T-mobile weigert klacht!
Geplaatst: 12 jul 2011 12:36
Ooit had ik een abonnement bij Dutchtone, ging automatisch mee met de overname naar Orange en inmiddels ben ik automatisch overgenomen door T-mobile. Dan denk je nog; ach waarom niet en inmiddels zit ik er jammer genoeg voor 2 jaar aan vast.
Ik heb een samsung galaxy apollo. Het ding werkt voor geen meter, valt meerdere keren per dag uit, niet helemaal uit maar moet wel de pincode opnieuw ingeven. Gaat tevens maar hooguit een dag mee als het volledig is opgeladen. Lijkt mij niet echt normaal voor een nieuwe telefoon. Mee naar de winkel gegaan en daar ligt het ineens aan mij. Je zou namelijk je telefoon iedere dag een keer uit en aan moeten zetten en dan heeft hij deze klachten niet meer.... Nog nooit van gehoord! Ken niemand die dat doet. Ken meerdere mensen met deze telefoon en die hebben deze klachten niet. Eigenlijk wilde ze het niet maar heb hem toch op laten sturen voor reparatie en waarempel, kwam gerepareerd terug... dacht ik... twee weken later begint het weer van voor af aan.
Daarnaast heb ik ineens telefoonrekening die behoorlijk hoog zijn terwijl mijn belgedrag niet veranderd is. Toch die facturen maar eens nagekeken. Op alle mogelijke manieren uitgerekend en ik kom op geen een manier aan de bedragen waar t mobile aan komt. Dom genoeg ga je nu pas alles goed lezen van prijsoverzichten e.d. maar daar weet ik nu dus alles van. Ik kan iedereen uitleggen hoe het wordt berekend maar mijn factuur klopt gewoon echt niet. Op het moment dat ik volgens hun buiten mijn bundel ga bellen is mijn bundel nog lang niet op. Ik heb de laatste 3 facturen nagerekend en bij allen is hetzelfde geval.
Nu heb ik over beide onderwerpen via internet een klacht ingediend en wordt hierover gebeld. Nog nooit heb ik mee gemaakt dat je als klant zo onfatsoenlijk behandeld wordt, ongelooflijk. Ik zou over ieder onderwerp apart gebeld worden. De eerste belde over de telefoon, tegelijkertijd wordt ik door zijn collega gebeld... ook al zo lekker afgestemd. Kon dus niet opnemen maar zou nog gebeld worden. Dan maar met de eerste gesproken. Over de telefoon was hij nog redelijk. Het klopt niet dat deze steeds om een pincode vraagt, dus of ik de telefoon maar weer eens op wilde sturen en als hij naar een aantal reparaties nog niet goed was wilde ze wel eens naar een andere oplossing gaan kijken.. Alsof het zo makkelijk is om iedere keer 3 weken je telefoon kwijt te zijn. Ik heb niet zo maar een andere, ik heb geen vast nummer thuis dus wat moet je dan? Maar ik moest het eerst maar een paar keer opsturen...
Toch hem ook maar over de facturen gevraagd. Ik weet dat ze getraind zijn om op een bepaalde manier te praten en de juiste antwoorden te geven maar dit was gewoon onfatsoenlijk. Hij bleef maar herhalen dat ik dan waarschijnlijk een misberekening had gemaakt want hun systeem klopt en daar kan geen fout inzitten. Narekenen doen ze al helemaal niet. Ik snap ook dat ze niet ieder factuurtje na kunnen gaan maar als het echt niet klopt... wat moet je dan?? Ik werd nog net niet voor gek verklaard maar er werd totaal niet geluisterd naar mijn klacht en ik moest het maar doen met "volgens ons klopt het wel". Waar sta je dan? En ik maar betalen zeker! Afgesproken dat zijn collega mij nog terug zou bellen maar die heb ik nooit meer gehoord. Waar is die tijd dat de klant koning was? Wat wint tmobile hier mee? Geen klanten in ieder geval. Ik ben nog niet lang klant bij hun maar tel nu al de dagen af dat mijn abonnement is afgelopen. Schandalige service! Eigenlijk gewoon geen service.
Ik heb een samsung galaxy apollo. Het ding werkt voor geen meter, valt meerdere keren per dag uit, niet helemaal uit maar moet wel de pincode opnieuw ingeven. Gaat tevens maar hooguit een dag mee als het volledig is opgeladen. Lijkt mij niet echt normaal voor een nieuwe telefoon. Mee naar de winkel gegaan en daar ligt het ineens aan mij. Je zou namelijk je telefoon iedere dag een keer uit en aan moeten zetten en dan heeft hij deze klachten niet meer.... Nog nooit van gehoord! Ken niemand die dat doet. Ken meerdere mensen met deze telefoon en die hebben deze klachten niet. Eigenlijk wilde ze het niet maar heb hem toch op laten sturen voor reparatie en waarempel, kwam gerepareerd terug... dacht ik... twee weken later begint het weer van voor af aan.
Daarnaast heb ik ineens telefoonrekening die behoorlijk hoog zijn terwijl mijn belgedrag niet veranderd is. Toch die facturen maar eens nagekeken. Op alle mogelijke manieren uitgerekend en ik kom op geen een manier aan de bedragen waar t mobile aan komt. Dom genoeg ga je nu pas alles goed lezen van prijsoverzichten e.d. maar daar weet ik nu dus alles van. Ik kan iedereen uitleggen hoe het wordt berekend maar mijn factuur klopt gewoon echt niet. Op het moment dat ik volgens hun buiten mijn bundel ga bellen is mijn bundel nog lang niet op. Ik heb de laatste 3 facturen nagerekend en bij allen is hetzelfde geval.
Nu heb ik over beide onderwerpen via internet een klacht ingediend en wordt hierover gebeld. Nog nooit heb ik mee gemaakt dat je als klant zo onfatsoenlijk behandeld wordt, ongelooflijk. Ik zou over ieder onderwerp apart gebeld worden. De eerste belde over de telefoon, tegelijkertijd wordt ik door zijn collega gebeld... ook al zo lekker afgestemd. Kon dus niet opnemen maar zou nog gebeld worden. Dan maar met de eerste gesproken. Over de telefoon was hij nog redelijk. Het klopt niet dat deze steeds om een pincode vraagt, dus of ik de telefoon maar weer eens op wilde sturen en als hij naar een aantal reparaties nog niet goed was wilde ze wel eens naar een andere oplossing gaan kijken.. Alsof het zo makkelijk is om iedere keer 3 weken je telefoon kwijt te zijn. Ik heb niet zo maar een andere, ik heb geen vast nummer thuis dus wat moet je dan? Maar ik moest het eerst maar een paar keer opsturen...
Toch hem ook maar over de facturen gevraagd. Ik weet dat ze getraind zijn om op een bepaalde manier te praten en de juiste antwoorden te geven maar dit was gewoon onfatsoenlijk. Hij bleef maar herhalen dat ik dan waarschijnlijk een misberekening had gemaakt want hun systeem klopt en daar kan geen fout inzitten. Narekenen doen ze al helemaal niet. Ik snap ook dat ze niet ieder factuurtje na kunnen gaan maar als het echt niet klopt... wat moet je dan?? Ik werd nog net niet voor gek verklaard maar er werd totaal niet geluisterd naar mijn klacht en ik moest het maar doen met "volgens ons klopt het wel". Waar sta je dan? En ik maar betalen zeker! Afgesproken dat zijn collega mij nog terug zou bellen maar die heb ik nooit meer gehoord. Waar is die tijd dat de klant koning was? Wat wint tmobile hier mee? Geen klanten in ieder geval. Ik ben nog niet lang klant bij hun maar tel nu al de dagen af dat mijn abonnement is afgelopen. Schandalige service! Eigenlijk gewoon geen service.