LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Kletscorner - november 2013

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Goedemorgen allen, wel of niet aan het werk: het lijkt een stralende doch frisse dag te worden. Dus...de paden op, de lanen in, vooruit...met flinke pas. Dat was ook zo'n "rode kreet" toch, van de één of andere omroep. Geeft niet welke, we gaan in de toekomst allen te samen, dus als je van de Vara bent krijg je BNN erij, ben je van de Avro komt de Tros achter de kar hangen en de rest weet ik allemaal niet.

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door weetnietveel »

eleven schreef:Mensen die over de rug van andere mensen grapjes moeten maken, om in de belangstelling te staan, hebben een afwijking.
Nou ik weet niet of je dat een afwijking kunt noemen, maar ik vind dat dit alleen kan als je iemand goed genoeg kent en weet dat diegene waarover je een grap maakt erom kan lachen. Moet je dus mee oppassen, want zoiets kan ruzie geven.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Goede morgen!!

Idd de paden op de lanen af,heb al er al frisse wandeling op zitten!!!

Plumber hij is leuk!!!!!

Zit nu ff van bakkie koffie te genieten en warm te worden,hoewel het niet koud buiten is.....nou ja ..het is wel lekker...gezonde frisse neus gehaald...( 4 x pd :lol: )

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door sjohie »

tenormin schreef:Goedemorgen allen, wel of niet aan het werk: het lijkt een stralende doch frisse dag te worden. Dus...de paden op, de lanen in, vooruit...met flinke pas. Dat was ook zo'n "rode kreet" toch, van de één of andere omroep. Geeft niet welke, we gaan in de toekomst allen te samen, dus als je van de Vara bent krijg je BNN erij, ben je van de Avro komt de Tros achter de kar hangen en de rest weet ik allemaal niet.
Het was inderdaad fris vanmorgen ~07.30 op de fiets, brrr..

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Het was inderdaad fris vanmorgen ~07.30 op de fiets, brrr..
Dat is een fikse ~07.30º temperatuur, sjohie :lol: . Maar ik kon me om die tijd nog eens lekker omdraaien, dat is dan een voordeel als men gepensioneerd is en een liefhebber/ster van slapen bent. Maar als je vanmiddag huiswaarts fietst zal het wel +07.30 zijn :wink:

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door plumber »

Weer thuis ze heb het alleen koud

Afbeelding

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door ciske »

plumber schreef:Weer thuis ze heb het alleen koud

Afbeelding
:lol: :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

@plumber, wat fijn dat ze weer thuis is. Nou, je bent volgens mij een grote vent, je hebt haar zo weer warm! Haha, en je had haar al als vermist opgegeven? Nou, bespaart de opsporingsdiensten weer werk. Geniet er maar fijn van.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Hey plumber fijn dat je vrouw er weer is!!!
Nou jij kan haar vast wek lekker opwarmen....met uh....bakkie thee :wink: :lol:

Sjohie,ja vanmorgen wel koud ja,maar rond hakf tien lekker en net een uur buiten geweest,in zonnetje heerlijk!! Ff lekker gezonde frisse lucht happen,nu het kan,weet niet wat het weer gaat doen.
Ene zegt regen,ander vries,andere weerman,sneeuw....FIJN dat soot mededelingen :lol:
Dus geniet van alke droge dag,vind elke weerttype leuk behalve regen jak,maar ja hoort erbij..
Ja vind het wel leuk in tropisch land,blijft gewoon warm :lol:

Loop ik gisterenavond rond 6 uur jaar al donker...
Wil hoek om gaan,komt auto aan,zit ie vol met pieten,zwaaien,degene maar wik mee loop,waar zwaar jij nou naar,ik nou zwarte pieten en de sint die reed ahhahaha,was gewoon iemand van de overkant...ja heel veel al van weekend gevierd,hele kleintjes hebben toch niet door....

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Wil hoek om gaan,komt auto aan,zit ie vol met pieten,zwaaien,degene maar wik mee loop,waar zwaar jij nou naar,ik nou zwarte pieten en de sint die reed ahhahaha,was gewoon iemand van de overkant...ja heel veel al van weekend gevierd,hele kleintjes hebben toch niet door....
Wat, geloof jij niet meer in Sinterklaas? Ikke wel hoor, geloof vooral in zijn cadeautjes, nooit weg. Had gisteravond mijn schoen neergezet bij de schoorsteen (die ik niet heb) en zowaar: er lag een chocoladeletter in: alleen de gever had zijn naam erop gezet: de Telegraaf!! Toch aardig... :mrgreen:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Haha, de Media Markt is boos. Haagse humor mag niet van ze. Gaan we weer. http://www.ad.nl Wilders waardeert Haagse humor in de Scheuâhkalendâh. FF een beetje naar beneden scrollen, aan de linkerkant.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door Jolijn »

tenormin schreef:Haha, de Media Markt is boos. Haagse humor mag niet van ze. Gaan we weer. http://www.ad.nl Wilders waardeert Haagse humor in de Scheuâhkalendâh. FF een beetje naar beneden scrollen, aan de linkerkant.
:lol:

"Relax Media Markt".

Ben 't 's een keer eens met Wilders! :o :lol:

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door sjohie »

Dag 4 in de Ziggo soap, wederom is er geen nieuwe netvoeding bezorgd vandaag.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:lol: :lol: hij is leuk de kalender :lol:

Sjohie BELLEN naar ziggo,gelukig heb je je zelf geholpen,maar he.....niet netjes,wel,weekend ertussen maar als ie vrijdag weg had gedaan had ie vandaag moeten komen...


Werd nu wel frisser..moest ff met hummel da,werd fris,maar lekekr
Alles oke hoor,met hummel :D lekkere wandeling,hij ligt nok out en ik bijna :lol: oh heerlijk crisse neus..maar de rug vind het minder,over de hand hebben we maar noet

Oj ja huishoudelijke mededeling probeeer weer met links de vingers te tikken,oefenen!!
Maar uh oefenen he,maar gaat nog niet al te slecht..
Op bepaalde tijden...

Dus weten jullie het als er iets staat,,ondefinieerbaar,gebeurd vaak bij mij :lol: ja sorry,maak grapje over kij. Eigen rug hoor!! Zere rug ook nog :lol: maar ik ben aan het revalidren.

Ga mu ff plat

Fijne avond

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Plumber, en anderen met hond, kan/kunnen jouw/jullie hond(en) dit ook: http://www.flixxy.com/jumpy-the-dog.htm?utm_source=nl

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door sjohie »

Leuk voor sinterklaas, de My Little Pony paardenslachterij.

Afbeelding


plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door plumber »

tenormin schreef:Plumber, en anderen met hond, kan/kunnen jouw/jullie hond(en) dit ook: http://www.flixxy.com/jumpy-the-dog.htm?utm_source=nl
Om eerlijk te zijn is mijn hond een hond en geen
kunstenaar.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door Jolijn »

8) @sjohie, jij bent echt erg!

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

sjohie schreef:Leuk voor sinterklaas, de My Little Pony paardenslachterij.

Afbeelding
:lol: het is speelgoed,my little pony :( :lol:

Nee leer me hond ook geen kunstjes,al is ie wel slim...maar tot zekere hoogte :lol:

Gesloten