Groupon: Onprofessioneel en Onbereikbaar: tocht Lemsteraak
Geplaatst: 06 jul 2011 15:53
Twee weken geleden heb ik via Groupon voor 149 een zeiltocht gekocht met een Lemsteraak op elke dag naar keuze in 2011. Na mijn aankoop heb ik de schipper gemaild om een datum door te geven, daarop kreeg ik een respons dat er door een miscommunicatie te veel vouchers verkocht waren en dat ik mijn geld terug kon krijgen.
Het blijkt dat er maar 150 plaatsen waren voor de vaartocht maar dat verantwoordelijke bij Groupon ten tijde van de actie ope vakantie! was en dat daardoor de teller is blijven doorlopen. Met als gevolg meer dan 200 gedupeerden. Groupon heeft geen enkele actie ondernomen om dit probleem op te lossen, sterker nog: na twee keer mailen en drie dagen bellen (waarom hebben jullie dat telnr als je er niets mee doet!) kreeg ik een mail (zonder excuses) of ik mijn geld terug wilde hebben of een tegoed op mijn account (hilarisch:natuurlijk niet!). Ik ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg en zeer teleurgesteld hoe Groupon dit heeft aangepakt.
Het blijkt dat er maar 150 plaatsen waren voor de vaartocht maar dat verantwoordelijke bij Groupon ten tijde van de actie ope vakantie! was en dat daardoor de teller is blijven doorlopen. Met als gevolg meer dan 200 gedupeerden. Groupon heeft geen enkele actie ondernomen om dit probleem op te lossen, sterker nog: na twee keer mailen en drie dagen bellen (waarom hebben jullie dat telnr als je er niets mee doet!) kreeg ik een mail (zonder excuses) of ik mijn geld terug wilde hebben of een tegoed op mijn account (hilarisch:natuurlijk niet!). Ik ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg en zeer teleurgesteld hoe Groupon dit heeft aangepakt.