Huiskamer
Re: Huiskamer
Die zijn er gelukkig gewoon nog, WA.
Gewoon te koop in de winkel. De ronde uitvoering heten overigens rondo’s.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:G ... detail.jpg
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:G ... detail.jpg
Van die dingen, ja!
( Jawel, mijn naam is genoemd )
( Jawel, mijn naam is genoemd )
Erthanax
vindt dit leuk
-
Toch apart dat ik ze zolang niet gezien heb. Of ik kijk in het verkeerde koekschap, dat kan ook.
Bij bv de grootstgrutter zitten ze gewoon in het huismerkassortiment, 6 stuks voor € 1,25. "Met echte roomboter." Met voldoende koffie zijn ze goed weg te spoelen.
-
Die van het huismerk vond ik toch al nooit te pruimen. Maar daar kom ik eigenlijk niet zoveel. Lidl en Aldi hebben dat natuurlijk niet, van de Deka en de Dirk kan ik het me niet herinneren. En misschien toch, maar daar kreeg ik dan spontaan maagpijn van. Die heb ik al in geen jaren meer gehad.
Sja, en wat is 'met echte roomboter'. 95% margarine en 5% roomboter is ook nog steeds 'met echte roomboter', om wat te noemen.
Sja, en wat is 'met echte roomboter'. 95% margarine en 5% roomboter is ook nog steeds 'met echte roomboter', om wat te noemen.
Een beetje warme bakker maakt ze nog gewoon zelf. Dan hebben ze zo'n lekker stevige, bijna krokante onderkant en een vulling van amandelspijs. Nom nom nom. Dan liever geen koffie om ze weg te spoelen!
Bij de grootstgrutter lijkt er toch weinig ander vet dan roomboter verwerkt te zijn. Er zit nog wel plantaardige olie in, maar dat is in ieder geval minder dan 15%, en dat kan ook in de "banketbakkersspijsvulling" zitten:
Ingrediënten: suiker, tarwebloem, sojaboon, 15% roomboter, dextrose, rijstmeel, glucose-fructosestroop, amandel, scharreleigeel, sojabloem, plantaardige olie (palm, kokos, raap), natuurlijke aroma's, zout, water, emulgator (sojalecithine [E322]), rijsmiddel (difosfaat [E450], natriumcarbonaat [E500]), abrikozenpit, stabilisator (sorbitol [E420]), weipoeder, citroenschil, gemodificeerd aardappelzetmeel, zuurteregelaar (citroenzuur [E330]), kleurstof (caroteen [E160a]).
Bij de grootstgrutter lijkt er toch weinig ander vet dan roomboter verwerkt te zijn. Er zit nog wel plantaardige olie in, maar dat is in ieder geval minder dan 15%, en dat kan ook in de "banketbakkersspijsvulling" zitten:
Ingrediënten: suiker, tarwebloem, sojaboon, 15% roomboter, dextrose, rijstmeel, glucose-fructosestroop, amandel, scharreleigeel, sojabloem, plantaardige olie (palm, kokos, raap), natuurlijke aroma's, zout, water, emulgator (sojalecithine [E322]), rijsmiddel (difosfaat [E450], natriumcarbonaat [E500]), abrikozenpit, stabilisator (sorbitol [E420]), weipoeder, citroenschil, gemodificeerd aardappelzetmeel, zuurteregelaar (citroenzuur [E330]), kleurstof (caroteen [E160a]).
-
Moneyman
vindt dit leuk
-
10 duizenden stemmen zijn nu ongeldig doordat 70 plussers de verkeerde paperassen in de verkeerde enveloppen hebben gestopt en gepost. Ongelooflijk jammer!
En het is toch zooo simpel. De bijgeleverde instructie is toch helder en klip en klaar ?
En het is toch zooo simpel. De bijgeleverde instructie is toch helder en klip en klaar ?
Ik hoorde dat het te ingewikkeld is gemaakt, je moet er echt even voor gaan zitten om uit te vogelen hoe en wat.moederslink schreef: ↑12 mar 2021 12:3410 duizenden stemmen zijn nu ongeldig doordat 70 plussers de verkeerde paperassen in de verkeerde enveloppen hebben gestopt en gepost. Ongelooflijk jammer!
-
Het zal wel aan mij liggen, maar er is helemaal niets ingewikkelds aan.
Een heldere instructie mét plaatjes.
Een heldere instructie mét plaatjes.
-
Voor de steuntrekkers onder ons heb je de lowbudgetversie. De zogenaamde "bijstandkano" gebakken door Aviateur:
https://www.google.com/search?q=kano+av ... e&ie=UTF-8
Een door de overheid goedgekeurde versnapering.
Zij die financieel ruimer in hun vel zitten, halen bij de plaatselijke banketbakker de versie met 100% amandelspijs en roomboter.
https://www.google.com/search?q=kano+av ... e&ie=UTF-8
Een door de overheid goedgekeurde versnapering.
Zij die financieel ruimer in hun vel zitten, halen bij de plaatselijke banketbakker de versie met 100% amandelspijs en roomboter.
-
Ik heb als inwoner van Duitsland ook per post gestemd, echt een stukje van de cake
moederslink
vindt dit leuk
Ik ook, maar dat kwam dan omdat ze met een camera mijn blaas inspecteerden, en daardoor raakt het hele rioolstelsel behoorlijk geïrriteerd kan ik inmiddels uit ervaring zeggen. Ik was wel een van de weinige klanten die het aanbod om mee te kijken op een secundaire monitor, accepteerde.
-
Maar ja, niet iedereen houdt van cake.juliomariner schreef: ↑12 mar 2021 12:45Ik heb als inwoner van Duitsland ook per post gestemd, echt een stukje van de cake
Ben je ook zo'n zeikerd? Ik ook !sjohie schreef:. Ik was wel een van de weinige klanten die het aanbod om mee te kijken op een secundaire monitor, accepteerde.
Verder vond ik de colonoscopie ook geweldig: ik blijk de contrast pap ruim vier meter te kunnen lanceren met alleen de kracht van mijn endeldarm..
Er lopen nu twee interessante discussies door elkaar. Kano's van een vliegenier, pap die gelanceerd wordt: het forum bewijst, met of zonder soep, maar mooi weer eens zijn waarde.
moederslink
vindt dit leuk
Vergeet de stembiljetten per post niet.gisteravond, geloof ik, lieten ze nog zie op tv hoe het niet moet door Jan Terlouw.
Kan je geen Nederlands lezen en ook nog blind, dan is het inderdaad lastig dat stemmen per post.
Maar ik hoorde dat veel fouten door de vingers gezien zullen worden.
Kan je geen Nederlands lezen en ook nog blind, dan is het inderdaad lastig dat stemmen per post.
Maar ik hoorde dat veel fouten door de vingers gezien zullen worden.