LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Digital Opzeggen, één groot drama

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
eveline

UPC Digital Opzeggen, één groot drama

Ongelezen bericht door eveline »

Ik heb vorige week van internet het zogenaamde opzegformulier gedownload, ingevuld en opgestuurd. Een ramp. Ik had geen idee hoe ik MrZap moest opzeggen, dus ik naar www.mrzap.nl nou daar weer een link gepakt van www.upc.nl en jahoor, bij mijn gegevens zie je een formulier. Alles netjes ingevuld en op de post gedaan. Valt zaterdag een brief in de bus van UPC en wat denk je? Vinden het erg jammer dat ik m'n internetabonnement opzeg. Grrr. de stommelingen. Ik heb gebeld, maar daar weet niemand iets van een formulier af, wordt bijna voor leugenaar aangezien. Tot overmaat van ramp moet ik nu dus twee brieven schrijven, één voor het opzeggen van de Digital TV en één voor het behouden van m'n internet aansluiting. Het is jammer dat we hier geen andere internet optie hebben, anders kon chello lekker naar de maan lopen. Wat een klantenservice is dat zeg. Hun maken een fout en jij mag de boel gaan herstellen. Bah :evil:

jantje smit

Re: UPC Digital Opzeggen, één groot drama

Ongelezen bericht door jantje smit »

als dit de enige slechte ervaring is begrijp ik niet waarom u gelijk dit verhaal post op het forum van trosradar?

Als ik me niet vergis is MR Zap al sinds 2 jaar niet meer verkrijgbaar (is namelijk UPC Digital geworden)....

En waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt...

U kunt trouwens altijd via de telefoon internetten of via de sattaliet...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hoe gaat dat dan via de satalliet ?

Gast

eveline, ik begrijp je frustratie. Ik heb het gehad met brieven die ik persoonlijk heb langsgebracht en aangetekend heb verzonden. Ze beweren gewoon keihard dat deze niet zijn aangekomen. je wordt gewoon voor leugenaar uitgemaakt. dat heb ik nog nooit met een ander bedrijf meegemaakt!!!

jantje smit

http://www.satconnect.nl/

maar wees nou maar blij dat UPC geld uittrekt voor het retour geschikt maken van uw kabel netwerk...

de KPN verzaakt hier nogal in...

Gast

de KPN verzaakt hier nogal in...
Ik dacht dat je al sinds jaar en dag heen en weer kan bellen bij KPN.

#_#

Ongelezen bericht door #_# »

Ik denk dat Jantje Smit het beter bij zingen kan laten. Van deze dingen heeft ie in iedergeval geen idee.
Misschien word je wel gesponsord door UPC, of heb je iets tegen KPN?

jantje smit

wie heeft er nou geen kaas gegeten van het retour geschikt maken van een netwerk..

heen en weer bellen is analoog en ADSL is digitaal (data)...

Ik word niet gesponsord door UPC maar vind het vreemd dat men klaagt dat er geen concurrentie is....

Dat betekend dus dat andere providers uw gebied als " niet rendabel " is..

maar ach ja..

dvanhul

Ongelezen bericht door dvanhul »

als dit de enige slechte ervaring is begrijp ik niet waarom u gelijk dit verhaal post op het forum van trosradar?

Als ik me niet vergis is MR Zap al sinds 2 jaar niet meer verkrijgbaar (is namelijk UPC Digital geworden)....
Moet je ze bij UPC eens aan het verstand zien te peuteren dat als je Digital via een mrZapbox ontvangt, je wel degelijk een abonnement op UPC D hebt en niet op mrZap...

Sockolsky

Ongelezen bericht door Sockolsky »

Hallo Eveline,

wat heb je nu eigenliojk DTV of MR. Zap, telr zap = 0900 10 20 200 en dtv upc moet schriftelijk opgezegd worden, dus niet gelijk zeurten maar eerst nadenken.

#_#

Late reactie op jantje smit.

Heen en weer bellen kan ook digitaal.
ISDN staat voor Integrated Services Digital Network. Dit digitale netwerk zorgt er bijvoorbeeld voor dat u sneller dan met een normale (analoge) telefoonverbinding kunt internetten Omdat u met ISDN beschikt over twee lijnen kunt u tegelijkertijd internetten en bellen.
Jantje moet een liedje zingen hie ha ho!

heksje

Ongelezen bericht door heksje »

Ik ben blij dat wij UPC digitaal nie hebben genomen. De was laatst een actie deur aan deur om dat product voor 2 maanden op proef te nemen dus wij dachten van dat is wel leuk. Hebben we dus nooit gehad de eerste afspraak kwamen ze gewoon nie opdagen en dat terwijl er altijd iemand thuis is bij ons. De twee afspraak werd afgebeld en de derde we zouden terug gebelt worden nou nooit gedaan dus. Dus wij hebben UPC gebeld en zegt dat ze nie meer hoefden te komen. Wat doen die doms nu een week geleden kwamen ze weer aan de deur of we UPC digitaal wouden wij hebben gewoon de deur weer dichtgegooit. We houden natuurlijk wel ff de rekening in de gaten of we later nie voor Digitaal betalen terwel we dat nooit gehad hebben. Maar UPC jullie moeten eens beter je zaakjes op orde hebben want van bellen hebben ze nooit gehoord.

Heksje

RieZ

Ongelezen bericht door RieZ »

Heksje,

Wees blij dat je het niet hebt gekregen, ik heb bij die gasten van deur aan deur verkoop gewerkt en men zegt daar regelmatig dat je 2 maanden gratis op proef kan kijken: DAT IS ONZIN, je wordt gewoon een abonnement aangesmeerd en als je ervan af zou hebben willen zien, was dat niet mogelijk geweest. een tip: KOOP NOOIT IETS VAN DE DEUR AAN EUR VERKOOPAFDELING VAN UPC!!!! Die mensen kunnen namelijk beweren wat ze willen en zullen er alles voor doen om jou een box aan te smeren en jij hebt geen poot om op te staan als je problemen krijg. En ik kan het weten, want ik heb er zelf gewerkt. Nog een tip: wacht tot de digitenne in jouw regio beschikbaar is, dat is veel en veel beter en misschien is die organisatie nog niet zo verkloot als UPC.

Mensen kunnen beter zo ver mogelijk bij UPC en haar zgn "diensten" vandaan blijven, dan weet men zeker dat er geen gekloot komt. Er zijn nog andere aanbieders en in de toekomst zullen er alleen maar meer komen, want UPC is dan wel groot en sterk, maar ze vragen om sterke concurrentie en die zal niet lang meer op zich laten wachten.

Grotetjes, RieZ

#_#

RieZ RuLeZZZ :lol:

max.35

Ongelezen bericht door max.35 »

Hallo,

Zo ver mogelijk wegblijven bij UPC?

Ik zit er al tot in mijn nek in met Chello internet en UPC Digital en ik vind het beide PERFECT!!!
Ik krijg ook nog 2 maanden gratis de 2 filmkanalen Cinenova, want ook dat biedt UPC voor de helft van de prijs als bv. Canal Plus aan!

Het is maar net hoe je alles ervaart, maar waar werkt worden er soms vreemde fouten gemaakt. Is dit echter niet bij ieder bedrijf zo?

MAX

Gast

Moet je wel de mogelijkheid hebben om Cinenova te kunnen kijken.
Bij mij zijn er destijds 2x twee monteurs uit Leeuwarden geweest, die het niet voor elkaar kregen het een en ander te installeren.
Kort daarna heb ik via Canal Digitaal Canal + genomen.
Een perfecte ontvangst zonder problemen.
Groeten Mart

RieZ

Ongelezen bericht door RieZ »

HAHAHA MAX.35, we zullen je binnenkort hier ook wel je klachtenregen zien storten als je je rekeningen ed ziet. 2 maanden gratis cinenova, en daarna een jaar lang (waarschijnlijk dubbel) betalen. Tot dan!

Ide

Ongelezen bericht door Ide »

Eveline,

UPC Nederland is echt een waardeloos bedrijf ! Mijn moeder en ik kunnen het weten ! Zelf heb ik ongeveer 1½ jaar geleden UPC Digital aangevraagd omdat het goedkoop zou zijn en wij wilde graag Eurosport. Het zou maar een paar centen per maand kosten, maar bleek, toen we alles thuis hadden, dat het 4 x zo duur was !!!!! Ik heb direct UPC gebeld en doorgegeven dat ze de spullen weer op konden halen.

Bereikbaarheid van UPC laat ook te wensen over, behalve als je een product van ze wil.....

Alles is binnen 8 dagen opgehaald, retourformulier getekend en 8 MAANDEN LATER kreeg ik een factuur van UPC, of ik nog even een rekening wilde betalen omdat ik nog aparatuur zou hebben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb daar diversen malen over gebeld en geschreven en UPC heeft dit uiteindelijk naar een INCASSOBUREAU gestuurd !!!! Het incassobureau heeft alles weer terug gestuurd naar UPC omdat ze eerst alles op een rij moeten zetten en uitzoeken of ze wel gelijk hebben ! IK HEB SINDSDIEN (8 MAANDEN GELEDEN) NIETS MEER GEHOORD !!!!!!!!!!!!!

Bij mijn moeder hebben ze het helemaal bont gemaakt. Zij is alleen en betaalde telefoonrekeningen van gemiddeld HFL 200,= !!! De details zal ik je besparen, want dan is het hele forum vol !

Even samengevat: TRAP ER NIET IN, ZE WETEN ZELF NIET EENS WAAR ZE MEE BEZIG ZIJN EN TERUGBELLEN KOMT NIET IN HUN WOORDENBOEK VOOR, NET ALS KLANTVRIENDELIJKHEID.

UPC..............STELLETJE OPLICHTERS :twisted:

Groeten en succes !

poema103

Ongelezen bericht door poema103 »

Ook ik ben zo stom geweest om mij Dtv yte laten aansmeren. 2 maanden gratis kijken laat me niet lachen vanaf dag 1 de volle mep 79 euro p/m. pakket van je keuze ja hoor 79 Euro p/m.
schrijven helpt niet mailen helpt niet. Bij mij is nu alles van UPC de deur uit. heb adsl van zonnet en een schotel aan de muur.Kijk voor 6, 50 euro p/m t.v.
De uiteindelijke afrekening zie ik wel ooit een keer verschijnen, dan kunnen we gelijk door naar de rechtbank.
Ik wacht lachend af.

Willem¿

Ongelezen bericht door Willem¿ »

Even reageren op het bericht van Eveline.

Jammer dat het zo heeft moeten lopen.
Beter, zo heb ik het gedaan, was geweest om te bellen met UPC. Zij sturen je dan een formulier en alle info om je zap-box op te sturen.

Tot mijn spijt moet ik verder bekennen dat ik zeer tevreden ben over de diensten van UPC.

En dat Mr. Zap nu geen Mr. Zap meer heet, wie zei dat ook al weer?..... is een onbelangrijk detail! Toch?

Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen Eveline.

Nee Jantje Smit....... niet muggenziften.

Gesloten