LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
bnost
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bnost »

ja mensen, ik dacht ook op een gegeven moment dat ik echt kon fluiten naar mijn meubels en aanbetaling. maar ook ik heb mijn bank af kunnen halen in mijdrecht, dit magazijn is dus niet dicht.
het heeft indd. lang geduurd, maar ik kan nu dus wel vertellen dat samantha de mensen niet aan het lijntje houd, sommige zullen dat ind. nog denken, net zoals ik lang heb gedacht. maar je moet dus inderdaad geduld hebben.
heb de rest van me order geannulleerd en sta nu quite op 20 euro na, maar ben al blij dat ik me bank nog heb gehad.
mensen succes ermee, en samantha nog bedankt.

Klant Directmeubel
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2011 10:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Klant Directmeubel »

Bnost, wat fijn voor je! Wanneer ben je gebeld en wanneer kon je je bank ophalen? Is er nog iets gezegd over het uitleveren aan andere klanten? Geniet van je bank :)

OYKU200
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2011 19:47

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door OYKU200 »

Best bnost,
kan je ons dan ook vertellen wat het adres is in mijdrecht
ik heb in februari mijn hoekbank gekregen en hoe wij hebben een grijze bank bestel en kregen een bruine met grijze kussens goeie combinatie (afschuwelijk) en de bank is ongelijk samantha heeft ons verteld dat we de bank konden gebruiken en dat we moesten afwachten wanneer de levereancier de goede bank kon leveren
nu wachten wij al 4 weken en niets gehoord samantha reageert niet meer op onze mailtjes leuk is dit
ze hebben zo van bekijk het maar je hebt een toch een kapote bank met verkeerde kleur en kussens doe het daar maar mee echt schandalig

wij willen graag weten wat het adres is van die magazijn in mijndrecht
weet iemand dit

groetjes

robenjill
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2011 23:23

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door robenjill »

Ik wacht al vanaf November op mijn goeie bank :shock: En wederom nog steeds geen bericht terug is nu al 10 dagen dat ik op een reactie zit te wachten

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

OYKU200 schreef:Best bnost,
kan je ons dan ook vertellen wat het adres is in mijdrecht
ik heb in februari mijn hoekbank gekregen en hoe wij hebben een grijze bank bestel en kregen een bruine met grijze kussens goeie combinatie (afschuwelijk) en de bank is ongelijk samantha heeft ons verteld dat we de bank konden gebruiken en dat we moesten afwachten wanneer de levereancier de goede bank kon leveren
nu wachten wij al 4 weken en niets gehoord samantha reageert niet meer op onze mailtjes leuk is dit
ze hebben zo van bekijk het maar je hebt een toch een kapote bank met verkeerde kleur en kussens doe het daar maar mee echt schandalig

wij willen graag weten wat het adres is van die magazijn in mijndrecht
weet iemand dit

groetjes
Hoogland wonen en Slapen
Rendementsweg 12-E
3641 SK Mijdrecht
0297 257577

Veel succes daar ik heb elders gelezen dat ze op alles beslag hebben gelegd

plankieplank
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2010 10:30

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door plankieplank »

Hebben eindelijk ook bericht gehad van MM. En moeten (helaas) zelf onze bank afhalen in Mijdrecht, maar ik heb het er voor over. Zou blij zijn als morgen onze bank na ruim een half jaar eindelijk in ons huis staat.

plankieplank
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2010 10:30

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door plankieplank »

Antoinetta68 schreef:
OYKU200 schreef:Best bnost,
kan je ons dan ook vertellen wat het adres is in mijdrecht
ik heb in februari mijn hoekbank gekregen en hoe wij hebben een grijze bank bestel en kregen een bruine met grijze kussens goeie combinatie (afschuwelijk) en de bank is ongelijk samantha heeft ons verteld dat we de bank konden gebruiken en dat we moesten afwachten wanneer de levereancier de goede bank kon leveren
nu wachten wij al 4 weken en niets gehoord samantha reageert niet meer op onze mailtjes leuk is dit
ze hebben zo van bekijk het maar je hebt een toch een kapote bank met verkeerde kleur en kussens doe het daar maar mee echt schandalig

wij willen graag weten wat het adres is van die magazijn in mijndrecht
weet iemand dit

groetjes
Hoogland wonen en Slapen
Rendementsweg 12-E
3641 SK Mijdrecht
0297 257577

Veel succes daar ik heb elders gelezen dat ze op alles beslag hebben gelegd

De Rendementsweg is niet het adres van het afhaalmagazijn in Mijdrecht waar ik mijn spullen af moet halen!

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

plankieplank schreef:Hebben eindelijk ook bericht gehad van MM. En moeten (helaas) zelf onze bank afhalen in Mijdrecht, maar ik heb het er voor over. Zou blij zijn als morgen onze bank na ruim een half jaar eindelijk in ons huis staat.
Wat is in piepsnaam de reden dat ze het niet kunnen brengen?? :?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Waarom ze het niet brengen ? Ze gaan zo vlak voor opheffing echt geen kosten meer maken.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

sjoegel schreef:Waarom ze het niet brengen ? Ze gaan zo vlak voor opheffing echt geen kosten meer maken.
Nou, meestal zit het transport al bij de prijs in. Ik verwacht wel dat ze het komen brengen of een flinke korting geven, zodat het door een transportbedrijf kan worden vervoerd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

mglashouwer schreef:
sjoegel schreef:Waarom ze het niet brengen ? Ze gaan zo vlak voor opheffing echt geen kosten meer maken.
Nou, meestal zit het transport al bij de prijs in. Ik verwacht wel dat ze het komen brengen of een flinke korting geven, zodat het door een transportbedrijf kan worden vervoerd.
Dat lijkt mij ook de beste strategie wanneer je je meubels snel wil hebben. Eis ook een bloemetje en minstens 50% korting, dat zal ze wel motiveren.......

Klant Directmeubel
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2011 10:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Klant Directmeubel »

Plankieplank, wanneer ben je gebeld? En welke leverweek stond er in jouw brief?

Ik kan trouwens niet meer op de meubelmarkten site komen... jullie wel?

Donnie10
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 mar 2011 09:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Donnie10 »

Daar ben ik inderdaad ook benieuwd naar Plankieplank. En je geeft aan dat de Rendementsweg niet het adres is waar jij je spullen op kunt halen, ik neem aan dat je dan wel een ander adres hebt doorgekregen? Mogen KlantDirectmeubelen en ik die weten?

Thnx!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Mensen, mensen, het betreft hier een bedrijf in liquidatie. Hoeveel service wil je ? Ga rap een boedelbak huren en haal wat er te halen valt. Gezien het zwijgen van meubelmarkt is het nu heel snel afgelopen.

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

Het ziet er naar uit dat de website is opgeheven. Meubelmarkten.nl is sinds 1-maart 2010 geregistreerd bij een webhostingbedrijf in Oss, en de naam is nog steeds actief. De webserver zal wel offline gehaald zijn omdat er geen abonnementskosten zijn voldaan, en dus mogelijk is er ook geen mailverkeer meer mogelijk naar @meubelmarkten.nl

Zou de volgende die Samantha aan de lijn krijgt dit willen melden en willen vragen waar we nu naartoe moeten bellen/mailen ? Desnoods een prepaidnummer, of een google mailadres...

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

mvdswaluw schreef:Het ziet er naar uit dat de website is opgeheven. Meubelmarkten.nl is sinds 1-maart 2010 geregistreerd bij een webhostingbedrijf in Oss, en de naam is nog steeds actief. De webserver zal wel offline gehaald zijn omdat er geen abonnementskosten zijn voldaan, en dus mogelijk is er ook geen mailverkeer meer mogelijk naar @meubelmarkten.nl

Zou de volgende die Samantha aan de lijn krijgt dit willen melden en willen vragen waar we nu naartoe moeten bellen/mailen ? Desnoods een prepaidnummer, of een google mailadres...

Je kunt naar bizonwonen in Heerhugowaard bellen daar zitten de zelfde medewerkers van meubelmarkten !!! Of hoogland wonen in Mijdrecht en mammoet kun je ook proberen.

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

Antoinetta68 schreef: Je kunt naar bizonwonen in Heerhugowaard bellen daar zitten de zelfde medewerkers van meubelmarkten !!! Of hoogland wonen in Mijdrecht en mammoet kun je ook proberen.
Heeft iemand al eens mailcontact gehad met bizonwonen, hoogland of mammoet ? En zo ja naar welk mailadres ?

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

Mensen de website is nog steeds te bereiken hoor. Hopelijk valt het mee en gaat het leveren gewoon door...

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

mglashouwer schreef:Mensen de website is nog steeds te bereiken hoor. Hopelijk valt het mee en gaat het leveren gewoon door...

De site is echt uit de lucht hoor !!!!!!!

Klant Directmeubel
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 mar 2011 10:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Klant Directmeubel »

Antoinetta68, heb jij al contact gehad met Bizon of de andere winkels?

Gesloten