Nationale krantenbon
Geplaatst: 05 jul 2011 15:59
Zeer slechte ervaring met de nationale krantenbon. Sloot via de website twee aansluitende abonnementen af bij mijn dagblad. kreeg van de nat. Krantenbon kreurig bevestigingen met twee verschillende boekingsnummers.
alles leek dus dik in orde. Totdat de krant bezorgd moest worden. Geen krant. Gebeld met betreffende dagblad. Die verwees naar de krantenbon. 5 mails gezonden, zonder reactie. Tot een zeer onvriendelijke mevrouw van het dagblad belde. Ik had mijn abonnement opgezegd en vervolgens aansluitend twee proefabonnementen besteld. Ik kon toch wel begrijpen dat dat niet kon. Tja, maar dan:
1. op de website van de krantenbon staat nergens dat het gaat om een proef abonnement
2. De krantebon schrijft wel 2 x te betelen bedrag af
3. krijg wel 2 bevestigingen met twee verschillende nummers.
Is het dan nog logisch dat het niet kan??
Ja, vond die mevrouw, want je kon bij geen enkele krant zo proefabonnementen afsluiten. Dus was het vragen om problemen. Ik ben van mening dat mevrouw de zaak omdraait, omdat nergens staat dat het om proef abonnementen gaat. Daarop had mevrouw ook een antwoord: ik moest altijd ook de site van de krant raadplegen.
O ja, en waar stond dat ik voor de voorwaarden OOK dat moest doen? Waar was het linkje op de nat. krantenbon site?? Ja, daar kon die mevrouw natuurlijk niets aan doen, dat moest ik maar regelen met 'de krantenbonsite''. Enfin, na heel veel 'gedoe' heb ik het voor elkaar gekregen dat mijn 2 abonnementen werden omgezet in 1 proefabonnement van 8 weken.
Maar of dit het leesplezier is wat de krantenbon beloofd......... En dan te weten dat het dagblad waar het om ging zelf een nog voordeliger aanbod voor een proefabonnement had. Reden te meer dus om nooit meer in zee te gaan met de nationale krantenbon. Zij doen niets meer dan het verzamelen van proefabonnementen en als er gedoe is is hun motto: los het zelf maar op!!!
alles leek dus dik in orde. Totdat de krant bezorgd moest worden. Geen krant. Gebeld met betreffende dagblad. Die verwees naar de krantenbon. 5 mails gezonden, zonder reactie. Tot een zeer onvriendelijke mevrouw van het dagblad belde. Ik had mijn abonnement opgezegd en vervolgens aansluitend twee proefabonnementen besteld. Ik kon toch wel begrijpen dat dat niet kon. Tja, maar dan:
1. op de website van de krantenbon staat nergens dat het gaat om een proef abonnement
2. De krantebon schrijft wel 2 x te betelen bedrag af
3. krijg wel 2 bevestigingen met twee verschillende nummers.
Is het dan nog logisch dat het niet kan??
Ja, vond die mevrouw, want je kon bij geen enkele krant zo proefabonnementen afsluiten. Dus was het vragen om problemen. Ik ben van mening dat mevrouw de zaak omdraait, omdat nergens staat dat het om proef abonnementen gaat. Daarop had mevrouw ook een antwoord: ik moest altijd ook de site van de krant raadplegen.
O ja, en waar stond dat ik voor de voorwaarden OOK dat moest doen? Waar was het linkje op de nat. krantenbon site?? Ja, daar kon die mevrouw natuurlijk niets aan doen, dat moest ik maar regelen met 'de krantenbonsite''. Enfin, na heel veel 'gedoe' heb ik het voor elkaar gekregen dat mijn 2 abonnementen werden omgezet in 1 proefabonnement van 8 weken.
Maar of dit het leesplezier is wat de krantenbon beloofd......... En dan te weten dat het dagblad waar het om ging zelf een nog voordeliger aanbod voor een proefabonnement had. Reden te meer dus om nooit meer in zee te gaan met de nationale krantenbon. Zij doen niets meer dan het verzamelen van proefabonnementen en als er gedoe is is hun motto: los het zelf maar op!!!