RITEL, scherm bij levering kapot
Geplaatst: 08 jul 2011 16:19
Ik heb bij RITEL een telefoon gekocht. Bij levering bleek het scherm kapot te zijn. Hiervan is per omgaande melding gemaakt. Het toestel was in een doos verpakt, die weer in een grotere doos zat verpakt. Echter de kleine doos bestond uit twee losse delen die los in de grote doos zaten. Het toestel zou hierdoor mogelijk kunnen zijn beschadigd. RITEL (en haar leverancier) wijzen elke verantwoording af. Het interesseert me eigenlijk niet wat de oorzaak is. Ik heb nooit een deugdelijk toestel mogen ontvangen. Ik heb hun hier schriftelijk op gewezen. Vervolgens krijg ik nu een brief van RITEL dat ze 30 euro tegemoet komen in de reparatie kosten. Hard gelach.
Ik heb overlegd met mijn advocaat en moet nu weer een brief naar RITEL sturen. Dat wordt dus een eindeloze procedure om je gelijk te halen.
Als jullie nog meer soortgelijke vallen dan laat het me weten.
Groetjes JP
Ik heb overlegd met mijn advocaat en moet nu weer een brief naar RITEL sturen. Dat wordt dus een eindeloze procedure om je gelijk te halen.
Als jullie nog meer soortgelijke vallen dan laat het me weten.
Groetjes JP