Ze heeft een hond gekocht omdat ZIJ vond dat het beest er niet uit zag en beter zou hebben bij haar. Ach ja, die keus zal niemand maken toch. Als het bij een broodfokker vandaan komt is het niet erg. Maar een junk! Een pup in een winkel, kan allemaal maar een JUNK!
Misschien dat de schreeuwers eens BETER leren te LEZEN. De motivatie om de hond te nemen, even het feit weglaten van waar hij vandaan komt.
Even los van dit persoon waar het hier om gaat, maar gewoon even in het algemeen.
Ik ben het absoluut niet met je eens !!!!!!!
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen honden kopen bij een boerderij, in een hokje achteraf, wat onder de ziektes zit, en waarvan de moederhond maar 1 ding mag doen ; hondjes baren !
De dierenzaken; waar komen die hondjes vandaan ????? echt niet bij een goede fokker hoor !!!!!
En het kopen van een gejatte hond kan ook niet !!!
En dat om een hele simpele reden;
Je stimuleerd die mensen om er mee door te gaan !!!
Voor dat zielige hondje wat jij aanschaft komt weer een ander zielig hondje in de plaats...maar dat is blijkbaar heel moeilijk te begrijpen !
Sorry hoor maar daar kan ik me heel erg kwaad om maken
Voor de duidelijkheid heb ik het niet over de persoon die dat hondje heeft gered, ik ken de situatie niet en zal er ook niet over oordelen.
Maar om te zeggen dat mensen ( in het algemeen ) het niet kunnen schelen waar ze hun hondje vandaan halen, dat is onzin!
Ik probeer zo veel mogenlijk mensen op de hoogte te brengen van die praktijken, maar er is 1 probleem; mensen willen niet luisteren, nee die zien maar 1 ding; een pupje en die willen ze dan ook wel meteen hebben !
En daar wordt ik een beetje moe van....egoistisch en hebzucht zijn de juiste woorden, en dan hebben we het nog niet over het feit dat heel veel honden ( die ook ooit pupjes zijn geweest, lief en schattig ) in het asiel belanden omdat het toch wel wat meer werk is dan dat men had verwacht.
Nee ik kan daar niet bij !
Maar ik ben nu lekker off-topic aan het gaan
Sorry Naomi, moest ik even kwijt