Pagina 1 van 1

administratieve puinhoop tele2

Geplaatst: 07 jul 2011 11:54
door Rinaldovana
Zij sind weke afgesloten door tele2 van tv en telefoon, ivm openstaande rekening. Gisteren nog (betaald) gebeld met tele2, stond een rekening open, de laatste hoefde absoluut nog niet betaald werd verzekerd na paar x vragen voor zekerheid, was paar dagen oud. Dus naar stadsbank met gegevens, rekening betaald, betalingbewijs doorgemaild, alles in orde lijkt het. Dus niet, aansluiten ho maar de nieuwste rekening moet ook eerst nu ineens betaald worden voor we aangesloten worden. En hebben het diverse malen gevraagd, en belang uitgelegd ivm dat mijn vrouw mantelzorger is voor haar ernstig zieke moeder en wij alles/veel moeten regelen. Resultaat, kunnen dus weer via stadsbank proberen te gaan regelen duurt allemaal weer lekker lang, vrouw overspannen thuis die de nodige dingen niet kan regelen voor haar moeder. Weet wel dat dit niet de zorg van tele2 is maar hebben het nog diverse malen zo nadrukkelijk gevraagd. Pure willikeur, probeer maar eens met zelfde vraag 3 x te bellen, wedden dat je 3x een compleet verschillend verhaal hoort. betaling van andere rekening komt goed, maar zoveel chaos bij tele2 en zo enorm veel leed van mensen die de dupe zijn van dit. ongelofelijk. zijn tenminste bijna bij stadsbank weg en dan per 15 augustus ook bij tele2 weg. heerlijk schoon schip, alleen tot die tijd.......

Re: administratieve puinhoop tele2

Geplaatst: 07 jul 2011 14:27
door Tele2 Webcare
Beste Rinaldovana,

Vervelend dat er problemen onstaan zijn met je facturatie en dat je er bij de klantenservice nog niet uitgekomen bent. Ik wil dit graag voor je uitzoeken! Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer naar [email protected] willen sturen o.v.v. Rinaldovana/Tros radar? Dan pak ik dit op.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: administratieve puinhoop tele2

Geplaatst: 08 jul 2011 11:09
door Tele2 Webcare
Beste Rinaldovana,

Bedankt voor je gegevens! Ik ga voor je uitzoeken hoe het zit met de betaling van je facturen en kom hier zo snel mogelijk op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: administratieve puinhoop tele2

Geplaatst: 13 jul 2011 14:39
door Tele2 Webcare
Beste Rinaldovana,

Ik heb voor je uitgezocht hoe het zit met je facturatie en uit onze gegevens blijkt dat je facturen gestorneerd worden. Bij de aanvraag van je Tele2 abonnement ben je akkoord gegaan met betaling van de facturen via automatische
incasso. Wanneer een incassopoging mislukt ben je zelf verantwoordelijk voor het handmatig en tijdig overmaken van de betaling aan Tele2.

Ik heb van mijn collega begrepen dat je je inmiddels hebt aangemeld bij een andere provider waar het mogelijk is om te betalen met acceptgiro. Mocht je naar aanleiding van het telefoongesprek nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2