Pagina 1 van 1

Klacht KPN Internet: Spontane opzegging Internet en TV

Geplaatst: 05 jul 2011 11:56
door Kristianmarinus
Ik ben nu zo’n 6 maanden klant bij KPN en heb nu voor de derde keer problemen. De eerste 2x konden ze het signaal niet goed richten en nu heeft KPN ruim 2 weken geleden spontaan mijn abonnement beëindigd waardoor ik nu al 2 weken zonder TV en Internet zit.

KPN geeft natuurlijk aan dat dit zelden gebeurd, maar ik zit er mooi mee. KPN kon de opzegging niet meer beëindigen waardoor ik een nieuw pakket moet afnemen en zo nog een keer 2 weken kan wachten tot het pakket wordt afgeleverd.

Al met al meer dan 5 uur aan de lijn gehangen met KPN medewerkers en hopelijk heb ik dan over 2 weken alsnog Internet + televisie van KPN.

Re: Klacht KPN Internet: Spontane opzegging Internet en TV

Geplaatst: 05 jul 2011 12:59
door ciske
als je zeker weet dat je geen klant meer bent bij KPN misschien een optie om dan een andere provider te nemen?

Re: Klacht KPN Internet: Spontane opzegging Internet en TV

Geplaatst: 05 jul 2011 13:15
door Kristianmarinus
Bedankt voor de reactie. Dat neem ik ook zwaar in overweging, maar ben bang dat wanneer ik KPN nu opzeg en kies voor een andere provider ik dubbele rekeningen krijg en alsnog zit met een opzegtermijn. KPN heeft nu namelijk een nieuw pakket voor me aangemaakt, welke nog in ´behandeling´ is.

Ik heb zoiets van dat KPN dit eerst moet oplossen, want ik hoop dat dit alsnog sneller gaat dan een nieuw pakket aanvragen bij een concullega.

Kan ik er denk je nu direct vanaf omdat zij in gebreke zijn gebleven?

Re: Klacht KPN Internet: Spontane opzegging Internet en TV

Geplaatst: 05 jul 2011 13:22
door ciske
Kan ik er denk je nu direct vanaf omdat zij in gebreke zijn gebleven
voor dit antwoord kan je beter effe of bij het juridisch loket of een wetswinkel gaan, want je kan beter alles zwart op wit hebben voordat je zoals je zelf al zegt , dubbele rekeningen krijgt.

Re: Klacht KPN Internet: Spontane opzegging Internet en TV

Geplaatst: 05 jul 2011 21:19
door Kristianmarinus
kijk een reactie, maar het blijkt nog langer dan verwacht te duren voordat we weer online kunnen:

Date: Tue, 5 Jul 2011 15:32:48 +0200
From: [email protected]
Subject: Re: orderstatus (KMM6174227....)
Geachte,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Uw order is op dit moment in behandeling. De geplande leverdatum is 28-07-2011.

Met vriendelijke groet,

KPN

Re: Klacht KPN Internet: Spontane opzegging Internet en TV

Geplaatst: 05 jul 2011 21:23
door Kristianmarinus
Wat ik vergeten was te melden, is dat ik van mijn KPN vrienden een ware Dongel heb mogen ontvangen, HOERA!!

BERICHT: Uw prepaidtegoed bedraagt nog E2,50. Waardeer op via http://www.kpn.com/prepaidinternet. Ook zonder tegoed kunt u deze pagina openen

Dus toch niet, heb een prepaid tegoed van 2,50 en zojuist op moeten waarderen, kosten 20 euro. :roll:

Misschien toch maar een andere provider nemen. Iemand tips?

Re: Klacht KPN Internet: Spontane opzegging Internet en TV

Geplaatst: 06 jul 2011 09:47
door ciske
kijk uit met die Dongel er zijn er velen voor je geweest met torenhoge rekeningen.

advies , tja ik zou er weg gaan maar dan moet je wel op papier hebben dat kpn jou heeft opgezegd.

Re: Klacht KPN Internet: Spontane opzegging Internet en TV

Geplaatst: 06 jul 2011 10:39
door Kristianmarinus
Bedankt voor de waarschuwing over de KPN Dongel!

Gister prepaid tegoed van de KPN Dongel opgewaardeerd naar 20 euro en kreeg er 12.00 extra tegoed (gratis) bij.

Even het nieuws kijken en een serie op RTLXL en binnen 1 uur en 15 minuten was mijn tegoed weer op en de verbinding verbroken.

Duur grapje zo’n gratis Dongel van de KPN als compensatie dat je anderhalve maand zonder Internet en Televisie zit.

Pas op in ieder geval en gebruik deze Dongel alleen om de noodzakelijke mails te checken en verbreek daarna direct de verbinding.

Ik zal vandaag maar weer eens de KPN medewerkers gaan stalken en kijken of ik zwart op wit kan krijgen dat ze mijn abonnement per 1 augustus opzeggen.

Hopelijk staan ze me nu wel te woord, want gister werd ik afgescheept met het verhaal van een “stack overflow” en dat ze me vandaag zouden terugbellen. Nog niets gehoord natuurlijk.

Weet iemand wat de KPN bedoelt met een “stack overflow” en zijn er meer mensen die met dit vreemde smoezen worden afgescheept???

Re: Klacht KPN Internet: Spontane opzegging Internet en TV

Geplaatst: 06 jul 2011 10:44
door ciske
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... n#p1247550

hier is het topic van de dongel, er zijn nog meer topics over.

geen idee wat ze bedoelen met stack overflow.

ik zou ze effe wijzen op het feit dat ze jouw contract niet nagekomen zijn.

Re: Klacht KPN Internet: Spontane opzegging Internet en TV

Geplaatst: 11 jul 2011 13:57
door Kristianmarinus
Na veel bellen en mailcontact werkt sinds gisteravond alles gelukkig weer naar behoren :)!

Afgelopen donderdag gebeld door een aardige dame van KPN die graag een compensatieregeling wil treffen. Aangezien ik niet direct de totale kosten voor me had, zou de KPN medewerkster een dag later terugbellen.

Tot nu toe nog niets vernomen ):. Heeft iemand toevallig een direct nummer of emailadres van KPN, waar je een declaratie kan indienen?

Re: Klacht KPN Internet: Spontane opzegging Internet en TV

Geplaatst: 11 jul 2011 15:16
door ciske
Heeft iemand toevallig een direct nummer of emailadres van KPN, waar je een declaratie kan indienen?
telefoonnummer staat op de site(0900), hoop dat je inderdaad vergoed krijgt, succes.