Lijbrandt vage praktijken... is opzeggen mogelijk?
Geplaatst: 03 jul 2011 17:17
beste allen,
2 maanden terug heb ik een internet abbo aangevraagd bij lijbrandt. Tegelijkertijd met de aanvraag heb ik mijn internlnet abbo opgezegd. Want tjaaah anno 2011 ga je er toch echt vanuit dat het opleveren van internet geen maanden hoeft te duren. Achteraf gezien is dat toch niet zo slim geweest want lijbrandt kan na al deze tijd nog steeds niet vertellen wanneer ik aangesloten word. In al mijn internet leven en na alle providers die ik heb gehad kan ik niks anders concluderen dan dat dit mijn meest frustrerende ervaring is. Het enige wat je te horen krijgt van de klantenservice is: "het is niet bekend wanneer u aangesloten wordt" dus maw het kan een week duren maar het kan gerust nog een paar maanden duren. Laatste keer dat ik iemand van de klantensevice aan de lijn had werd mij verteld dat er deze week communicatie hierover plaats zou vinden in de vorm van een brief. Mijn postbode bezorgt helaas niet op zondag anders zou ik nog denken dat de brief nog komt. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb geen zin in dat gelieg en gezeik en wil hier een punt achter zetten. Mijn vraag is dan ook: "is het in dit soort gevallen juridisch verstandig/mogelijk om op te zeggen? (voorzover er iets op te zeggen valt) en is het wettelijk geregeld hoelang een provider erover mag doen om je internet op te leveren?". Ik wil een andere provider die mij in ieder geval een aansluitdatum kan geven maar wil niet straks met dubbele kosten gaan zitten. Ik stel jullie reacties op prijs en alvast mijn dank.
2 maanden terug heb ik een internet abbo aangevraagd bij lijbrandt. Tegelijkertijd met de aanvraag heb ik mijn internlnet abbo opgezegd. Want tjaaah anno 2011 ga je er toch echt vanuit dat het opleveren van internet geen maanden hoeft te duren. Achteraf gezien is dat toch niet zo slim geweest want lijbrandt kan na al deze tijd nog steeds niet vertellen wanneer ik aangesloten word. In al mijn internet leven en na alle providers die ik heb gehad kan ik niks anders concluderen dan dat dit mijn meest frustrerende ervaring is. Het enige wat je te horen krijgt van de klantenservice is: "het is niet bekend wanneer u aangesloten wordt" dus maw het kan een week duren maar het kan gerust nog een paar maanden duren. Laatste keer dat ik iemand van de klantensevice aan de lijn had werd mij verteld dat er deze week communicatie hierover plaats zou vinden in de vorm van een brief. Mijn postbode bezorgt helaas niet op zondag anders zou ik nog denken dat de brief nog komt. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb geen zin in dat gelieg en gezeik en wil hier een punt achter zetten. Mijn vraag is dan ook: "is het in dit soort gevallen juridisch verstandig/mogelijk om op te zeggen? (voorzover er iets op te zeggen valt) en is het wettelijk geregeld hoelang een provider erover mag doen om je internet op te leveren?". Ik wil een andere provider die mij in ieder geval een aansluitdatum kan geven maar wil niet straks met dubbele kosten gaan zitten. Ik stel jullie reacties op prijs en alvast mijn dank.