zeug schreef:Een beetje beschaving is ook nooit weg. Ga eens volwassen met elkaar om op dit forum...
Moneyman schreef:Denken is prima. Die gedachten ook uiten niet altijd.
Twee uitspraken, die je op een tegeltje kunt branden of bij registratie/inloggen in beeld brengen. Of het helpt? Uitzonderingen hou je altijd. (Ontevreden klanten helaas ook.)
Hier nog niet opgemerkt-vermeld. Het onderwerp 'Koop niet bij' + bedrijfsnaam in de autohoek is verdwenen. Hopelijk tot ver achter de eeuwige jachtvelden.
Voor alle andere voorgestelde veranderingen/wijzigingen nog een tegeltjestekst: Geduld is een schoone zaak.
Nieuwe software vraagt tijd, nieuwe structuur vraagt tijd en wie 'vaste gebruikers' meer binnen het speelveld wil houden: dat vraagt om mensenkennis. Mo(e)dereren is ook een kwestie van ervaring opdoen.
Voor wie Duits kent: zoek eens op artikelen over Facebook en de handmatige controle op de berichten bij dit bedrijf. Het is een mentaal slopend beroep, het controleren van de berichten, waarvoor Facebook standaard op alle vestigingen een psycholoog in dienst heeft.
