| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is mondelinge afsptraak met medewerker legio lease ook recht
-
Diana
Is mondelinge afsptraak met medewerker legio lease ook recht
In 2002 heb ik telefonisch nog contact met een medewerker van legio lease gehad. Ik wilde van het contract af en ik vroeg hoe ik dat moest doen. De medewerker van LL. zei dat dat wel kon. Ik moest dan alleen nog de openstaande termijnbedragen in 1 keer betalen aan LL. Ik was dan van alle betalingen af en ook van mijn verplichtingen jegens LL.
Ik heb het openstaande bedrag betaald en kreeg hiervan een schriftelijke bevestiging van LL. In het contract staat dat als je vroegtijdig je overeenkomst met LL. verbreekt, dat je de openstaande termijnen moet betalen. Dan worden jouw aandelen verkocht en dan wordt gekeken of er een restschuld is, of niet? Nou, ik heb sinds ik vorig jaar alles betaald heb niks van LL. gehoord. Weet iemand hoe dit zit?
Ik heb mijn overeenkomst vroegtijdig beëindigd, alles betaald aan mijn verplichtingen volgens LL medewerker voldaan. Als mijn aandelen vorig jaar waren verkocht was mijn restschuld misschien kleiner geweest, toch?
Een mondelinge afspraak is toch ook rechtsgeldig?
Ik heb het openstaande bedrag betaald en kreeg hiervan een schriftelijke bevestiging van LL. In het contract staat dat als je vroegtijdig je overeenkomst met LL. verbreekt, dat je de openstaande termijnen moet betalen. Dan worden jouw aandelen verkocht en dan wordt gekeken of er een restschuld is, of niet? Nou, ik heb sinds ik vorig jaar alles betaald heb niks van LL. gehoord. Weet iemand hoe dit zit?
Ik heb mijn overeenkomst vroegtijdig beëindigd, alles betaald aan mijn verplichtingen volgens LL medewerker voldaan. Als mijn aandelen vorig jaar waren verkocht was mijn restschuld misschien kleiner geweest, toch?
Een mondelinge afspraak is toch ook rechtsgeldig?
-
PLUKKER
Re: Is mondelinge afsptraak met medewerker legio lease ook recht
Klinkt als volstorting, niet beëindiging. Betekent gewoon dat je alvast aan alle voorwaarden van je contract hebt voldaan tot einddatum.
PLUKKER - stort ook vol
PLUKKER - stort ook vol
-
Diana
Nee, ik heb specifiek gevraagd vorig jaar januari om mijn contract te verbreken.
-
Jean
Plukker heeft gelijk, het is volgestort...na einde contract zul je bij een lagere stand van het mandje alsnog moeten bijbetalen.
Jean - plukker is niet gek, jean ook niet
Jean - plukker is niet gek, jean ook niet
-
hans
Diana,
Een overeenkomst kan uiteraard ook mondeling rechtgeldig tot stand komen. Wanneer je een brood bij de bakker koopt ga je immers ook niet eerst een schriftelijk contract tekenen.
Het kan uiteraard wel lastig zijn om het bestaan van zo'n overeenkomst te bewijzen. Misschien via getuigenbewijs.
Dit alles in natuurlijk alleen relevant in een rechtsprocedure
Een overeenkomst kan uiteraard ook mondeling rechtgeldig tot stand komen. Wanneer je een brood bij de bakker koopt ga je immers ook niet eerst een schriftelijk contract tekenen.
Het kan uiteraard wel lastig zijn om het bestaan van zo'n overeenkomst te bewijzen. Misschien via getuigenbewijs.
Dit alles in natuurlijk alleen relevant in een rechtsprocedure
-
PLUKKER
Diana, als je dit zeker weet, dan zal Dexia het tegendeel moeten bewijzen. Gesprekken worden altijd opgenomen, dus samen komen jullie er wel uit. Succes!
PLUKKER - maakt het niet moeilijker dan het is
PLUKKER - maakt het niet moeilijker dan het is
-
Jan-Willem
Plukker,
Een vriendelijk verzoek aan jou, ga eens op vakantie.
Een vriendelijk verzoek aan jou, ga eens op vakantie.
-
PLUKKER
Jan-Willem, wat is er mijn jongen? Zit ik je dwars? Wat moet ik nalaten om jou niet meer in de weg te zitten? Mag ik Diana niet meer adviseren? Weet jij het beter? Laat je horen dan!
PLUKKER - vindt dit een gekke move van J-W
PLUKKER - vindt dit een gekke move van J-W
-
Cora
Hoi PLUKKER!
Ja hè, wat een ergelijk wijsneus die J-W hè?
Cora,
Ja hè, wat een ergelijk wijsneus die J-W hè?
Cora,
-
Jan-Willem
U is prettig gestoord en het wordt verwoord. Plukker altijd dichtbij. Info
-
PLUKKER
Okee, je wete het dus niet beter. Bemoei je er dan ook niet mee.
PLUKKER - J-W is afgeschreven voor deze topic
PLUKKER - J-W is afgeschreven voor deze topic
-
Jan-Willem
Plukker, Lieve stakker ik groet jou en jouw waanzinnige opmerkingen.
J-W oh ja en de groeten aan Croma.
J-W oh ja en de groeten aan Croma.
-
Cora
Volgens mij ben je in de war met Cora van Mora, Jan-Willem. Mooie naam trouwens!
Maar nu wel even bij het onderwerp blijven svp!
Cora,
Maar nu wel even bij het onderwerp blijven svp!
Cora,
-
Jon
Mora je kunt niet eens je adres goed spellen ? Smile baby and start your own site. Maybe I will look at it.
Have fun for tonight.
Jon.
Have fun for tonight.
Jon.
-
Cora
Ha die Jon.
Ja wat dom van mij hè? Ben hier ook maar voor de fun hoor!Don,t look at me!
Gr. Cora.
Ja wat dom van mij hè? Ben hier ook maar voor de fun hoor!Don,t look at me!
Gr. Cora.
-
Jon
Trouwens Jon is J-W. Dag P.
-
Cora
Oh, maar leeft John Wayne nog dan? Hè Jon, we gaan niet kleffen hier op dit forum hoor. Ik heb allang verkering.
Gr, Cora,
Gr, Cora,
-
Jan-Willem
Ik hoop met mij.
Truste, surprise morgen. Wist je dat L-L ook een stripserie is in Kuifje of zo. Als je het leuk vindt laat dan nog iets horen hé.
J-W
Truste, surprise morgen. Wist je dat L-L ook een stripserie is in Kuifje of zo. Als je het leuk vindt laat dan nog iets horen hé.
J-W