LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waardebonnen gratis weekendje weg bij Roompot

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Nachtvlinder

Waardebonnen gratis weekendje weg bij Roompot

Ongelezen bericht door Nachtvlinder »

Vorig jaar heb ik telefonisch een vroegboeking gemaakt voor 2 huisjes op 1 van de Roompotparken. Omdat het om een vroegboeking ging had ik volgens de telefoniste per huisje recht op een gratis weekendje/midweek weg bij bepaalde roompotparken. Maar deze bonnen heb ik nooit mogen ontvangen en inmiddels was ik ze ook vergeten toen ik op vakantie ging.
Eenmaal thuis dacht ik weer aan die bonnen en nam dus gelijk contact op met Roompot. Hun reactie: u had ze moeten ophalen bij de receptie, de vakantie is nu voorbij en we kunnen u de bonnen niet meer geven. Volgens Roompot hebben ze dit duidelijk op de site, dan wel in de brochure laten weten. Daar heb ik wat aan als ik telefonisch boek! Daarnaast kreeg ik zojuist per mail te horen dat ik deze bonnen voor 31 december had moeten bijboeken, iets wat voor mij eveneens onbekend was.

Roompot houd poot stijf en blijft volhouden dat het mijn eigen fout is, terwijl zij mij niet volledig dan wel onjuist hierover geinformeerd hebben. Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben en wie heeft er eventueel advies.

mafvogeltje

Re: Waardebonnen gratis weekendje weg bij Roompot

Ongelezen bericht door mafvogeltje »

Ja heb ik meegemaakt en Roompot had gelijk !

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Nachtvlinder schreef: Daarnaast kreeg ik zojuist per mail te horen dat ik deze bonnen voor 31 december had moeten bijboeken, iets wat voor mij eveneens onbekend was.
Dat zal dan vast op die bon staan.

Waarom heb je dan tijdens het doen van die boeking niet nagevraagd op welke wijze je in het bezit kon komen van die bonnen?
Ik kan me goed voorstellen dat ze deze pas tijdens of na de genoten vakantie beschikbaarstellen want er zou ook nog geannuleerd kunnen worden.

Josephien12

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Emmy, hou eens op met constant de reisbranche uit de wind te houden.
Ik wordt er een beetje moe van.

Een beetje coulance van Roompot na redelijke argumenten zou wel o zo beschaafd zijn. Maar die mutsen daar bij de klantenservice weet echt niet wat service inhoudt. Zelf ook al tot mijn spijt moeten ervaren.

Een beetje begrip en coulance voor klanten is ver te zoeken. De flexibitliteit daar is van een oostduits autobedrijf uit de 50er jaren

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Josephien12 schreef:Emmy, hou eens op met constant de reisbranche uit de wind te houden.
Ik wordt er een beetje moe van.

Een beetje coulance van Roompot na redelijke argumenten zou wel o zo beschaafd zijn. Maar die mutsen daar bij de klantenservice weet echt niet wat service inhoudt. Zelf ook al tot mijn spijt moeten ervaren.

Een beetje begrip en coulance voor klanten is ver te zoeken. De flexibitliteit daar is van een oostduits autobedrijf uit de 50er jaren
Hou eens op met ruzie zoeken zeg! Je gaat een topic waar een maand geleden de laatste reactie op is geweest erbij halen om de confrontatie aan te gaan. In een ander topic loop je zonder enige onderbouwing te blaten dat ik geen enkele TS help, in de reisbranche werk of daar belangen bij heb, dat ik niet kan lezen waarmee je aangeeft dat jezelf niet goed leest enz.

Coulance is een service van het bedrijf en geen recht van de consument. Het bedrijf is daar volledig vrij in. Ik vind best dat Roompot een beetje coulance zou mogen toepassen, maar dat kun je niet eisen als consument.
Heb hier alleen wat achtergrondinformatie gevraagd. Maarja het topic ging uit als een nachtkaars.

Gesloten