spookrekening Telfort
Geplaatst: 07 jul 2011 22:01
Goedendag forumleden,
ook ik heb dit probleem meegemaakt met Telfort, januari 2011, kreeg ik een rekening gepresenteerd van dik 160 euro, na het opvragen van de specificaties, zag ik dat er naar een onbekend nummer was gebeld, in twee dagen tijd meer dan 100 keer, ik heb vervolgens een klacht ingediend, en te kennen gegeven dat ik het bewuste telefoonnummer na het zien van de specificaties heb opgebeld, ik kreeg een jong kind aan de telefoon die ik niet ken en visa versa.
Ik heb te kennen gegeven dat ik de rekening niet van plan was te betalen, omdat ik de gesprekken niet gevoerd heb, ook heb ik aangegeven dat dit belgedrag niet bij mij paste en dat ze dit terug konden zien in m`n belgedrag van de afgelopen 8 jaar dat ik klant bij hen ben geweest.
Hierop kreeg ik een brief van hun incassobureau met de melding dat ik binnen twee weken een bedrag van 182,66 euro moet betalen, en een brief van prefentel dat ik op de zwarte lijst stond en nergens meer een nieuw abbonement kan afsluiten.
Uiteindelijk heb ik de rekening betaald.
Ik had trouwens een maand daarvoor aangegeven dat ik mijn abbonement stop zet omdat ik er nog een bij vodafone heb lopen.
NU, krijg ik gisteren een telefoontje van m`n moeder, dat zij een rekening van Telfort heeft ontvangen van 195 euro.
Ik heb haar gezegt de specificaties op te vragen, als nu blijkt dat het haar ook is gebeurt, stap ik zeker naar de geschillencommissie telecom, en laat ik ze ook mijn betaalde bedrag terug vorderen,dit is toch te absurd gewoon.
ook ik heb dit probleem meegemaakt met Telfort, januari 2011, kreeg ik een rekening gepresenteerd van dik 160 euro, na het opvragen van de specificaties, zag ik dat er naar een onbekend nummer was gebeld, in twee dagen tijd meer dan 100 keer, ik heb vervolgens een klacht ingediend, en te kennen gegeven dat ik het bewuste telefoonnummer na het zien van de specificaties heb opgebeld, ik kreeg een jong kind aan de telefoon die ik niet ken en visa versa.
Ik heb te kennen gegeven dat ik de rekening niet van plan was te betalen, omdat ik de gesprekken niet gevoerd heb, ook heb ik aangegeven dat dit belgedrag niet bij mij paste en dat ze dit terug konden zien in m`n belgedrag van de afgelopen 8 jaar dat ik klant bij hen ben geweest.
Hierop kreeg ik een brief van hun incassobureau met de melding dat ik binnen twee weken een bedrag van 182,66 euro moet betalen, en een brief van prefentel dat ik op de zwarte lijst stond en nergens meer een nieuw abbonement kan afsluiten.
Uiteindelijk heb ik de rekening betaald.
Ik had trouwens een maand daarvoor aangegeven dat ik mijn abbonement stop zet omdat ik er nog een bij vodafone heb lopen.
NU, krijg ik gisteren een telefoontje van m`n moeder, dat zij een rekening van Telfort heeft ontvangen van 195 euro.
Ik heb haar gezegt de specificaties op te vragen, als nu blijkt dat het haar ook is gebeurt, stap ik zeker naar de geschillencommissie telecom, en laat ik ze ook mijn betaalde bedrag terug vorderen,dit is toch te absurd gewoon.