Lady1234 schreef: ↑18 mar 2021 12:30
En waarom nou weer de Russen? Zijn er geen andere vijanden?
Jawel, China en Noord-Korea zijn er ook.
Ik ga uit van bijbelse voorspellingen: in de eindtijd zou de koning van het Noorden met de koning van het Zuiden in botsing komen, volgens Daniël. Het lijkt er op dat de koning van het Zuiden de VS is, en de koning van het Noorden Rusland. Een andere voorspelling, maar die is lastiger te duiden, lijkt aan te geven dat het via Europa en Japan gaat. China zou als bondgenoot Taiwan binnen kunnen vallen; voor Noord-Korea is dan de weg vrij om Zuid-Korea binnen te vallen. Vandaar dat ik die opmerking maakte.
Maar goed, ik ben geen uitlegger van voorspellingen; ik lees ze, en houd de wereldgebeurtenissen nauwkeurig in de gaten. Meer is het niet, en ik realiseer me goed dat we niet achter elke poep en scheet van enige wereldleider meteen van alles moeten zoeken. Niet mijn woord is waar; de bijbelse voorspellingen zijn waar, en ik vertrouw er op dat op enig moment in de geschiedenis datgene gebeuren zal wat geschreven staat. Pas dan weten we zeker hoe het geïnterpreteerd moet worden.
Mocht het inderdaad zover komen, geen nood; op een dag zal ook Rusland er niet meer zijn.