Haha, dat is een waarheid als een koe Vond 't zelf wel lollig.plumber schreef:Om eerlijk te zijn is mijn hond een hond en geentenormin schreef:Plumber, en anderen met hond, kan/kunnen jouw/jullie hond(en) dit ook: http://www.flixxy.com/jumpy-the-dog.htm?utm_source=nl
kunstenaar.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Kletscorner - november 2013
Re: De Kletscorner - november 2013
Kon die nieuwe netvoeding (sorry, heb er geen bal verstand van) door de brievenbus? Zo ja, post word niet meer bezorgd toch op Maandag; alleen pakketpost (zeggen ze). Nou maar hopen dat het morgen komt.sjohie schreef:Dag 4 in de Ziggo soap, wederom is er geen nieuwe netvoeding bezorgd vandaag.
Lieve mensen,
Heb besloten om toch terug te komen, bepaalde mensen zijn toch wel erg gezellig
en kun je bepaalde 'lol' mee hebben.
Zal geen blad meer voor mijn mond nemen en schrijf wat ik denk, dus mensen u bent
gewaarschuwd, haha.
Heb besloten om toch terug te komen, bepaalde mensen zijn toch wel erg gezellig
en kun je bepaalde 'lol' mee hebben.
Zal geen blad meer voor mijn mond nemen en schrijf wat ik denk, dus mensen u bent
gewaarschuwd, haha.
-
@ Choco:
Dank je WA, dat is lief van je.
Zoals mijn moeder altijd zegt, "a dirty mind is a joy forever"..Jolijn schreef: @sjohie, jij bent echt erg!
-
Joh, Choco, zonder jou is het kletstopic niet compleet (alhoewel we er nog steeds een paar missen, helaas, en één in het bijzonder ).
Ja ik mis Trail hier maar die zal ook vast zijn redenen hebben
om hier bewust niet meer te komen.
Ik 'mis' al een tijdje (niet zozeer op het Kletstopic maar op het forum) :Sephora30, VioletPrue, Autimama, manondoris en zo zijn er nog wel meer.
Ja jammer is dat he Jolijn, zijn leuke mensen.
Hoi Chocomelk, wat een prettige verrassing; kom net uit de krochten van Dokter Deen en zie: kunnen we weer lekker genieten van warme chocomel(k). Trail heeft groot gelijk vanuit zijn standpunt, hij weet dat hij meer dan van harte welkom is als hij besluit wel terug te komen. Daar is dit hoekje immers voor: voor vrolijkheid, aardigheid, soms wat hulp, soms verdriet, enfin, een beetje gewone "mededelingen"; elkaar indien nodig even opbeuren.Chocomelk schreef:Ja jammer is dat he Jolijn, zijn leuke mensen.
-
Goed zo chocomelk!!! Bij sommige dingen moet je denken,krijg de.....hik.
Negeren is het beste...
Ja trial idd maar heeft denk'ik,zo,zijn redenen..
Komt wek weer ooit keertje denk ik
Ja isd jolijn die zie ik ook niet meer,raar,he.
Manosoris sxhreef noet gek veel,spahora reselijk en ben ff andere kwijt ja.
Maaar ook emmy 75"etc..
Ik ga lekker slapen.ben kapot...trusten alle,aal en gezond weerop!!!
Negeren is het beste...
Ja trial idd maar heeft denk'ik,zo,zijn redenen..
Komt wek weer ooit keertje denk ik
Ja isd jolijn die zie ik ook niet meer,raar,he.
Manosoris sxhreef noet gek veel,spahora reselijk en ben ff andere kwijt ja.
Maaar ook emmy 75"etc..
Ik ga lekker slapen.ben kapot...trusten alle,aal en gezond weerop!!!
De goeie genen meegekregen, jofel toch?sjohie schreef:Zoals mijn moeder altijd zegt, "a dirty mind is a joy forever"..Jolijn schreef: @sjohie, jij bent echt erg!
-
Ik bedoel inderdaad trail. Hij heeft ook wel zijn redenen... Komt wel goed, denk ik. Laat ik het heel netjes zeggen: ik denk dat wij als gebruikers het niet altijd door hebben als er 'ergens' personeelswisselingen zijn. Iemand die nieuw is kan er met frisse moed tegen aan gaan, waar een voorganger de moed een beetje heeft opgegeven. Zoiets dus. En die frisse moed, afgezet tegen die opgegeven moed, kan zomaar af en toe tot onvrede leiden.Chocomelk schreef:Ja ik mis Trail hier maar die zal ook vast zijn redenen hebben
Hier een hele gekke site: ze bouwen draaiorgels na met legoblokjes.
http://draaiorgelmuseumbonzel.webs.com/dehollander.htm
-
Tja sjohie mag je heeeeeel wat blokjes hebben,
Was wel fris op de fiets vanmorgen zeker of toch maar auto nu,maar ja krabben. Hier wel...
Gistereb niet nu wel..
Was ook al vroeg een frisse neus aan het halen lekker hoor!!,
Kan je vertellen dat het wel lekker was ....maar naar binenn en de cv was ook wel weer lekker,
Maar gezonde lucht....uh als je de shell esso en alle fabrieken hier niet meerekend
Was wel fris op de fiets vanmorgen zeker of toch maar auto nu,maar ja krabben. Hier wel...
Gistereb niet nu wel..
Was ook al vroeg een frisse neus aan het halen lekker hoor!!,
Kan je vertellen dat het wel lekker was ....maar naar binenn en de cv was ook wel weer lekker,
Maar gezonde lucht....uh als je de shell esso en alle fabrieken hier niet meerekend
Een goedemorgen.
-
Goedemorgen Trial!! Blij dat je er weer bent!