Pagina 1 van 1

waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 12:11
door lingen
Gisteren is de keuken geleverd echter 2 1/2 uur na de afgesproken tijd zonder dat er naar de klant is gebeld. (kosten een halve dag extra verlof) - men blijft volhouden dat men heeft gebeld echter is dit niet op beide telefoonnummers die
men zou zou hebben gebeld.
Vandaag zijn ze de keuken aan het monteren echter is er niet gelijk een monteur om het water en electra aan te sluiten, wat wel de afspraak was tijdens de aankoop van de keuken.
Gebeld met het hoofdkantoor echter er kon vandaag niets meer geregeld worden en dat morgen de monteur 30 minuten voor aankomst zal bellen
beetje onhandig als je vanuit Amsterdam moet komen.
(kosten opnieuw een halve dag verlof)
Conclusie - tijdens de verkoop alles beloven maar tijdens levering en montage de vlag laten hangen is buitengewoon klant onvriendelijk.
Zou een ieder aanraden om goed na te denken voordat je een keuken koopt bij de keukenkampioen - om de service is het ze niet te doen - wel om de poen

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 18:11
door brabant4life
jeetje wat is jou een onrecht aangedaan zeg! ik vind het echt vreselijk wat je is overkomen en iedereen aan wie ik jou schrijnende verhaal vertelde leefde erg met je mee.
Inmiddels heb ik contact gehad met de mensen achter giro 555 om te kijken of we geld kunnen halen uit het fonds wat voor de hongersnood is opgericht.
Het minste wat we voor mensen in jouw situatie kunnen doen is compenseren met zoveel mogelijk geld.
Nou heel veel sterkte ermee en nog 1 tip! misschien is slachofferhulp iets voor jou.

En ik ben blij dat er nog mensen zoals jou bestaan die foutloos door het leven gaan, hier kan de keukenkampioen een voorbeeld aan nemen.

groetjes

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 18:38
door MAXIEM
lingen

Blijkbaar is de Keukenkampioen, kampioen in het niet nakomen van afspraken.

Maxiem.

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 18:47
door brabant4life
Maxiem briljant bedacht. je bent zeker hoogopgeleid?

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 20:04
door crazyme
Ik denk ook dat je overdrijft. Het gaat om kleinigheden die overal kunnen voorkomen.

Dit soort kritiek komt vaak van mensen met een kantoorbaan welke op perfecte wijze een nietje kunnen zetten in een stapeltje a4tjes....

In het echte leven kan er wel iets anders lopen dan gepland.

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 20:28
door brabant4life
mee eens, vandaar mijn cynische reactie boven. Als te laat komen (hoe vervelend ook) al een reden is om zo op een forum terecht te komen kan elk bedrijf wel ophouden. Ik denk dat "lingen" meer ongemak in de verbouwing meegemaakt heeft en dat nu op de keukenkampioen afreageert. Wel begrijpelijk, maar erg onvolwassen.

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 20:32
door riddert
Er voor het gemak van uitgaande dat de gemiddelde levertijd van een keuken een week of 4 tot 8 is, vind ik 2,5 uur vertraging nog wel meevallen!

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 20:56
door MAXIEM
riddert

Bij de TS gaat het niet om de vertraging. TS geeft aan dat dit bedrijfje haar afspraken niet nakomt.

Maxiem.

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 20:58
door trudy81
Hai,

ik werk ook fultime en vindhet dus ook gruwelijk irritant als ik vrije dagen moet opnemen om dan te horen dat het betreffende bedrijf "toch niet kan"

maar het hoort er eenmaal bij, ik word daar niet gelukkig van, maar ga ook niet dood.

Toch zou het netjes zijn als er eerder afgebeld zou zijn, een planning wordt niet opeens vanmorgen gemaakt.

Trudy

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 22:14
door crazyme
MAXIEM schreef:
Bij de TS gaat het niet om de vertraging. TS geeft aan dat dit bedrijfje haar afspraken niet nakomt.
BedrijfJe ?

Beeje kleinerend. Weinig volwassen.

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 22:17
door crazyme
trudy81 schreef:
Toch zou het netjes zijn als er eerder afgebeld zou zijn, een planning wordt niet opeens vanmorgen gemaakt.

Trudy
Tuurlijk, maar het karakter van monteurs is vaak "niet lllen maar poetsen" ze zijn handiger met koper dan met communiceren. En een voorgaande klus kan zomaar uitlopen.

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 23:40
door 16again
Als te laat komen (hoe vervelend ook) al een reden is om zo op een forum terecht te komen kan elk bedrijf wel ophouden
Niet alleen gaat er 2 dagen achter elkaar iets mis, het is ook 2x het gebrek aan communicatie, waardoor TS daar geen begrip voor kan opbrengen.
Vervolgens is extra bezoek nodig, waar niet eens tijd kan worden aangegeven.
karakter van monteurs is vaak "niet lllen maar poetsen" ze zijn handiger met koper dan met communiceren
ipv de monteur dient de plannings afdeling gewoon te bellen.


2 crazyme quotes:
Dit soort kritiek komt vaak van mensen met een kantoorbaan welke op perfecte wijze een nietje kunnen zetten in een stapeltje a4tjes....
BedrijfJe ?
Beeje kleinerend. Weinig volwassen.
Het verkleinwoord bij a4tjes vind ik net zo kleinerend.....

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 13 jul 2011 23:51
door dhc
Tja, Read is een deskundige op het afzeiken van bedrijfjes, firmaatjes, zaakjes, winkeliertjes....zonder zelf met passende oplossingen te komen.
Deze fraaie deskundige beperkt zich tot het betere knip-en plakwerk, en daar heb je inderdaad geen HBO voor nodig....

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 14 jul 2011 00:02
door Emmy75
Tja vervelend, maar eerlijk gezegd is het niet het einde van de wereld. Met werkdagen van 5 uur is het misschien handiger de installatie anders te plannen.

Ik wil niet weten wat er was gebeurd als er onverhoopt iets niet had gepast of per ongeluk een verkeerd apparaat of kleur kastje geleverd was. Tuurlijk is dit dan ook niet goed maar waar gewerkt worden vallen spaanders en degenen die nooit fouten maakt in zijn werk, werkt niet. Er worden nu eenmaal wel eens fouten gemaakt, anders moet je vooral helemaal niets doen en niets kopen en niets afspreken.

Daarbij kan de afdeling planning dat wel gaan doorgeven maar als deze afdeling dan weer met de monteurs moet communiceren over hoeveel vertraging er dan is enz.. duurt het alleen maar weer langer tot ze bij de volgende klant (TS in dit geval) zijn.

Bovendien koop je bij een zaak als keukenkampioen doorgaans voor de prijs en niet voor de service, daar blinken dit soort bedrijven nu eenmaal niet in uit.
dhc schreef:Tja, Read is een deskundige op het afzeiken van bedrijfjes, firmaatjes, zaakjes, winkeliertjes....zonder zelf met passende oplossingen te komen.
Deze fraaie deskundige beperkt zich tot het betere knip-en plakwerk, en daar heb je inderdaad geen HBO voor nodig....
2 klassen kleuterschool is meestal wel genoeg voor knippen en plakken.. :lol:
Excuus Maxiem, even een grapje tussendoor ten koste van jou. Maar het valt wel op dat je erg vaak over bedrijfjes praat als er iets niet goed is gegaan.

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 14 jul 2011 04:36
door crazyme
16again schreef:
Dit soort kritiek komt vaak van mensen met een kantoorbaan welke op perfecte wijze een nietje kunnen zetten in een stapeltje a4tjes....
BedrijfJe ?
Beeje kleinerend. Weinig volwassen.
Het verkleinwoord bij a4tjes vind ik net zo kleinerend.....
Voor het a4 tje ja. Een klein a4 tje. Je kunt ook zeuren om het zeuren.

Overigens is nietje ook een verkleinwoord en stapeltje ook. Die heb je nog gemist.

Re: waardeloze klantenservice keukenkampioen

Geplaatst: 14 jul 2011 14:53
door Umad
crazyme schreef:
16again schreef:
Dit soort kritiek komt vaak van mensen met een kantoorbaan welke op perfecte wijze een nietje kunnen zetten in een stapeltje a4tjes....
BedrijfJe ?
Beeje kleinerend. Weinig volwassen.
Het verkleinwoord bij a4tjes vind ik net zo kleinerend.....
Voor het a4 tje ja. Een klein a4 tje. Je kunt ook zeuren om het zeuren.

Overigens is nietje ook een verkleinwoord en stapeltje ook. Die heb je nog gemist.
Zeikerdje ook. Iets zegt me dat jij dit woord vaak niet in de verkleinvorm tegenkomt.