Pagina 1 van 1

UPC Service

Geplaatst: 12 jul 2011 22:06
door htelgen
Al 2 maanden valt de lijn van de telefoon en internet voortdurend uit. Regelmatig wordt zelfs het modem volledig gereset naar fabrieksinstellingen (Kan UPC dat zelf of is dat ook storing).
In het begin, de eerste 2 weken heeft UPC iedere 2 dagen een monteur gestuurd. 6 keer totaal. Dat klinkt goed.
Eerste monteur gaf echter al aan dat het probleem ergens in een schakelkast moest zitten. Hij kon vaststellen dat op een zeker moment 40 apparaten gelijktijdig of line gingen. Na overleg met de centrale heeft deze monteur het modem voor de versterker gezet :lol: . Volgende dag weer gebeld. Nieuwe monteur komt om kabeltjes te vervangen. Volgende dag weer gebeld. Nieuwe monteur komt meten en vervangt stekkertjes. Volgende dag weer gebeld: nieuwe monteur komt kabeltjes in schakelkast vervangen. Volgende dag weer gebeld: Monteur komt vertellen dat het nu geëscaleerd is en dat binnen 2 dagen een eigen monteur de boel komt doormeten. Nieuwe monteur meet dat de huisaansluiting niet goed is en zegt dat deze moet worden opgegraven en gerepareerd. Daarna werd het stil. Er wordt soms op mijn dagelijkse mail gereageerd met de mededeling dat het bij de aannemer ligt en dat UPC er niets meer verder aan kan doen. Inmiddels weer 2 weken verder: Geen aannemer en geen reactie meer van UPC. Zouden ze zelf misschien ook gestoord zijn?

UPC Service? Ze doen hun best, sturen veel monteurs. Die kunnen helaas niet repareren.

Re: UPC Service

Geplaatst: 12 jul 2011 22:34
door Emmy75
Ging hier iets mis of staat het er met opzet een keer of 3 op?