winst op dus verdienen hun er toch nog aan, allemaal prima maar laten we het voor de andere gedupeerden dan ook netjes oplossen!?

Heb ook nog contact gehad met de nieuwe eigenaar en voormalige werknemers bij HooglandWonen/Bizonwonen Mijdrecht, die zouden met een voorstel komen.
want heb nu een bank die totaal niet mijn smaak is omdat die verkeerd besteld is door zo'n fantastische ex-werknemer. Heb er de volle de mep voor betaald €1575,- en zit nu nog steeds met een leenbank die totaal niet lijkt op degene die besteld was.
Ik met mijn goeie gedrag bood aan dat hun deze bank terug namen (zoals vermeld op factuur en nog verkoopbaar is) en ik eventueel iets bij zou bij betalen, ik had donderdag contact gehad met HooglandWonen Mijdrecht en hun zouden erop terug komen maar nog steeds niks vernomen.

Maar ik hou jullie allemaal op de hoogte of ik nog iets hoor, dan kunnen we ervan uitgaan dat de reacties ook kloppen en of er inderdaad nog met mensen rekening word gehouden die gedupeerd zijn en niet alleen om het geld gaat.

Ps
Heb net een mail de deur uit gedaan en die is als volgt:

Zou u mij op de hoogte kunnen stellen wanneer ik uitsluitsel zal krijgen of mijn correcte bankstel nog geleverd word,of een andere oplossing.
Ik heb al enkele e-mails gestuurd maar nog steeds geen reactie gekregen,ik had afgelopen Donderdag (24 feb.) telefonisch contact gehad met Hooglandwonen/Bizonwonen te Mijdrecht,die zouden erop terugkomen hetzij telefonisch of per mail voor een oplossing. Maar nog steeds geen reactie, wij zitten nog steeds op een leenbankstel die nog verkoopbaar is zoals vermeld op factuur en we willen graag weten waar wij aan toe zijn. Deze bank is totaal niet onze smaak, hopelijk komen wij tot een goede oplossing.

In afwachting van uw reactie verblijf ik

Ben benieuwd of ik nog reactie krijg en of ik nog iets positiefs over die firma kan melden, maar ik hou jullie op de hoogte.

el mahdioui
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 dec 2010 01:50

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door el mahdioui »

Ik ben gebeld en a.s. vrijdag komt alles binnen. Ik word een half uur van te voren gebeld zodat ik niet onnodig de hele dag moet wachten.

Ik weet dat er nog veel mensen op hun bestelling wachten,......... maar als jullie het hele forum lezen zullen jullie zien dat heel veel mensen hun bestelling wel gekregen hebben............. Misschien een beetje geruststelling voor diegene die nog wachten.

Het jammere is als je iets positief schrijft dat je gelijk wordt gekenmerkt als leugenaar......

Toch moet ik erbij zeggen…..hoewel sommige mij levend gaan opvreten…. dat ik nog nooit zo’n goede service heb gekregen…….

Ik meen het echt……

1) Bij het bestellen van mijn bank in Montfoort ben ik super leuk en aardig ontvangen
2) Heb mijn bankstel ver voor de levertijd gekregen….helaas zat het lange stuk aan de verkeerde kant…….maar wie zegt dat het niet mijn fout was………..
3) Wegens het ongemak werd mijn bank gratis geleverd... ik heb geen ongemak ondervonden…behalve toen ik in november stuitte op deze berichten op dit forum…
4) Ik werd een half uur van te voren gebeld dat ze eraan kwamen….zo was ik niet de hele dag aan huis gebonden
5) Toen ik Samantha mailde met de vraag of zij mij wilde bellen….heeft zij mij binnen twee minuten gebeld….letterlijk
6) Ik mocht gelijk een nieuw bankstel bestellen bij Hoogland…….zonder dat er moeilijk overgedaan werd
7) Heb een her-bestelling gedaan en zou mijn spullen week 12 ontvangen….Maar ben gebeld en a.s. vrijdag komt alles binnen…..

Ik meen het welke meubelzaak heeft zo’n goede service en medewerkers die zo meegaand zijn en ook nog super vriendelijk…. en dan nog te bedenken dat ik in het begin ontzettend bot ben geweest…..waar ik mij nu erg voor schaam…….

Naast alle SHI@# blijven ze hardwerken en vriendelijk….

Dus nogmaals ik ben DIK tevreden…ik weet dat anderen die ook hun bestelling gekregen hebben dat zij met mij eens zijn…en voor de rest die nog wachten….heb geduld en het komt goed…..
Met schelden en nare teksten kom je echt niet verder…….

Jullie horen het vrijdag of alles binnen is….en dan zal ik niet meer posten omdat het voor mij dan klaar is……

Dames...doe je ding en let aub niet op berichten die bedoeld zijn voor mensen met een IQ van onder de 40

robenjill
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2011 23:23

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door robenjill »

Waarom word er wel zo snel contact met u opgenomen, ik zit al 2 weken te wachten op een reactie. Zoals ik al zei heeft u waarschijnlijk een kleine aanbetaling gedaan en waardoor ze nog steeds op je konden verdienen (dit is op dit moment mijn visie).
Ik heb het volledige bedrag betaald en zit met een verkeerd bankstel, voor u is het misschien goed opgelost (wat voor mij een vraagteken blijft).Maar ik hoor nog steeds niets na enkele e-mails

kent u die reclame met die oma die op internet (chat) zich voordoet als jonge meid ?, dit lijkt mij een typisch voorbeeld. Wie zegt me dat u niet intern bent om een goed bericht te tonen over HooglandWonen. Wij weten niet waar we aan toe zijn omdat er maar geen reactie komt.
De bank waar ik nu op zit is gebruikt en wie zegt mij nou of mijn goed bestelde bankstel niet in HooglandWonen is geleverd. Ik weet de status niet van niks

Waarom reageer je zo specifiek op mijn woorden (HooglandWonen) en u mij inschat op een IQ van ongeveer 40, ik vind dit echter ongepast. Ik doe hier gewoon mijn verhaal.
Ik hoop dat ik snel wat hoor in verband met mijn bestelling en als het correct word afgehandelt zal ik dit hele verhaal rectificeren.
De bank waar ik nu op zit is gebruikt en wie zegt mij nou of mijn goed bestelde bankstel niet in HooglandWonen is geleverd. Ik weet de status niet van niks misschien word mijn bankstel gewoon weer als nieuw verkocht omdat de bank waar ik nu op zit gebruikt is. En ik nergens terecht kan over de lopende order.

Ik hoop dat ik net als u een positief bericht kan plaatsen over deze firma

robenjill
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2011 23:23

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door robenjill »

Zoals beloofd zou ik melden als ik reactie heb gekregen,

heb vanmorgen een mailtje binnengekregen met excuus voor het lange wachten.
en de levertijd van mijn bankstel. dit word week 15 (heb sinds 26-10 hun leenbank) en 25-5-'10 had ik mijn goeie bank besteld.

nu keek ik op de troostwijk site van de veilingen naar allerlei bankstellen en nu zag ik dat er weer een ander bankstel besteld was dan die ik had uitgekozen, omdat er in de showroom geen naam bij stond welk type het was

Lorient is een bank zonder kussens bij de armleuningen. en wij weten zeker dat we dat hadden omdat ik zelfs in de showroom op het bankstel gaan liggen om te kijken of het lekker lag .

Ik heb de situatie per mail uitgelegd en wacht nog op een reactie en ben benieuwd naar de oplossing (ik heb hoop omdat ik in ieder geval een reactie heb gekregen)

we kijken wel hoe het verder verloopt wacht ondertussen al bijna een jaar
jullie horen de gang van zaken

shirley-balou
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2011 19:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door shirley-balou »

HALLO ROBENJILL

ik zit ook op een bed te wachten al van februari verleden jaar ben ook al die tijd aan het lijntje gehouden ik wil graag een email sturen maar die komen op een of andere manier niet aan ik wil graag aan jouw vragen of jij een goede email adres heb voor mij want jij bent door hun benaderd zou je die aan mij willen geven zodat ik ook contact op kan nemen bvd

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

shirley-balou schreef:HALLO ROBENJILL

ik zit ook op een bed te wachten al van februari verleden jaar ben ook al die tijd aan het lijntje gehouden ik wil graag een email sturen maar die komen op een of andere manier niet aan ik wil graag aan jouw vragen of jij een goede email adres heb voor mij want jij bent door hun benaderd zou je die aan mij willen geven zodat ik ook contact op kan nemen bvd
[email protected]

robenjill
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2011 23:23

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door robenjill »

kokemo schreef:
shirley-balou schreef:HALLO ROBENJILL

[email protected] is inderdaad het goeie e-mail adress

ik zit ook op een bed te wachten al van februari verleden jaar ben ook al die tijd aan het lijntje gehouden ik wil graag een email sturen maar die komen op een of andere manier niet aan ik wil graag aan jouw vragen of jij een goede email adres heb voor mij want jij bent door hun benaderd zou je die aan mij willen geven zodat ik ook contact op kan nemen bvd
[email protected]

Ik wil niet zeggen dat ik al een jaar wacht, er is gewoon wat mis gegaan met bestellen. De verkeerde bank was geleverd(hij was er wel binnen 20 weken), waardoor ik op mijn andere bank moet wachten, ik hoop alleen dat het de correcte bank is deze keer.

Een vergissing of een fout kan iedereen gebeuren, daar zijn we mensen voor
en wist dat er een lange levertijd op zat tussen de 12 en 20 weken
plus door de inval heeft de firma vertraging met alles.
Ik heb ook lang op een reactie moeten wachten maar de mail was vrij netjes en discreet.
Er werd excuses gemaakt en er werd aangegeven dat de toestroom van mailtjes erg groot is en blijvend. Dat kan ik overigens wel begrijpen want zoals je op dit topic ziet zijn er al bijna 1000 berichten en iedere consument stuurt wel 3 vragen die ook weer beantwoord moeten worden.

Ik heb vanmorgen nog een mail de deur uit gedaan met betrekking tot mijn order en hoop ook zo snel mogelijk reactie te krijgen. Hoop natuurlijk dat het niet weer zo lang moet duren maar daar ga ik niet van uit.
Ik heb ook zo'n flauw vermoeden hoe de mensen hier met hun omgaan, degene die het hardst roept dat ik rotte vis ben zou ik ook als laatste helpen.

Ik bevooroordeel ze nog niet ik geef ze nog een kans en dan is er ook nog mijn kant van het verhaal voor jullie. Ik laat het meteen weten wanneer ik reactie op mijn mail heb gekregen!

bnost
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bnost »

als het puntje bij paaltje komt krijg je waarschijnlijk tog niks meer terug net zoals mij vandaag. vorige week zou dan eindelijk na 1miljoenmiljard toezeggingen me bank binnekomen, heel de week niks gehoord dus vrijdag een mail gestuurd waarin ik uitgelegd heb dat ik het echt zat was, tien minuten later samantha aan de telefoon, goed gesprek heel netjes met de mededeling dat de leverencier echt weer vertraging had en dat het deze week dindsag of woensdag werd en dan zou ze me direct terugbellen, deze keer zou het echt echt echt echt ! zo zijn. en? weer NIKS... en nu reageren ze ook niet meer op mijn mailtjes terwijl ik zoals altijd heel netjes mail.. rara politiepet...

blackeye
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jan 2011 18:12

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door blackeye »

JAWEL!!!!!

Onze hoekbank vandaag bezorgt!!!!!!
Prima service van de bezorgers, deze hebben de complete bank tot aan in de woonkamer netjes afgeleverd.

Ik kan niet anders concluderen dat Samantha echt alles voor ons in de puntjes heeft kunnen regelen.
Ik weet dat ook zeker dat de mensen die hier verkondigen dat zij haar best niet doet om alle klanten te helpen zich erg vergissen, want ik kan jullie verzekeren dat zij dat WEL doet.
Dus aan degene die hier verkondigde dat zijn 1 of andere troela is die zich anders voordoet dan ze daad werkelijk is heb ik maar 1 woord. "Get a life"

@ Samantha Namens ons hartstikke bedankt voor al je goede hulp.

Stefano

suus1972
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2011 18:47

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door suus1972 »

Het is nu 19.09 uur en ik zou vandaag mijn bank krijgen...
Heb hem nog steeds niet gehad, ik hoop dat ze nog de hele avond door bezorgen maar heb er een hard hoofd in.

Ben benieuwd, heb meubelmarkt wel een email verstuurd.
Hoop op een reactie, ordernummer 202271.
Ga er nog steeds vanuit dat de bank geleverd wordt.

Stefano stonden er nog veel banken in de vrachtwagen?

suus1972
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2011 18:47

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door suus1972 »

Goed nieuws ze komen om 20.00 uur de bank brengen,

Ik ben superblij!!!!!

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

suus1972 schreef:Goed nieuws ze komen om 20.00 uur de bank brengen,

Ik ben superblij!!!!!
Hebben ze em nog gebracht? En helemaal compleet? ;)

bnost
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bnost »

tegen mij hadden ze gezegt dat ze niet meer bezorgden..
waarom bij sommige wel en bij andere niet?
weet iemand dat?

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

blackeye schreef:JAWEL!!!!!

Onze hoekbank vandaag bezorgt!!!!!!
Prima service van de bezorgers, deze hebben de complete bank tot aan in de woonkamer netjes afgeleverd.

Ik kan niet anders concluderen dat Samantha echt alles voor ons in de puntjes heeft kunnen regelen.
Ik weet dat ook zeker dat de mensen die hier verkondigen dat zij haar best niet doet om alle klanten te helpen zich erg vergissen, want ik kan jullie verzekeren dat zij dat WEL doet.
Dus aan degene die hier verkondigde dat zijn 1 of andere troela is die zich anders voordoet dan ze daad werkelijk is heb ik maar 1 woord. "Get a life"

@ Samantha Namens ons hartstikke bedankt voor al je goede hulp.

Stefano
Ja, ze bezorgen alleen die waaibomenhouten banken, maar over de rest hoor je ze niet, jullie doen net of het een gaven is dat jullie de banken die duur betaald zijn nog geleverd krijgen naar 5-6- maanden, en met jullie duur verdiende centen zijn betaald.
Ik heb bij mm Zevenaar besteld, maar op de veiling van Trooswijk zie ik toch hele anderen verkoopsprijzen als wij er voor betaald hebben, en die Samantha daar richten wij wel een STANDBEELD voor op.

bnost
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bnost »

sja vorige week zou eindelijk mijn bank binnenkomen in het magazijn in mijdrecht, niet dus. na vrijdag gemaild te hebben samantha aan de lijn. beloofde dat hij deze week dinsdag of woensdag binnen zou komen en dan zou ik het gelijk weten. NIET dus.
weer gemaild met de vraag of mijn bank er al is , maar krijg niks meer terug. alsof ze nooit bestonden. ERUG vreemd.
ik ga dan ook gewoon morgen persoonlijk naar dat magazijn in mijdrecht.
iemand al is geweest daar?

Gesloten