Feedback op het Forum - deel 4
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Ik herken het wel, op meerdere devices. Het komt en gaat met vlagen.
-
J. Deltoer
Welke verbeteringen zijn vanmiddag aan het forum toegevoegd?
-
witte angora
Er is sowieso een huiskamerachtig topic verwijderd. Verder heeft het langer geduurd dan gedacht, tot ongeveer 16.52 uur, in plaats van 14.00 uur. Het was dus wel even werk, meer dan vooraf ingeschat.
-
witte angora
-
witte angora
Feit is wel dat ik me vanmorgen weer in moest loggen. Dat is in ieder geval niet verholpen.
bupaul
vindt dit leuk
Moest ik ook. Evenals een reactie kopiëren en vervolgens plakken omdat je bij plaatsing anders 404 krijgt.
Daar mogen de meiden nog wel even aan werken.
Daar mogen de meiden nog wel even aan werken.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Vreemd, ik heb nergens last van. Log automatisch in zonder problemen.
-
J. Deltoer
Is de bevoegdheid om topics te sluiten toegekend aan witte angora of heeft hij alleen een consulterende rol?
Consumenneke
vindt dit leuk
Het inloggen op het forum zelf gaat als je bij inloggen het vinkje ingelogd blijven aanvinkt redelijk goed maar het is dan wel zo dat er een cookie opgeslagen wordt.
Reageren middels de link in de E-mail werkt bij mij tenminste niet want dan kan de pagina niet gevonden worden.
Om te kunnen reageren moet in dan naar de website en dan naar het onderwerp gaan.
Reageren middels de link in de E-mail werkt bij mij tenminste niet want dan kan de pagina niet gevonden worden.
Om te kunnen reageren moet in dan naar de website en dan naar het onderwerp gaan.
Voor het bewuste probleem maakt het niets uit of het vinkje wel of niet aangevinkt is. Gek genoeg werkt het onder dezelfde omstandigheden de ene keer wel en de andere keer niet.
Is de manier van inloggen ook niet browser en de instellingen van die browser afhankelijk, ik gebruik Firefox maar in Edge of Chrome kan de inlogprocedure weer heel anders zijn.
-
Morgan le Fay
Heb FireFox in gebruik en moet ALTIJD standaard inloggen.
Hier Chrome, Idem.
En het berichtje moeten knippen en plakken, want bij poging te plaatsen een 404 melding.
En het berichtje moeten knippen en plakken, want bij poging te plaatsen een 404 melding.
Ik heb het idee dat de site na een aantal minuten flink veel trager wordt, scrollen gaat dan op de telefoon ook niet lekker meer. Alsof er bij iedere sessie data blijft bijkomen voor die gebruiker en daardoor laadtijden extreem worden en alles langzaam wordt. Na de sessie verdwijnt die data dan en start je weer snel en des te langer je blijft, des te langzamer het wordt.
Ik gebruik meerdere devices (IPhone, IPad en Windows PC) en dus ook diverse browsers. Het punt is dat ondanks dezelfde omstandigheden er toch steeds andere uitkomsten zijn op het gebied van wel of niet moeten inloggen.
De 404-melding krijg ik dan weer nooit en het trage herken ik ook niet.
-
witte angora
Altijd grappig om in de nieuwsbrief te lezen dat er om tips wordt gevraagd in een topic dat al gesloten is... gaat om het apothekerstopic in dit geval.
U noemt het grappig, ik noem het dieptriest. Desinteresse zou eventueel ook passen.
-
witte angora
Geen idee, ik niet. Vermoedelijk iemand die er wel klaar mee is.
-
witte angora
Die printscreen heb ik dan niet gezien, maar zijn voornaam weet ik dan weer wel, uit een ander topic...
-
NeoDutchio
Beste moderatie, wanneer gaat er weer goed gemodereerd worden?
Op 20 september in de avond wil een nieuw forumlid een vraag stellen over een abonnement afgesloten aan de deur. Omdat het topic niet openbaar komt te staan word op 21 september in de ochtend opnieuw een poging gedaan om een topic te openen.
Pas deze ochtend, 22 september, geven jullie een druk op de knop en komen beide topics openbaar te staan. Eentje mag dus meteen gesloten worden.
Heeft de TS ook een berichtje gehad dat het topic openbaar staat? Of gaan we wachten tot er een nutteloze discussie ontstaat en vervolgens de forumleden de schuld krijgt dat een nieuwe vraagsteller niet meer terugkomt?
Ook in het topic van Lampen24.nl is zeer selectief te werk gegaan. Er is een bericht van Consumenneke verwijderd. Vervolgreacties daarop zijn ook verwijderd. Op zich geen probleem, behalve dat er bij die reacties ook andere tekst stond die gewoon meeverwijderd is.
Ook blijft er hardnekkig 1 vervolgreactie staan. Waarom word alles weggehaald op die ene reactie na?
Op 20 september in de avond wil een nieuw forumlid een vraag stellen over een abonnement afgesloten aan de deur. Omdat het topic niet openbaar komt te staan word op 21 september in de ochtend opnieuw een poging gedaan om een topic te openen.
Pas deze ochtend, 22 september, geven jullie een druk op de knop en komen beide topics openbaar te staan. Eentje mag dus meteen gesloten worden.
Heeft de TS ook een berichtje gehad dat het topic openbaar staat? Of gaan we wachten tot er een nutteloze discussie ontstaat en vervolgens de forumleden de schuld krijgt dat een nieuwe vraagsteller niet meer terugkomt?
Ook in het topic van Lampen24.nl is zeer selectief te werk gegaan. Er is een bericht van Consumenneke verwijderd. Vervolgreacties daarop zijn ook verwijderd. Op zich geen probleem, behalve dat er bij die reacties ook andere tekst stond die gewoon meeverwijderd is.
Ook blijft er hardnekkig 1 vervolgreactie staan. Waarom word alles weggehaald op die ene reactie na?
kuklos
en Consumenneke
vinden dit leuk