Pagina 1 van 1

KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 05 jul 2011 22:24
door Nino020
geachte lezer ik heb een klacht over wehkamp. gisteren: 04-07-2011 twee artikelen besteld.. voor 22.00 dus vandaag tussen 12.00 en 18.00uur zouden beide artikelen bezorgd worden.. ik zitten wachten.. 1 artikel is bezorgd.. ik tot 3x toe gebeld met klantenservice of dat laatste artikel nog zou komen.. ja meneer het zal nog wel geleverd worden... het kan tot 20.00 nog komen... ik dus inmiddels van 12.00 tot 20.00 aan huis gezeten voor de beloofde bestelling... laatste artikel is dus NIET GELEVERD! ik vind dat wehkamp laks omgaat met haar klanten. :twisted: want na 19.00 is er niemand meer aan de telefoon bij wehkamp.... ik moet dus nu WEER een vrije dag nemen... ze komen de beloofde afspraken NIET NA! op hun website zetten ze zelfs dat artikelen VOOR 22.00 BESTELD MORGEN IN HUIS... nou beste lezer... daar kan je dus helemaal NIET VAN OP AAN..... het is voor mij zowiezo het laatste wat ik besteld heb bij Wehkamp.nl daarna zeg ik mijn account op. want ik laat niet zo met mij omgaan... beiden artikelen zouden op 05-07-2011 bezorgd worden, waarvan 1 maar bezorgd is... dus de belofte voor 22.00 besteld de volgende dag bezorgd mogen ze wat mij betreft van hun website afhalen... beiden artikelen waren trouwens op voorraad.. dat heb ik gezien op de website toen ik beide artikelen bestelde.. koop dus maar beter niks van deze onbetrouwbare webwinkel. want ze zullen hun verantwoordelijkheid toch niet nemen....

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 05 jul 2011 22:29
door MAXIEM
Nino020

En daar kom je nu pas achter?

Maxiem

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 05 jul 2011 22:30
door renegade66
wel een beetje heel erg kort door de bocht zeg, wie zegt dat de fout bij wehkamp ligt?
het kan net zo goed fout zijn gegaan bij post.nl

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 05 jul 2011 22:39
door snepke
renegade66 schreef:wel een beetje heel erg kort door de bocht zeg, wie zegt dat de fout bij wehkamp ligt?
het kan net zo goed fout zijn gegaan bij post.nl
Meestal worden de artikelen door selectvracht bezorgd.
En die bezorgen niet altijd op schema.

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 05 jul 2011 22:51
door esell
Ik heb ze ook de deur uitgelazerd...nooit meer Wehkamp. Ze hebben ons
de afgelopen tijd al 4 keer belazerd. Al die tijd thuis geweest.
Datum van bericht Bericht
01-07-2011 Pakje heeft ons magazijn verlaten
01-07-2011 Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
01-07-2011 Bezorger is met pakje onderweg.
01-07-2011 Niet thuis
05-07-2011 Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag gebracht. Raadpleeg het Bezorgdagenoverzicht (onder Klantenservice > Bezorgen) voor meer informatie
05-07-2011 De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog even af te wachten en contact op te nemen met onze Klantenservice als het pakje na een week nog niet geleverd is
Contact met de Klantenservice van wehkamp.nl
Heb je vragen? Onder 'Service & contact' vind je onze contactgegevens.

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 05 jul 2011 23:07
door Jolijn
Als ik bij Wehkamp bestel, bestel ik kleding.
1 x iets fout gegaan
1 x werd aangegeven dat wegens grote drukte niet de volgende dag bezorgd kon worden. Die dag stond ook niet in het bestelvenster.
Selektvracht brengt en haalt hier volgens schema.
BTW als een artikel te lang in je winkelwagentje ligt, voor je definitief bestelt, kan het in die tussentijd uitverkocht raken.

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 05 jul 2011 23:26
door esell
Jolijn,

Het probleem bij selectvracht is dat ze bijna iedereen de zak gegeven hebben.
Zij sparen de bestellingen op en gaan pas afleveren als er meer dan 15 pakjes
afgeleverd kunnen worden in een bepaalde postcode gebied. Weet ik vanuit inside info.

Als Wehkamp zo haar klanten wil verliezen dan gaan ze hun gang maar. De klant
bestelt bij Wehkamp en de klant heeft geen moer te maken met de vervoerder (selectvracht) in dit geval.

Wehkamp schuift de problemen naar de vervoerder snap je :wink:

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 05 jul 2011 23:31
door Jolijn
Wat Wehkamp toezegt, moet Wehkamp waarmaken, ongeacht de vervoerder (dat ben ik met je eens)
En die vervoerder (Selektvracht)doet 't hier gewoon goed. Ik kan d'r niks anders van maken.

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 06 jul 2011 00:32
door esell
Ik kan d'r niks anders van maken.
Selektvracht hier blijkbaar ook niet :wink:

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 06 jul 2011 09:01
door MAXIEM
esell

Een remedie zou kunnen zijn: laat iedereen te laat bezorgde pakjes zonder meer terugsturen. Ik denk dat dit fraaie firmaatje heel snel eieren voor haar geld zal kiezen.

Maxiem.

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 06 jul 2011 11:01
door Séraphine
Ik bestel ook wel bij wehkamp en nooit klachten gehad. Selectvracht komt op de afgesproken tijden langs om af te leveren of dingen die retour moeten terug te halen. Ook komt select vracht i.v.m. andere internetwinkels en nooit klachten.

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 06 jul 2011 11:51
door Daan_1978
Ik bestel ook al jaren bij Wehkamp en tot zover qua levering geen klachten gehad.
Wehkamp kun je beter hebben dan Neckerman of Otto.
Maar, de klantenservice was 10 jaar geleden dan wel 10 keer beter dan nu. Tegenwoordig zijn ze een stuk lastiger bereikbaar, een stuk minder vriendelijk en een stuk korter door de boch als het om afschuiven of zich ervan afmaken gaat.

Pasgeleden een wasmachine gekocht via Wehkamp.
Netjes op tijd geleverd gekregen, maar het ding lekte op dag 1 al aan de onderkant, terwijl al het restwater er allang uit was.
Gebeld met Wehkamp of het artikel omgeruild kan worden.
"Ja meneer, moet u even bellen met de servicedienst van het merk zelf".
Ik gaf aan dat ik dat een vreemde zaak vond gezien het artikel nog maar 1 dag aanwezig was en gewoon een omruiling wilde hebben. Ik betaal immers niet voor een artikel wat direct al gerepareerd moet worden, maar goed.
Ik bel met de service van het merk. Verhaal uitgelegd en het voorstel was om een monteur te laten komen.
Ik bedoel, HUH?!?! Dat dacht ik dus niet. Vriendelijk bedankt, maar uitgelegd dat ik dan maar weer terug Wehkamp bel.

Dus, weer Wehkamp gebeld. Dit keer geen moeilijk Nederlands pratende halve zool aan de lijn, maar iemand wie vriendelijk was en duidelijk Nederlands sprak. Tuurlijk meneer, we voeren de wasmachine direct in als omruiling......

Echt, waar zijn ze daar in vredesnaam mee bezig.
Al met al kreeg ik de dag erna netjes de nieuwe wasmachine en werd de andere ook weer meegenomen.
Helaas waren de bezorgers een stel prutsers wie niet eens wisten hoe een wasmachine handig de trap af en op kon :mrgreen: Nog nooit zo'n gestuntel gezien. 1 viel al bijna met wasmachine en al naar beneden. Was een leuke claim geworden dan :lol:

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 06 jul 2011 12:02
door Nino020
Ik heb vandaag gebeld met Wehkamp... wederom meegedeeld dat de bestelling die ik 04-07-2011 geplaatst had, toch echt gisteren in zn geheel had moeten komen.... want.. vandaag nog eens gekeken op de wehkamp site onder mijn account staat toch echt dat de levering GISTEREN ZOU MOETEN KOMEN in zn geheel....

vreemde gang van zaken toen ik dus belde met wehkamp, want terwijl ik gisteren tot 3x toe te horen kreeg dat het bestelde echt gisteren zou moeten komen, kreeg ik vandaag te horen: ja meneer, u moet niet zeuren, want hier in mijn systeem staat dat er gisteren een levering is gedaan, en dat de volgende levering vandaag zou komen.... ik ben hierover zeer verbaasd. waren hebben ze dat gisteren toen ik 3x belde niet aan mij verteld, dan had ik tenminste nog van mn dag kunnen genieten buiten, met mooi weer..... maar nee.....

vandaag komt de levering tussen 12.00 en 18.00 ik ben dus enorm benieuwd of de bestelling inderdaad gaat komen... ik heb er wederom weinig vertrouwen in.... in t verleden is mij ook hetzelfde gebeurd... toen heb ik ze het voordeel van de twijfel gegeven... maar na deze keer bestel ik niks meer via de wehkamp.nl want t kost mij weer een dag extra vrijnemen... en die kosten kan ik nergens verhalen. want wehkamp schuift t af op selectvracht, en selectvracht doet hetzelfde met wehkamp, en wie is de dupe.... DE KLANT!!!!

ik snap sommige reactie's niet op mijn vorige bericht.... werken die personen soms voor wehkamp of selectvracht?!?! LOL

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 06 jul 2011 13:07
door Jolijn
Nino020 schreef: ik snap sommige reactie's niet op mijn vorige bericht.... werken die personen soms voor wehkamp of selectvracht?!?! LOL
:roll: Da's een bekende kreet.

Mijn reactie is mijn ervaring, met zowel Wehkamp als Selektvracht.
Ik ga daarover niet met opzet iets totaal anders vertellen, omdat jij slechte ervaringen hebt.

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 06 jul 2011 13:11
door bianca82
Jolijn schreef: :roll: Da's een bekende kreet.

Mijn reactie is mijn ervaring, met zowel Wehkamp als Selektvracht.
Ik ga daarover niet met opzet iets totaal anders vertellen, omdat jij slechte ervaringen hebt.
+1 in het algemeen overigens

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 09 jul 2011 17:19
door Séraphine
Nino020 schreef:ik snap sommige reactie's niet op mijn vorige bericht.... werken die personen soms voor wehkamp of selectvracht?!?! LOL
Jammer voor jou Nino, maar ik heb geen klachten en ga dus ook niet zeggen dat het zo is. Mensen hebben nu eenmaal soms andere ervaringen met bedrijven dan anderen. Ik heb ook wel eens een slechte ervaring gehad met een bedrijf waar anderen juist goede ervaringen mee hadden. Maar dat betekend nog niet dat je ergens wel of niet werkt.

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 14 jul 2011 13:49
door Webcarewehkamp.nl
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 23 apr 2012 23:28
door Jansch
Nadat ik op de slogun "voor 22.00 bestellen, morgen in huis" vertrouwde en goederen besteldde die direct leverbaar zijn, kon ik slechts voor een vroegst mogelijke levertijd van 2 dagen later kiezen nadat ik betaald had.

Na contact met de klantenservice bleek dat de oorzaak was dat ik vlak voor de bestelling mijn adres had gewijzigd, ik kreeg de spullen prima op tijd op de opgegeven tijd geleverd. :D

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 24 apr 2012 10:05
door Stampster
Jolijn schreef:Wat Wehkamp toezegt, moet Wehkamp waarmaken, ongeacht de vervoerder (dat ben ik met je eens)
En die vervoerder (Selektvracht)doet 't hier gewoon goed. Ik kan d'r niks anders van maken.
Van de ene kant ben ik het met je eens. Maar mensen kunnen ook wel echt zeuren om niets hoor (geen aanval op TS trouwens)...

Het probleem is dat veel mensen de algemene verkoopvoorwaarden niet lezen, waarin vaak staat aangegeven dat alle levertijden indicatief zijn. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat er een pakje zoek raakt bij de bezorger, of dat er bij de leverancier logistiek iets misgaat waardoor de bestelling later verzonden wordt. Of er is een onverhoopt voorraadprobleem dat niet op tijd op de website aangepast wordt of zo... Ieder weldenkend mens weet dat de belofte 'Vandaag besteld, morgen in huis' nooit 100% waterdicht kan zijn.

In 99,9% van de gevallen gaat dit gewoon hartstikke goed. Maar oh wee die 0,01% van de gevallen dat het fout gaat. Dan is het hek van de dam want de winkel 'komt zijn belofte niet waar' omdat het een 'stelletje oplichters' zijn en besluit je ondanks dat je 'al jaren een goede klant bent' om nooit meer iets te bestellen daar... Voor die mensen heb ik dus helemaal geen sympathie.

Re: KLACHT LEVERING WEHKAMP

Geplaatst: 21 mei 2012 09:26
door baron1990
Ik weet niet waar die persoon dat vandaan heeft dat er pas bezorgd wordt bij min 15 pakjes,dat is onzin.Ben zelf meerdere jaren werkzaam bij sv. en ik kan u garanderen dat elk pakje dat s'morgens bij ons in het depot binnenkomt wordt gescand en de zelfde dag wordt bezorgd.DUS ALS ER IETS NIET OP HET DEPOT ONTVANGEN WORDT ,KAN HET OOK MOEILIJK BEZORGD WORDEN.Je hebt er ook mensen bij waar de bel al maanden kapot is,of dat ze met een koptelefoon opzitten,of het telefoon gesprek belangrijker vinden dan de deur open te doen.
Er zal geen enkele bezorger zijn , die wel een kaartje in de bus doet en niet aanbelt.
Er zal best wel eens een foutje gemaakt worden,maar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt we zijn allemaal mensen.
Ik kan u garanderen dat er zeer zorgvuldig en professioneel met de pakketten wordt omgegaan.