LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
Re: ***BROKKENMAFFIA****
ik zit me zo op te vreten dat ik zelfs bordeaux dog niet normaal schrijf
stelletje gekken...
herinner je aub die foto van de aan de hongerdood gestorven MAX
en oordeel dan nog een keer over babette/billie
bah
stelletje gekken...
herinner je aub die foto van de aan de hongerdood gestorven MAX
en oordeel dan nog een keer over babette/billie
bah
misschien is babette van veen ook billie wel bullenmans
allemaal b's billie,bullenmans,babette
hahahahahahahahahaha
en jongens van bullenmans zijn we toch wel het een en ander aan
beledigingen gewend hij weet niet beter
dat naomi probeert met zulke debiele berichten haar topic weer nieuw leven in te blazen verbaasd me ook niet
petra
allemaal b's billie,bullenmans,babette
hahahahahahahahahaha
en jongens van bullenmans zijn we toch wel het een en ander aan
beledigingen gewend hij weet niet beter
dat naomi probeert met zulke debiele berichten haar topic weer nieuw leven in te blazen verbaasd me ook niet
petra
Zoals ik al eerder schreef, ging het mij te ver om alle pagina's te lezen. Vooral omdat ik er al snel achter kwam dat men in dit topic elkaar niet in zijn/haar waarde laat. Ik wilde alleen informatie over het zo goed en gezond mogelijk voeden van mijn hond. Ik ga dan zelf lezen en zelf bepalen wat ik ga doen, natuurlijk ben ik wel benieuwd naar ervaringen van anderen, maar niet zoals jullie dat hier doen. Maar goed, dat is mijn keuze. Als jullie er voor kiezen om zo op elkaar te reageren, moeten jullie dat zelf weten.duiken er weer nieuwe op en iedereen gaat daar weer serieus op in. zonder ook maar in de gaten te hebben dat het uit een en dezelfde hoek vandaan komt(barf natuurlijk YAHOO!) en er moet weer veelvuldig naar deze of andere BARF site verwezen worden omdat ze hem niet kunnen vinden?nou mij lukt het altijd!!!!maar ik heb ook ballen wat je van de meesten hier niet kan zeggen.
Zijn het dan alleen een stel oude wijven die hier op dit topic zitten.
En Bullemans, ik ben 30, geen oud wijf en kan heel goed zelf zoeken. Ik heb ook al veel gevonden, helemaal alleen, goed hè?
Soms is het alleen handig om aan anderen een adres te vragen, omdat zoekmachines e.d. ook niet alles aangeven. Maar bij jou blijkbaar wel, dat is fijn.
Ik heb even rondgekeken, en geconcludeert dat ik aan dit topic verder niets heb. Zeker niet als er direct al vanalles gesugereert wordt over mij. Ik kom helemaal niet uit een bepaalde hoek, ik geef mijn hond tot nu toe nog brokken, omdat ik dacht dat dat het beste was. Nu wil ik mij verder gaan orienteren, en dat ga ik ook zeker doen, maar niet hier.
Nog even ter aanvulling: ik zag dat ik niet ingelogd was, maar het bovenstaande bericht is dus van mij afkomstig.
Wat ik vergat te zeggen: bedankt aan degene die wel de moeite nam om mij verder te helpen door de adressen op te schrijven!!
Wat ik vergat te zeggen: bedankt aan degene die wel de moeite nam om mij verder te helpen door de adressen op te schrijven!!
-
Petra toch.
waar is trouwens je trouwe vriendin eucalipta gebleven?
weet je wat nou zo mooi is.. er wordt hier telkens nieuw leven ingeblazen en ik hoef er niets voor te doen.
ik leun achterover, relax en geniet van de rit.
een ritje langs brokken versus vers versus rashonden versus bastaards corrupte keurmeesters met o-benen, vlees en brokkenfokkers die aan hondenruil doen in de ring
hupsende huskies met 40 km looptraining, leren zwepen, geile keukentrappen , dating dicky..little p*cky versus hou je echt nog van mij brokkenbilly? babette en haar niet uitgekeerde claim, alleen op de bank zitten, wandelaars waar je de ribben niet van kunt zien noch kunt voelen slechts naar raden, ik lust je rauw op de barplaats, wat een prachtige metafoor. nu zijn we beland bij het dilemma of je een hondje bij een junk mag kopen.
Neen.. dat mag je niet !
ik ben de enige die zich hier druk om schijnt te maken.
zie je.. het gaat hier allemaal vanzelf.
de apotheose moet nog komen. zoveel emoties brengt dit onderwerp teweeg.
maar voor diegen die even weggezapt waren.
ik ben naomi, voorstander van een afwisselend compleet vers menu.
ik ben geen barfer slechts een commercieel vers voerder.
ik ben van mening, gestaafd door kennis en ervaring dat vers een alleszins betere voeding is voor je hond dan steriele, kunstmatige doodgekookte brokken ( afval , gif en graan )
in alle pagina's is er nog niet één persoon geweest die mij het tegendeel heeft kunnen bewijzen.
bijna 70 pagina's... en nog geen enkel tegengas gehad wat mijn adrenaline gehalte heeft doen stijgen...
Petra toch.
waar is trouwens je trouwe vriendin eucalipta gebleven?
weet je wat nou zo mooi is.. er wordt hier telkens nieuw leven ingeblazen en ik hoef er niets voor te doen.
ik leun achterover, relax en geniet van de rit.
een ritje langs brokken versus vers versus rashonden versus bastaards corrupte keurmeesters met o-benen, vlees en brokkenfokkers die aan hondenruil doen in de ring
hupsende huskies met 40 km looptraining, leren zwepen, geile keukentrappen , dating dicky..little p*cky versus hou je echt nog van mij brokkenbilly? babette en haar niet uitgekeerde claim, alleen op de bank zitten, wandelaars waar je de ribben niet van kunt zien noch kunt voelen slechts naar raden, ik lust je rauw op de barplaats, wat een prachtige metafoor. nu zijn we beland bij het dilemma of je een hondje bij een junk mag kopen.
Neen.. dat mag je niet !
ik ben de enige die zich hier druk om schijnt te maken.
zie je.. het gaat hier allemaal vanzelf.
de apotheose moet nog komen. zoveel emoties brengt dit onderwerp teweeg.
maar voor diegen die even weggezapt waren.
ik ben naomi, voorstander van een afwisselend compleet vers menu.
ik ben geen barfer slechts een commercieel vers voerder.
ik ben van mening, gestaafd door kennis en ervaring dat vers een alleszins betere voeding is voor je hond dan steriele, kunstmatige doodgekookte brokken ( afval , gif en graan )
in alle pagina's is er nog niet één persoon geweest die mij het tegendeel heeft kunnen bewijzen.
bijna 70 pagina's... en nog geen enkel tegengas gehad wat mijn adrenaline gehalte heeft doen stijgen...
Ik begin een beetje de weg kwijt te raken door dit bos.Hopelijk vind ik de uitgang nog.Maar goed ik kom er wel een keer uit Ik blijf gewoon vers voeren en dan zien we wel verder .Ik val hier van de ene verbazing van de andere.
groetjes van een dizzy nellie.
groetjes van een dizzy nellie.
Eucalipta leest wel mee, daar hoeft jij je geen zorgen over te maken.
Eucalipta
Eucalipta
-
Gelukkig Maar.
Ik maakte me al zorgen dat je misschien depressief van je balkonnetje was afgesprongen
Ik maakte me al zorgen dat je misschien depressief van je balkonnetje was afgesprongen
Naomi,
Neem eens contact met me op als je wilt?
Mijn mailadres kun je vinden op bp (moet geen probleem zijn voor je)
Mijn mailadres kun je vinden op bp (moet geen probleem zijn voor je)
Naomi,
Eigenlijk best wel zielig. Zo overtuigd van je (commercieel voor jou interessante) gelijk, en zo weinig medestanders. Dat leidt tot vreemde hersenspinsels:
Maar goed dat onze Naomi niet voor een gat te vangen is, niet voor niets heeft zij de naam brokkenmafia gekozen. http://www.animerpgnet.com/Images/armit ... -NAOMI.jpg
Meid je bent vast een l****r d**g, maar laat deze beker aan mij voorbijgaan... http://www.dubbelop.nl/matthesiusnew/La ... ijgaan.JPG
eet smakelijk
Eigenlijk best wel zielig. Zo overtuigd van je (commercieel voor jou interessante) gelijk, en zo weinig medestanders. Dat leidt tot vreemde hersenspinsels:
Pas maar op, straks wil je de vreemde gedachten nog gaan uitvoeren, en dan wordt je uit de ouderlijke macht van je hondje gezet.hupsende huskies met 40 km looptraining, leren zwepen, geile keukentrappen , dating dicky..little p*cky versus hou je echt nog van mij brokkenbilly? babette en haar niet uitgekeerde claim, alleen op de bank zitten,
Maar goed dat onze Naomi niet voor een gat te vangen is, niet voor niets heeft zij de naam brokkenmafia gekozen. http://www.animerpgnet.com/Images/armit ... -NAOMI.jpg
Meid je bent vast een l****r d**g, maar laat deze beker aan mij voorbijgaan... http://www.dubbelop.nl/matthesiusnew/La ... ijgaan.JPG
eet smakelijk
Jij en je zorgen maken?
Dat kun jij helemaal niet, jij kent geen naaste liefde, jij bent alleen ingenomen met jezelf, maar dat mag.
Eucalipta
Dat kun jij helemaal niet, jij kent geen naaste liefde, jij bent alleen ingenomen met jezelf, maar dat mag.
Eucalipta
-
Dat zie je verkeerd Eucalipta.
zelfingenomenheid is mij vreemd.
over naastenliefde gesproken. ik ben van mening dat je mensen dient te behandelen zoals je zelf behandeld wenst te worden.
ik hou zelf van de eerlijke recht voor zijn raap "mannelijke" aanpak.
de allom bekende hypocriete en manipulatieve vrouwelijke aanpak is mij vreemd en ben van mening dat als alle vrouwen ietsje meer mannelijk zouden doen dat de wereld er een beetje beter uit zou zien en er minder misverstanden zouden ontstaan
zelfingenomenheid is mij vreemd.
over naastenliefde gesproken. ik ben van mening dat je mensen dient te behandelen zoals je zelf behandeld wenst te worden.
ik hou zelf van de eerlijke recht voor zijn raap "mannelijke" aanpak.
de allom bekende hypocriete en manipulatieve vrouwelijke aanpak is mij vreemd en ben van mening dat als alle vrouwen ietsje meer mannelijk zouden doen dat de wereld er een beetje beter uit zou zien en er minder misverstanden zouden ontstaan
Naomi ik heb een idee.Waarom maak je niet een video over c.v.v ??
en gaan uit brengen.Dat zou wel eens heel interessant kunnen zijn !!!!!!
nellie
en gaan uit brengen.Dat zou wel eens heel interessant kunnen zijn !!!!!!
nellie
-
Hi Nellie,
wat een leuk idee
ik zal er eens over gaan nadenken!
groetjes,
Naomi.
wat een leuk idee
ik zal er eens over gaan nadenken!
groetjes,
Naomi.
He gast van 9.13 waar maak jij dat uit op dan?
Wil ikzelf ook wel eens weten, je kent me beter dan ikzelf lijkt wel.
Eucalipta
Wil ikzelf ook wel eens weten, je kent me beter dan ikzelf lijkt wel.
Eucalipta
draaien jullie niet een beetje door hier
een beetje paranoide lijkt het wel
ik heb deze topic niet nodig ben al jaren bekend met vers
dankzij vleesfokker of te wel sabien
het ga jullie goed
dick
daar hoef je niet zo droevig bij te kijken dick
naomi en bullenmans zijn een stelletje harteloze schreeuwers die een sterk vermagerde hond zouden laten lopen
ik denk niet dat zij iets geleerd hebben van bordeaux dog MAX
verder kan bullenmans alleen maar schreeuwen iets nuttigs komt er niet uit
hoe laag is je niveau als je een fiets kopen bij een junk vergelijkt met een hondje van een junk kopen omdat die hond er zo slecht uit ziet
deze topic gaat momenteel niet meer over vers maar over schelden schelden en nog eens schelden
boze gast
naomi en bullenmans zijn een stelletje harteloze schreeuwers die een sterk vermagerde hond zouden laten lopen
ik denk niet dat zij iets geleerd hebben van bordeaux dog MAX
verder kan bullenmans alleen maar schreeuwen iets nuttigs komt er niet uit
hoe laag is je niveau als je een fiets kopen bij een junk vergelijkt met een hondje van een junk kopen omdat die hond er zo slecht uit ziet
deze topic gaat momenteel niet meer over vers maar over schelden schelden en nog eens schelden
boze gast
Om de hond 1 .5 aan de diaree te hebben en niet kan op lossen is ook laag bij de grond,daar moet je onmiddelijk wat aan doen .en jullie doen hetzelfde
YEHHHHH 2e doggynetPaul_B
Gast
Geplaatst op 20 Feb 2004 23:27 door Paul_B
--------------------------------------------------------------------------------
Naomi,
Mijn mailadres kun je vinden op bp (moet geen probleem zijn voor je