LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile handelt klacht/storing slecht af
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 18 aug 2010 20:15
T-mobile handelt klacht/storing slecht af
Ik heb begin maart mijn abonnement verlengt en wilde daarbij de LG optimus 2x speed. Heel leuk toestel (als ie werkt). Het toestel valt steeds uit, start steeds opnieuw op en met opladen valt hij ook regelmatig uit. Eigenlijk gewoon een waardeloos toestel, wat ook medewerkers van de klantenservice van T-mobile mij vertellen. (die ook het toestel hebben)
De telefoon werkte niet naar behoren en omgeruild via de 'VIP' service van LG. Ik kreeg alleen een nieuwe body, de rest bleef hetzelfde.
Ook dit toestel gaf dezelfde problemen. Nu T-mobile gebeld. Ik krijg een nieuwe oplader... Helaas, probleem blijft bestaan. Toen zou ik een nieuwe batterij krijgen. Ik wacht er nu nog steeds op. Naar herhaaldelijke terugbel acties die niet beantwoord werden nog maar eens gebeld.
Een hele fijne man aan de lijn die mijn probleem begreep en mij gelijk gaf het toestel weer te willen omruilen. Maar dan wel de nieuwe Samsung Galaxy 2.
Even geduld mevrouw, dit moet beoordeeld worden of dat mogelijk is.
Ik ben nu al een maand aan het emmeren met deze rot telefoon en begin het zat te worden.
Ik heb nu al zovaak gebeld dat ik het beu begin te raken. Terugbellen doen ze gewoon niet dus heb geluk dat het een gratis nummer is. Toch heb ik vorige week nog gebeld, weer hetzelfde liedje, de batterij komt er deze week nog aan, eerst dat proberen daarna gaan we weer verder kijken. Inmiddels is die week dus ook alweer voorbij en nog niks gezien.
Is er een mogelijkheid om me te ontdoen van het contract of zit ik nu vast aan een niet goed werkende telefoon en ellendelange belacties om die wel te krijgen? Mag ik een ander merk toestel eisen?
Graag zoek ik hier een antwoord op omdat ik het echt vreselijk beu ben. Ze beloven van alles maar ondertussen zit ik met een pruts telefoon.
Groeten,
Ingrid
Even bijwerken:
Vandaag weer gebeld, de batterij schijnt onderweg te zijn. Ik lig voor de brievenbus!!!
Update: Na een tijdje voor de brievenbus te hebben gelegen, kwam daar een batterij doorheen vallen. Deze heb ik gelijk opgeladen en gebruikt... hmmm alleen jammer dat de telefoon het nog steeds niet goed doet.
Nu ligt het bij de webcare van T-mobile. Hoop dat hun een oplossing hebben.
De telefoon werkte niet naar behoren en omgeruild via de 'VIP' service van LG. Ik kreeg alleen een nieuwe body, de rest bleef hetzelfde.
Ook dit toestel gaf dezelfde problemen. Nu T-mobile gebeld. Ik krijg een nieuwe oplader... Helaas, probleem blijft bestaan. Toen zou ik een nieuwe batterij krijgen. Ik wacht er nu nog steeds op. Naar herhaaldelijke terugbel acties die niet beantwoord werden nog maar eens gebeld.
Een hele fijne man aan de lijn die mijn probleem begreep en mij gelijk gaf het toestel weer te willen omruilen. Maar dan wel de nieuwe Samsung Galaxy 2.
Even geduld mevrouw, dit moet beoordeeld worden of dat mogelijk is.
Ik ben nu al een maand aan het emmeren met deze rot telefoon en begin het zat te worden.
Ik heb nu al zovaak gebeld dat ik het beu begin te raken. Terugbellen doen ze gewoon niet dus heb geluk dat het een gratis nummer is. Toch heb ik vorige week nog gebeld, weer hetzelfde liedje, de batterij komt er deze week nog aan, eerst dat proberen daarna gaan we weer verder kijken. Inmiddels is die week dus ook alweer voorbij en nog niks gezien.
Is er een mogelijkheid om me te ontdoen van het contract of zit ik nu vast aan een niet goed werkende telefoon en ellendelange belacties om die wel te krijgen? Mag ik een ander merk toestel eisen?
Graag zoek ik hier een antwoord op omdat ik het echt vreselijk beu ben. Ze beloven van alles maar ondertussen zit ik met een pruts telefoon.
Groeten,
Ingrid
Even bijwerken:
Vandaag weer gebeld, de batterij schijnt onderweg te zijn. Ik lig voor de brievenbus!!!
Update: Na een tijdje voor de brievenbus te hebben gelegen, kwam daar een batterij doorheen vallen. Deze heb ik gelijk opgeladen en gebruikt... hmmm alleen jammer dat de telefoon het nog steeds niet goed doet.
Nu ligt het bij de webcare van T-mobile. Hoop dat hun een oplossing hebben.
Laatst gewijzigd door inkiepinkie666 op 12 jul 2011 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: T-mobile handelt klacht/storing slecht af
@inkiepinkie666
Ingrid, vervelend dat je problemen ervaart met je LG toestel. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
Ingrid, vervelend dat je problemen ervaart met je LG toestel. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 18 aug 2010 20:15
Re: T-mobile handelt klacht/storing slecht af
bij deze gedaan!
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 09 mar 2011 22:10
Re: T-mobile handelt klacht/storing slecht af
Hoi inkiepinkie wij hadden ook op 18 juni een klacht ingediend na de klantenservice telefonisch te hebben gesproken, binnen 5 werkdagen zou er een reactie komen, nou niks nakkes nada hoor t-mobile reageert gewoon niet.
Ze vonden het allemaal wel gescheten om iemand af te sluiten na amper 5 uur voorafgaand van een 1ste sms bericht en 1ste email bericht.
Reden het systeem doet dat omdat er anders weer het weekend tussen zit.
De klantenservice vertelde dat ze een sms verstuurd hadden, maar na een vraag waarom ze dat bericht niet eerder versturen terwijl ze al 10 dagen wisten dat de automatische incasso niet gedaan was zei de klantenservice, wanneer deze verstuurd word boeide niet echt! Sterker nog ja dan had u maar gewoon het nieuwe rekening nummer moeten doorgeven dus het is uw eigen schuld.
Wat een vertoning zeg ben je al jaren klant.
Ze vonden het allemaal wel gescheten om iemand af te sluiten na amper 5 uur voorafgaand van een 1ste sms bericht en 1ste email bericht.
Reden het systeem doet dat omdat er anders weer het weekend tussen zit.
De klantenservice vertelde dat ze een sms verstuurd hadden, maar na een vraag waarom ze dat bericht niet eerder versturen terwijl ze al 10 dagen wisten dat de automatische incasso niet gedaan was zei de klantenservice, wanneer deze verstuurd word boeide niet echt! Sterker nog ja dan had u maar gewoon het nieuwe rekening nummer moeten doorgeven dus het is uw eigen schuld.
Wat een vertoning zeg ben je al jaren klant.
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: T-mobile handelt klacht/storing slecht af
@testkees2011
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe je verder te helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.
Richard
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe je verder te helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.
Richard
T-Mobile Webcare
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 09 mar 2011 22:10
Re: T-mobile handelt klacht/storing slecht af
Hoi webcare team welke link bedoelen jullie eigenlijk.
Wij kregen alleen een reactie uw melding is doorgegeven bedankt u krijgt binnen 5 werkdagen een reactie.
Ik gok dan maar op de link van de site hier.
Wij kregen alleen een reactie uw melding is doorgegeven bedankt u krijgt binnen 5 werkdagen een reactie.
Ik gok dan maar op de link van de site hier.
Re: T-mobile handelt klacht/storing slecht af
Hallo
Ik ervaar hetzelfde probleem met hetzelfde toestel. Alleen met vodafone. Maar deze heeft daar niks mee te maken. Ik moet steeds met LG bellen. Ik heb vip service en krijg daardoor steeds een nieuw toestel (de 3e al). Maar ook deze valt steeds uit en start opnieuw op. Of loopt vast. Ook met opladen valt hij steeds uit. Maar ben er nu wel een keer klaar mee. Ik heb de winkel al gebeld maar ook deze kan er niet veel mee aangezien LG niet reageert op mailtjes. Ook bij mij komen ze de afspraken niet na. Ze zijn gewoon laks bij LG Het intresseert ze gewoon niet. Zo is het omruilen ook al 2x fout gegaan omdat LG de verkeerde imei van de telefoon hadden mee gegeven aan de koerier. En ik dus het nieuwe toestel niet kreeg. Na weer te bellen met LG en opnieuw een toestel "sweep" ( omruil) af te spreken ging het wel goed. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zit gewoon met een totaal onbruikbare telefoon (sinds mei 2011). Ook willen ze niks met de bel kosten naar hun doen ( 0,10 per minuut). Soms zit je 20 tot 30 minuten aan de lijn. Dus ik hoop dat radar wat kan betekenen voor de mensen met een niet goed werkende LG Optimus 2x speed. Mvgrt Karin
Ps
Ik heb alle formulieren en rekeningen als die nodig zijn hoor ik het wel
Ik ervaar hetzelfde probleem met hetzelfde toestel. Alleen met vodafone. Maar deze heeft daar niks mee te maken. Ik moet steeds met LG bellen. Ik heb vip service en krijg daardoor steeds een nieuw toestel (de 3e al). Maar ook deze valt steeds uit en start opnieuw op. Of loopt vast. Ook met opladen valt hij steeds uit. Maar ben er nu wel een keer klaar mee. Ik heb de winkel al gebeld maar ook deze kan er niet veel mee aangezien LG niet reageert op mailtjes. Ook bij mij komen ze de afspraken niet na. Ze zijn gewoon laks bij LG Het intresseert ze gewoon niet. Zo is het omruilen ook al 2x fout gegaan omdat LG de verkeerde imei van de telefoon hadden mee gegeven aan de koerier. En ik dus het nieuwe toestel niet kreeg. Na weer te bellen met LG en opnieuw een toestel "sweep" ( omruil) af te spreken ging het wel goed. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zit gewoon met een totaal onbruikbare telefoon (sinds mei 2011). Ook willen ze niks met de bel kosten naar hun doen ( 0,10 per minuut). Soms zit je 20 tot 30 minuten aan de lijn. Dus ik hoop dat radar wat kan betekenen voor de mensen met een niet goed werkende LG Optimus 2x speed. Mvgrt Karin
Ps
Ik heb alle formulieren en rekeningen als die nodig zijn hoor ik het wel
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 18 aug 2010 20:15
Re: T-mobile handelt klacht/storing slecht af
karin88 schreef:Hallo
Ik ervaar hetzelfde probleem met hetzelfde toestel. Alleen met vodafone. Maar deze heeft daar niks mee te maken. Ik moet steeds met LG bellen. Ik heb vip service en krijg daardoor steeds een nieuw toestel (de 3e al). Maar ook deze valt steeds uit en start opnieuw op. Of loopt vast. Ook met opladen valt hij steeds uit. Maar ben er nu wel een keer klaar mee. Ik heb de winkel al gebeld maar ook deze kan er niet veel mee aangezien LG niet reageert op mailtjes. Ook bij mij komen ze de afspraken niet na. Ze zijn gewoon laks bij LG Het intresseert ze gewoon niet. Zo is het omruilen ook al 2x fout gegaan omdat LG de verkeerde imei van de telefoon hadden mee gegeven aan de koerier. En ik dus het nieuwe toestel niet kreeg. Na weer te bellen met LG en opnieuw een toestel "sweep" ( omruil) af te spreken ging het wel goed. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zit gewoon met een totaal onbruikbare telefoon (sinds mei 2011). Ook willen ze niks met de bel kosten naar hun doen ( 0,10 per minuut). Soms zit je 20 tot 30 minuten aan de lijn. Dus ik hoop dat radar wat kan betekenen voor de mensen met een niet goed werkende LG Optimus 2x speed. Mvgrt Karin
Ps
Ik heb alle formulieren en rekeningen als die nodig zijn hoor ik het wel
Hallo Karin,
Je problemen zijn denk ik nu wel opgelost? Bij mij was het opgelost toen ik de update deed. Sindsdien doet ie het prima. Heeeeeel af en toe valt ie een keer uit maar dat mag ie van mij wel.
Gr,
Ingrid