Huiskamer
Re: Huiskamer
Eens met Moederslink.
Wellicht helpen twee katten je om een ritme vast te houden.
Voor het niets meer te vertellen hebben of willen, hebben wij ouderwetse gezelschapsspellen in huis gehaald. Hoofdzaak geen scherm, wel samen iets doen. Tijdens het spelen komen vanzelf andere gesprekken op gang. Sjoelbak of Monopoly doen het erg goed. Voor jou: Biljarttafel in huis halen?
Net zo belangrijk is de online groep voor onze jongen. De andere jongens en meiden in die groep komen in het weekend langs, niet allemaal tegelijk en niet elk weekend, maar wel vaak genoeg voor hem om ernaar uit te kijken. Hij zit al langer in die groep, omdat uitgaan voor hem vanaf 18/21 jaar is.
Kun je ook doen, ga online daten, wees wel duidelijk of je seks of uitbreiding van je kennissenkring wilt.
Wellicht helpen twee katten je om een ritme vast te houden.
Voor het niets meer te vertellen hebben of willen, hebben wij ouderwetse gezelschapsspellen in huis gehaald. Hoofdzaak geen scherm, wel samen iets doen. Tijdens het spelen komen vanzelf andere gesprekken op gang. Sjoelbak of Monopoly doen het erg goed. Voor jou: Biljarttafel in huis halen?
Net zo belangrijk is de online groep voor onze jongen. De andere jongens en meiden in die groep komen in het weekend langs, niet allemaal tegelijk en niet elk weekend, maar wel vaak genoeg voor hem om ernaar uit te kijken. Hij zit al langer in die groep, omdat uitgaan voor hem vanaf 18/21 jaar is.
Kun je ook doen, ga online daten, wees wel duidelijk of je seks of uitbreiding van je kennissenkring wilt.
moederslink
vindt dit leuk
Ook? Lang niet alle kip in de supermarkten komt uit Nederland.
Maar het blijft bagger in vergelijking met een speciaalzaak.
Die behoefte is duidelijk en logisch. De uitdaging is om te kijken naar wat er wél kan - en dat zijn andere dingen dan voorheen. Moederslink en Jablan hebben er al goede dingen over gezegd.Nijogeth schreef: ↑22 mar 2021 22:12Nee, ik merk echt dat ik er behoefte aan heb om mijn sociaal leven weer te gaan verbreden. Zo doordeweeks gaat dat wel, dan ben je toch aan het werk en ben je er niet zo mee bezig, maar als het weekend is en je eigenlijk behoefte hebt aan de leuke dingen zoals een avond stappen en de voetbalclub, dan ga je dat echt merken.
De combinatie van buiten iets doen (sporten, lopen, fietsen) en binnen gezelligheid creëren (en die suffe klassieke (bord)spellen kunnen verrassend leuk zijn!) kunnen je gevoel hopelijk beter op peil houden dan een vlucht in drank en seks.
Wordt niet wat je niet wilt zijn - en onthoudt: dat bepaal jij zelf, niet de omstandigheden
moederslink
vindt dit leuk
Maar Breien, jij mist ook je kerk. Geen andere leden van de kerk, waarmee je (desnoods in het kerkgebouw) zulke dingen kunt doen?
Dit dus, in de biologische kip van de AH, mag bijvoorbeeld nog steeds vocht geïnjecteerd worden. Als ik dit koop bij de biologische slager, is dat niet zo.
Maar die Turk is echt geen biologische slager.
De slager hoeft niet biologisch te zijn, als de kip het maar is. En dat kan prima zo zijn.
Yeah!! Je had hopelijk wel gezien dat het chocoladeeieren waren?
-
alfa, kom er maar in...
-
Of de kip en de slager biologisch zijn weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het schnitzeltje naar schnitzeltje smaakte, in plaats van naar snotzeltje. Het mag een paar dubbeltjes duurder zijn, maar ach, ik haal er ook mijn eieren. En die zijn er goedkoper dan bij de super, en komen gewoon van een Nederlandse eierenboer. En wat zijn een paar dubbeltjes nou voor die enkele keer dát ik kip eet?
Moneyman
vindt dit leuk
Geen idee. Hier gaat bijna alles per grootverpakking. Er ligt momenteel 8,5 kilo kipfilet in de vriezer, 2 kilo gehakt, 15 karbonades en 10 steaks. Tòch ga ik straks naar de AH. Met de EQC. De ModelS is op transport. Iemand hier staat te trappelen van ongeduld. Vrijdag schijnt er 800pk bij te komen.
Nee, maar die heeft geen industriële injectieapparatuur om het vocht in het vlees te krijgen. Dus als een slager normaal inkoopt bij de grossier, zou het bij eigenlijk geen enkele zelfstandige slager zo moeten zijn dat er dat soort fratsen gebeuren. Vroegah kwamen slagers zelf na de slacht naar ons vleesbedrijf, om zelf het vlees uit te zoeken wat ze wilden kopen. Daar kwam dan een labeltje aan, en werd dan later bezorgd bij ze, en wisten ze dus precies wat ze krijgen.
Ter vergelijk, bij Vion zijn ze nu zó ver, dat ze kijken hoe ze met speciaal voer, bepaalde delen van dieren, bijvoorbeeld de achterpoten en -billen van varkens, zo kunnen vormen tijdens de fok, dat er de beste hammen van gemaakt kunnen worden.
Speel een digitale variant. Bijvoorbeeld pokeren:
https://play.google.com/store/apps/deta ... ultiplayer
Laten we gokken nu maar aan de juiste instanties overlaten. De regering, de belastingdienst, pensioenfondsen. Het blijft allemaal een gok.
-
Heeft u Androit op uw smartphone?. Er blijkt dat er een storing in de Google Playstore zit.
Ga naar de playstore, druk op de 3 horizontale streepjes links boven in
Kies mijn app en games.
Druk op alles updaten.
Hierna werkten bij mij alle apps weer.
Ga naar de playstore, druk op de 3 horizontale streepjes links boven in
Kies mijn app en games.
Druk op alles updaten.
Hierna werkten bij mij alle apps weer.
Dan maar duimen dat het, nog te vormen, nieuwe kabinet snel zal vallen.
Al mag ik hopen dat u dan niet naar het kerkgebouw hoeft om uw stem te doneren.
-
Ik wilde vanmiddag al een nieuwe mobiel kopen. Bijna alle apps lieten zich niet meer openen.
Wie helpt met het checken van de instellingen onder Android? Automatisch updaten aan/uit, alleen apps uit de store (vanwege de angst voor hacken), etc.?
Hmm. Je gegevens op je telefoon zijn niet zo heel interessant, denk je. Maar via je telefoon komen ze gewoon in je netwerk terecht. Daar is wat meer te vinden. En anders gebruiken ze de telefoon zelf. Voor een droid-army. Of een simswap. Als het maar wat oplevert.breien schreef: Hoewel niemand iets er aan heeft om mij te hacken,
Elke reden is goed genoeg voor een nieuw speeltje, toch?juliomariner schreef: ↑23 mar 2021 21:29Ik wilde vanmiddag al een nieuwe mobiel kopen. Bijna alle apps lieten zich niet meer openen.
Even serieus, het komt vml hier door. https://tweakers.net/nieuws/179582/goog ... bview.html
-
Ik gebruik het als werktuig geen speeltje