LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
baidah81
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 dec 2010 20:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door baidah81 »

Eindelijk kreeg ik dinsdag bericht dat mijn bed binnen was gekomen, wel zonder de matrassen maar toch...
Een ander nadeel is dat ik het bed zelf op moest halen in Mijdrecht.
Helaas zit er geen enkele vorm van garantie meer op de motoren van het bed.
Ik ben in ieder geval blij dat ik mijn aanbetaling niet zomaar kwijt ben.
Iedereen die nog zit te wachten wens ik veel succes! Ik hoop dat er voor jullie ook een redelijke oplossing wordt gezocht.

misscali
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door misscali »

Oooo Jawel hoor heb ook mijn super mooie bank binnen gehad vanochtend al!!Had het protex certificaat al een paar dagen van te voren ontvangen per post en je kan wel degelijk contact opnemen mocht er iets mankeren.
Ben blij en het was toch wel de wacht waard.
Thanks Samantha je bent super en geduldig.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

misscali schreef:Oooo Jawel hoor heb ook mijn super mooie bank binnen gehad vanochtend al!!Had het protex certificaat al een paar dagen van te voren ontvangen per post en je kan wel degelijk contact opnemen mocht er iets mankeren.
Ben blij en het was toch wel de wacht waard.
Thanks Samantha je bent super en geduldig.
Klinkt goed :) Veel plezier van jullie mooie bank. Ik ga weer verder met geduldig wachten op die van mij ;)

el mahdioui
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 dec 2010 01:50

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door el mahdioui »

Vandaag komt ook mijn bankstel, salontafel, eettafel met vier stoelen binnen.....Kan niet wachten...
Jullie horen het wel als ik alles binnen heb......

el mahdioui
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 dec 2010 01:50

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door el mahdioui »

YES YES heb alles binnen.......

Alle andere die nog wachten.....Hoop dat jullie meubels snel komen....
Ik ga niet meer posten....succes allemaal

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Hoe kunnen sommige mensen hun meubels ophalen in Mijdrecht, ik lees elders dat daar ook beslag op is gelegd ???

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

en wie oh wie krijgt er deze week geleverd?? ;)

Donnie10
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 mar 2011 09:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Donnie10 »

Mensen,

Brief gehad ergens in januari dat mijn spullen in week 9 binnen zouden komen in magazijn Meubelmarkten Beverwijk, waar dat tegenwoordig ook mag zijn dat magazijn!??

Vorige week vrijdag (week 9) een mail gestuurd om een afspraak te maken ivm de levering van mijn spullen. Geen reactie ontvangen tot nu toe...

Heeft iemand iets positiefs te melden??

Gr. Quinc
(Order 003168)

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Donnie10 schreef:Mensen,

Brief gehad ergens in januari dat mijn spullen in week 9 binnen zouden komen in magazijn Meubelmarkten Beverwijk, waar dat tegenwoordig ook mag zijn dat magazijn!??

Vorige week vrijdag (week 9) een mail gestuurd om een afspraak te maken ivm de levering van mijn spullen. Geen reactie ontvangen tot nu toe...

Heeft iemand iets positiefs te melden??

Gr. Quinc
(Order 003168)
Dat ze failliet zijn !!!!!!!

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Het is verdacht stil deze week...

bigeone
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2011 17:43

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bigeone »

Hallo allemaal,

Ik dacht dat ik mijn geld kwijt was maar 1 maart was de blije dag ik kon mijn ogen niet geloven, er stond een vrachtwagentje voor de deur.
En wat stond daar in mijn bankstel en eethoek, en het mooiste nog het was precies wat ik besteld had. en er was niks kapot aan.
Het heeft lang geduurd maar we genieten nu van onze spullen, en dat had ik niet meer verwacht.
Ik kan nu alleen zeggen van Meubelmarkten wat ze mij beloofd hebben dat is uitgekomen.
Daarom wil ik Meubelmarkten nog voor bedanken.
Er is nog hoop mensen.
Nogmaals door alle negatieve berichten kan ik allen maar lof uitspreken.

Groet een tevreden man
Wil Kerkhof

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

mglashouwer schreef:Het is verdacht stil deze week...
Valt mij ook op. Misschien heeft antoinetta wel gelijk ?

staal020
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2011 19:06

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door staal020 »

ik heb 16-10-2010 meubels gekocht, ook ik wacht al maanden op mijn spullen, ze reageren niet op mijn mailtjes en de telefoon wordt nooit opgepakt .... wel een briefje in de bus gekregen dat het nog 12 weken gaat duren iemand suggesties hoe ik dit moet aanpakken? heb 1100 aan betaald :(

gr Marcel, HHw

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

crazyme schreef:
mglashouwer schreef:Het is verdacht stil deze week...
Valt mij ook op. Misschien heeft antoinetta wel gelijk ?
Natuurlijk heb ik gelijk ik heb er een jurist op zitten en die heeft het uitgezocht.
Als ik jullie was zou ik het zelfde doen.
Ik heb inmiddels een nieuwe bank staan die ik in een andere zaak heb gekocht wel een showroommodel van Henders en Hazel en had hem binnen een 1 week in mijn huiskamer staan.
Het leuke is dat ik een bank heb die vele male beter is dan bij die oplichtersbende met hun gedeeltelijk leer ik heb nu een vol rundleren hoekbank voor een stuk minder geld als bij meubelmarkten.
De jurist is nu bezig om mijn aanbetaling van 500 euro terug te krijgen.

Ze liegen alles aan elkaar en dat magazijn in Mijdrecht klopt ook geen hol van ik denk dat een aantal mensen hier medewerkers zijn en mensen zitten te misleiden.

robenjill
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2011 23:23

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door robenjill »

ik wacht nu nog steeds weer op een reactie,...
nu al een week ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

MM is failiet, doordat de vorige eigenaar door de FIOD in beschuldiging is gesteld. Het overnemen door de nieuwe eigenaar van MM is ongeldig verklaard. De spullen worden geveild met veel klantenspul wat daar nog stond te wachten.

However MM b.v. is (nog) niet failet (zie CBW). Hierdoor kun je daar niet je verhaal halen op je aanbetaling. De spullen die in het pand stonden tijdens de inval kun je geen aanspraak op maken. Hierdoor zijn er nogal wat mensen (terecht) pissed-off en die lopen nu hier hun gal te spuwen.

De spullen die in bestelling waren bij de nieuwe eigenaar SCHIJNEN nog te worden uitgeleverd. Dit weet je natuurlijk pas 100% zeker als ze met de juiste spullen voor de deur staan. Ik geef ze de voordeel van de twijfel en wacht dan ook nog even tot week 13. Dan komt waarschijnlijk mijn bank. Zo niet dan, is dat mooi zuur :P

Meer dan afwachten kun je momenteel niet doen. Elkaar op de hoogte houden van eventuele leveringen, zodat je (al dan niet betrouwbaar) in de gaten kunt houden dat er geleverd wordt en dat er geen haken en ogen zitten aan de levering (denk hierbij aan foutief besteld, beschadigingen, etct).

Donnie10
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 mar 2011 09:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Donnie10 »

Beste mensen,

Ondanks de brief met duidelijk daarin vermeld week 9 heb ik op dit moment nog steeds niet vernomen van Meubelmarkten (Beverwijk).

We zitten nu in week 10 van 2011 en heb deze week elke dag een mail gestuurd waarin ik heb gevraagd om een reactie. Tot op heden ook nog steeds geen reactie.

Heb de weken zitten tellen en contact gehad met iemand van de geschillencommissie. De originele levertijd was 8 tot 16 weken (aankoop 19 oktober 2010). Inmiddels is dit nu week 20 en nog steeds geen spullen en/of duidelijkeheid hierover.

Aangezien deze nieuwe eigenaar nog niet failliet is zou ik dus na week 20 mijn koop kunnen ontbinden en via het rechtsysteem mijn aankoopbedrag terug kunnen halen.

Ga nu toch steeds meer naar die kant neigen.

Iemand anders ook met een brief van week 9 in hetzelfde schuitje?

Gr. Quinc
Order 003168

Klant Directmeubel
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2011 10:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Klant Directmeubel »

Dag allemaal,

Ik heb sinds de inval van het FIOD altijd hoop gehouden dat mijn bankstel nog wel geleverd zou worden. Was het eerst uiterlijk week 4, kreeg ik in januari de brief (datum 7 januari 2010...) waarin stond vermeld dat het week 9 zou worden. Door de goede berichten op dit forum maakte ik me eigenlijk ook weinig zorgen. Wel regelmatig contact gehad via de mail, en steeds weer netjes reactie teruggekregen dat mijn order (geplaatst op 8 oktober 2010, bij de nieuwe eigenaar) echt geleverd zou worden.
Dat de inventaris van de showrooms geveild werd maakte het allemaal wel wat spannender, waardoor ik in week 8 nog voor de zekerheid een mail stuurde met de vraag of mijn bankstel nog wel in week 9 zou komen. Op 23 februari werd mij nog toegezegd dat het ernaar uitzag dat hier geen aanpassingen op waren gekomen en dat ik in week 9 gebeld zou worden zodra mijn bankstel binnen was. Helaas ben ik vorige week, net als donnie10, niet gebeld en heb ik op de mails die ik heb gestuurd ook geen reactie meer ontvangen. Ook ik heb besloten het CBW te bellen om te vragen naar de huidige stand van zaken. Het blijkt dat er 2 a 3 weken geleden is besloten om faillisement aan te vragen, daar de overname door de nieuwe eigenaar ongeldig is, maar dat er nog geen rechter is die het heeft uitgesproken. En dat je weinig kunt doen dan wachten tot het op de CBW-site staat vermeld en je dan melden bij de aangestelde curator. Wellicht dat deze je kan helpen alsnog je meubel(s) te krijgen, anders ben je niet meer dan de zoveelste schuldeiser - maar als klant sta je wel onderaan de lijst. Mglashouwer, wie heeft jou verteld dat de nieuwe eigenaar nog probeert te leveren? Is er inmiddels niet ook beslag gelegd op de spullen die de afgelopen weken nog binnen zijn gekomen? Het lijkt me goed elkaar op de hoogte te houden!

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Omdat op hun site staat:

Klantorders die nog in bestelling staan, zullen bij binnenkomst gewoon door ons worden uitgeleverd. Bovenstaande betreft enkel de goederen die al in ons magazijn in Montfoort waren binnengekomen ten tijde van beslaglegging.

Hoogachtend,

Meubelmarkten
Directie

En omdat hier zich wekelijks mensen melden die daadwerkelijk de spullen hebben gekregen. Het is dus gewoon geduldig afwachten of dit ook daadwerkelijk bij ons gebeurd...elkaar goed op de hoogte houden is het enige wat we kunnen doen.

Klant Directmeubel
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2011 10:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Klant Directmeubel »

Ja precies, dat schreven zij op 16 februari. Maar sinds er niet meer gereageerd wordt op mailtjes (in mijn geval na 23 februari), lijken er ook heel weinig spullen uitgeleverd te zijn als we naar de berichten hier kijken. Ik vraag me dus af of er na 1 maart nog spullen zijn bezorgd/afgehaald, of dat zich iets heeft voorgedaan (bijv. dat ook alle nieuwe spullen in beslag genomen worden of dat de nieuwe eigenaar niet meer mag leveren omdat hij geen bedrijf heeft - ik noem maar wat) ten nadele van ons... Het is toch opvallend dat zowel Quinc/donnie10 als ik onze spullen vorige week hadden moeten krijgen, maar niets hebben gehoord.

Gesloten